|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Gereserveer voor 4 man. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
gaat hard met de reserveringen! |
|
En 2 kaarten gereserveerd Het is de lichtinval ;') |
|
En dan te bedenken dat ik alleen thuis zit dan Fuck the world and fuck you |
|
Misschien toch maar iets zinnigs gaan doen met je leven zodat je genoeg geld verdient om niet thuis je hormonen te hoeven laten botvieren op ZM? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:laat ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-06-2007 17:35] Fuck the world and fuck you |
|
Misschien dat ik hier wel heen ga, even kijken of dat met de laatste trein uitkomt. |
|
Idd, dat was btw een vraag mijnerzijds aan deathwish, is het al bekend hoe laat het gebeuren afgelopen is ivm de laatste trein? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat zal de GVH / Jorrit beter kunnen vertellen, ik ben alleen representative voor Shining in deze. |
|
Ah, ok. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Meestal is het wel rond 23.30 afgelopen... Ik ben ook van de partij maar dan als medewerker :-) |
|
Ik ga waarschijnlijk naar Arnhem én Hekelgem "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dan ons patatje doen diger? Het is de lichtinval ;') |
|
Prima! Ook met frikandellen he! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Tuurlijk!!1 Het is de lichtinval ;') |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Iemand nog een reservering nodig? Ik heb er namelijk twee, had voor Digerdoden gereserveerd maar die had dat zelf ook al gedaan |
|
Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Als je nog een overhebt... GRAAG! |
|
quote: Ok hij is voor u Moeten we wel even afspreken bij de ingang ergens, maar komt wel goed |
|
quote:Tof! Ik ben er al op tijd zoals het lijkt. Krijg je wel een biertje als dank! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |