![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: daar doel ik inderdaad op, en dat vind ik dus niet. sowieso, iedereen die een song als "Scars on my wrist" schrijft is per direct als discutabel te beschouwen, maar ik vind het album ook gewoon weinig boeiend. nee, dan vind ik die oude albums een stuk interessanter. ik schuif het maar af als "kwestie van smaak", maar jullie zullen wel weer ten name van de complete Intertoysmetal-vereniging met een semi-scherp weerwoord proberen te komen. en daarmee veel plezier, overigens. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: jongen... ik denk dat jij gewoon een cd van de dolly dots moet kopen en lekker thuis met de kat op schoot onder het genot van een kop kruidenthee met je vriend de nieuwe breipatronen moet doornemen. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: zegt iemand met "mental" als naam... hmmm. ![]() www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
quote: goed zo, dat komt al aardig in de richting. ik mis alleen nog net die kritische noot, die ze bijvoorbeeld bij de Tros Kompas wel hebben. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
nee maar zeg nou zelf, je bent toch niet serieus ... met je isthar verhaal.. dat is nou echt zo'n band waar iemand de tijd voor zou moeten nemen om alle bandleden te verdrinken ofzo.. dat hoort toch niet op een podium thuis In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
ik ben blij dat jij dan wel zo'n heerlijk serieus persoon ben. wat een wereldvent. briljant. als iemand je ooit vertelt dat er weinig diersoorten zijn die minder recht van spreken hebben dan jijzelf, vraag dan waar 'ie z'n gevoel voor understatement vandaan heeft. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Ik ben nou wel een beetje benieuwd, wat voor band is dat dan? En waarom zouden ze compleet ruk zijn? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
wow... dankjewel... dit veranderd mijn mening wel ja! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Hmm. Wat een saaie rotzooi. :') Goed, even zonder getroll, maar wat vind je hier in godsnaam goed aan? Ik kan me de voorlaatste keer dat ik zulke zouteloze, ongeinspireerde rommel heb gehoord eerlijk gezegd niet meer herinneren. ![]() |
|
Ik vind Isthar anders best leuk. :') [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 23-07-2007 19:23] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: evenzogoed vraag ik me dan af hoe je ooit die laatste SG goed kan vinden. Isthar vind ik, persoonlijk, goed omdat het black- en deathmetal met doomy stukken combineert, en dat er lekker uitkomt. ik ben meestal geen fan van dergelijke "blend"-bands, maar hier werkt het, voor mij. dan is die Piene voor mij toch meer de zouteloze, ongeinspireerde rommel, met ditto emo-tekstjes. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Haha ik zit het hier nu te luisteren en ik moet me helaas bij de meerderheid aansluiten, in geen tijden zulk puin gehoord. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Jezus man doe toch even niet zo Toy's 'r us man. (die hadden we nog niet gehad he?) ![]() |
|
quote: De eerlijkheid gebiedt me erbij te vermelden dat ik Salacious Gods ook nooit interessant heb geworden, maar wat mij betreft spant Ishtar toch wel de kroon wat betreft het totale gebrek aan sfeer, emotie en overtuigingskracht. Het heeft nog het meest weg van een "Het is zondagmiddag, het regent, we vervelen ons dus laten we eens een beetje flauw jammen in de garage"-bandje (Wat voor bandje? Een "Het is zondagmiddag, het regent, we vervelen ons dus laten we eens een beetje flauw jammen in de garage"-bandje", ja.), redelijk overbodig dus. ![]() |
|
quote:Ha, je wou eigenlijk je oude rebelsheid weer laten gelden, of hoe moet ik het opvatten? Ishtar vind ik niet zo best zoals verwacht, weer 2 minuten van mijn leven weggegooid. Als we het dan toch over slechte titels hebben, sla deze titels er maar eens op na, ook niet bijster interessant. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Salacious Gods zonder synth meuk vind ik eigenlijk beter. Isthar was gewoon saai op de polka/oenka drum stukjes na dan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
dat ik shining gaaf vind, tsss, wat moet ik nu wel niet van mezelf denken, de tering! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Jij en denken? Dat is nieuw.. :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:ik denk zoveel over en aan jou, schat, je moest eens weten ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nee, ik vind het gewoon jammer dat een veelbelovende band als Ishtar door de plee getrokken wordt weet je. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |