|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde vandaag dat het uitverkocht is? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zou niet best zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik ben er ook, en ken de hele band amper |
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik kan jullie verzekeren dat het gaaf is. |
|
Dit is dan ook geen pure black hoor, veel Doom invloeden met name op de laatste twee platen. |
|
mja ik had het bij kimmey gehoord, maar zo blackmetal is het niet in mijn ogen.(ik ben geen bm kenner) |
|
Beide genres luister ik niet zoveel. Maar is die vent echt zo extreem live qua snijden en bandleden mishandelen? Of zijn dat alleen maar verhalen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Het zag er idd erg gore uit. |
|
quote: Het is wat je extreem vind, maar die twee keer dat ik ze gezien heb was er wel wat snijwerk en een poging tot wurgen van de gitarist hehe. |
|
quote: Goregrind? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Geen grote verhalen dus. We zullen zien vrijdag, als het niet uitverkocht is iig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dit zijn foto's van België met Lugubre en Satanic Warmaster toen in 162. |
|
quote:+1, Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, dus je gaat wel? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Yeps. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Meh, optreden wat ik gezien heb deed ie alleen zn verband af en spuwde wat whisky over 't publiek. Zal denk ik van de avond afhangen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik denk dat je het wel kunt waarderen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Van mij hoeft dat gedoe allemaal niet, gewoon goed spelen, ja. Een dode gitarist lijkt me zowiezo vrij onhandig. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
owja vrijdag alweer Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
quote: Bittie saai die streepies. Kan die net zo goed figuurtjes gaan zagen, schijnt hip te zijn. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 17-07-2007 23:13] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |