|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 17-07-2007 23:08] Fuck the world and fuck you |
|
quote: dat weet je nooit, het blijft underground natuurlijk |
|
En nu kappen zowel Mayo als mental met het voeren van de trolletjes, anders krijgen jullie alletwee een dagje vakantie. Flikker nu maar op met dat kinderachtige gedoe. |
|
quote: Ze hebben deze in ieder geval wel online staan |
|
Heel misschien toch maar gaan dan? |
|
quote: Doe eens gek! Alhoewel, de reserveringen waren op geloof ik? Maar jij bent een rockster toch, kun je vast op de gastenlijst [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-07-2007 23:16] |
|
Ja, uitverkocht. Maar er zijn er meestal wel een paar die die reservering niet gebruiken, je weet het nooit. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Kan altijd proberen mijn Blackmetal-connecties aan te spreken natuurlijk Wel netjes dat het uitverkocht is dan, toen ik ze in Leeuwarden zag was het niet eens zo heel druk |
|
Misschien komt dat wel door de laatste release, die spreekt veel mensen aan, waaronder ikzelf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Maar toch is de Eerie Cold zeker niet slechter |
|
Wie komen er allemaal naar de stort voor Shining burrie?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Het wordt meteen een meeting? |
|
Nou ik weet al dat Burrie, Mental, Iskariot (ofzo) en Diger komen.... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja en dat zijn ze ook wel geloof ik |
|
quote:Het valt nog mee gelukkig |
|
quote: Wat dan man, zeikerd? Je komt zeker uit Maarssen ofzo, lul |
|
Helaas moet ik overslaan. Had Shining graag willen zien, maar Arnhem is gewoon niet te doen, en aangezien ik die zaterdag ook nog wat te doen heb zit het er helaas niet in. Exclusieve shows zijn te gay voor woorden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:`Hey Lul Man' |
|
quote: Het is op vrijdag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Godver OV is niet meer geldig |
|
quote: Niet zeuren je kan alsnog met korting reizen, is nog niet eens 10 euro vanaf cs |
|
quote:5 bier is dat |
|
Die krijg je dan wel van mij, aap. |
|
quote:en ik moet reizen zonder korting |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |