|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ishtar was geen donder aan, Salacious Gods was wel aardig, maar kwam niet helemaal uit de verf doordat het geluid niet echt optimaal was. Shining was geweldig, hoewel de zang iets aan de zachte kant stond. Heb al zin in vanavond! Ben benieuwd naar de onbekende support en Kludde! Ik zal proberen weer leuke foto`s te maken voor jullie "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Het is wel zo. :') |
|
quote: Kludde? Fuck, dat is wel een vette band! Nog een plek over in de auto? |
|
quote: Jawel Als je rond kwart over 4 op Delft Zuid staat mag je mee Benzinevergoeding zal rond de 12 euro zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hehe, bedankt voor het aanbod, maar dat ga ik sowieso niet meer redden. Veel plezier, laat in ieder geval weten hoe Kludde was! |
|
quote: Zit je dan in Zwijndrecht? Eventueel wil ik je daar ook wel ophalen, ligt toch op de weg Ik heb ook nog wel een extra plaats over hoor Als je meewilt moet je het adres ff mailen, dan komen we er wel met de navigatiehoer. [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 22-07-2007 12:16] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Nee, ER is op vakantie, ik zit in Lisse, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Bedankt in ieder geval! (Of eigenlijk voor jou, hehe.) |
|
Vond Sal God zwaar waardeloos. Shining was geweldig. |
|
OMFG, die nick. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mental Theo 666 :') Bruce Banner |
|
Wat is met m'n nick? |
|
Oh... niks.... Bruce Banner |
|
Kon gewoon geen andere bedenken slaaf. |
|
Die zak hooi bij Slam Fm. :') Had ook een paar pauperige hitjes eind '90 als ik me niet vergis. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Paar hitjes? Ik wou dat ik zoveel platen had verkocht. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Slaaf nog wel. :') Ga jezelf eerst maar eens netjes voorstellen in het Nieuwe Members topic. Dan praten we daarna wel verder. Overigens is je nick al fout wanneer je gewoon Theo Nabuurs heet, maar als je hem dan ook nog eens overneemt van bovengenoemd persoon, dan is het helemaal fout. Edit: hier dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2576183 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-07-2007 13:49] Bruce Banner |
|
Wie is mental theo dan? Zeker voor m'n tijd. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2576183 Praat daar maar verder over jezelf en je nick. Bruce Banner |
|
ik tolereer hier maar 1 mental, godverdomme. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-07-2007 13:51] Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben Theo van Zeggelen Woonachtig te Rotterdam. Feyenoord fan in hart en longen. Verdere hobby's Metal |
|
Nog een Mental? Ja dat wist ik niet. |
|
Post dat dan ook in het juiste topic, dakhaas. ===> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2576183 On Topic aub, hier gaat het over een Shining-gig, niet over jezelf. Bruce Banner |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 22-07-2007 14:11] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-07-2007 14:11] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |