|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Shining heeft de afgelopen jaar meerdere malen in NL gestaan. Maar, Attila, laat even weet of je gaat. Dan kom ik al die biertjes die jij ons al jaren beloofd innen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
komt in orde. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-05-2007 17:14] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben dan ook op vakantie waarschijnlijk. Maar heb de band gelukkig al 2x in Leeuwarden mogen aanschouwen. She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Wat dacht je van : Ik ben een lul met een spandoek en ik wil geslagen worden . Fuck the world and fuck you |
|
quote: Shining heeft al 2 keer in Leeuwarden gestaan (november 2005 + april 2006) en ook twee keer in Baroeg (zelfde data) waarvan dan het eerste optreden na 1 nummer in een veldslag einigde, maar dat was dan ook de eerste keer. |
|
quote: Ghoul = Attilla Die zou Niklas gaan vervangen, maar werdt 'symbolisch' neergeschoten tijdens de releaseparty. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Naar eigen zeggen spelen ze in de "Godvishal", ach maakt het ook uit... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-05-2007 4:17] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat tweede optreden in Baroeg was trouwens echt briljant, een van de beste optredens ooit wat mij betreft. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de supports |
|
vanaf heden mogelijk te reserveren op de goudvishal site! |
|
quote: Hee mental kan grappig zijn Zenial |
|
Zelfs ik heb mijn momenten. En ook hier ben ik niet bij dus. Kimmey, je belt me wel he? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, fijns. Maar eens even doen dan. Jij zou toch ook komen, mental? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Weet niet of je al gereserveerd hebt, maar op de webstek van GVH valt te lezen dat Ishtar en Salacious Gods als support fungeren. Ik heb in ieder geval een reservering geplaatst! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik wacht nog even de reactie van een paar vrienden af, morgen reserveer ik iig ook. Heb er nu al erg zin in, eindelijk weer eens een optreden om écht naar uit te kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ben ook zeer benieuwd! Heb ze voorgaande keren misgelopen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gaat zeker niet tegenvallen, kerel, ik heb Shining nu twee keer gezien en beide keren was het geniaal. |
|
Mooi! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: God betekent lekkâh in het Zweeds, dus dat is dan weer een compliment! |
|
quote:Ben er niet nee, helaas. iets met cash. Of beter gezegd ,het eeuwige gebrek eraan. Fuck the world and fuck you |
|
Ik kom ook de tap leegdrinken |
|
Hmm als het goed is heb ik dan net binnen een dag(deel) de afstand van hier tot Warsaw afgelegd... Jammer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jammer! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |