![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde vandaag dat het uitverkocht is? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Zou niet best zijn. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik ben er ook, en ken de hele band amper ![]() ![]() |
|
quote: +1. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik kan jullie verzekeren dat het gaaf is. ![]() |
|
Dit is dan ook geen pure black hoor, veel Doom invloeden met name op de laatste twee platen. ![]() |
|
mja ik had het bij kimmey gehoord, maar zo blackmetal is het niet in mijn ogen.(ik ben geen bm kenner) ![]() |
|
Beide genres luister ik niet zoveel. ![]() Maar is die vent echt zo extreem live qua snijden en bandleden mishandelen? Of zijn dat alleen maar verhalen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Het zag er idd erg gore uit. ![]() ![]() |
|
quote: Het is wat je extreem vind, maar die twee keer dat ik ze gezien heb was er wel wat snijwerk en een poging tot wurgen van de gitarist hehe. ![]() |
|
quote: Goregrind? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Geen grote verhalen dus. We zullen zien vrijdag, als het niet uitverkocht is iig. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Dit zijn foto's van België met Lugubre en Satanic Warmaster toen in 162. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:+1, ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ah, dus je gaat wel? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Yeps. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Meh, optreden wat ik gezien heb deed ie alleen zn verband af en spuwde wat whisky over 't publiek. Zal denk ik van de avond afhangen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik denk dat je het wel kunt waarderen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Van mij hoeft dat gedoe allemaal niet, gewoon goed spelen, ja. Een dode gitarist lijkt me zowiezo vrij onhandig. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
owja vrijdag alweer ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Bittie saai die streepies. Kan die net zo goed figuurtjes gaan zagen, schijnt hip te zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 17-07-2007 23:13] Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |