![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Damn....was dit helemaal vergeten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Fool of a Took! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Sarcast. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Potdulleme, vervoer heeft dr ootoo gesloopt. Geen Shining dus, met treintje ook niet echt handig nu ![]() ![]() |
|
mocht je dit nog lezen en woon je niet al te ver weg er is nog plek! shining speelt pas 23:15 dus..... ![]() |
|
En nog bloed gevloeid? ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Wat een geweldig, ziek optreden! Isthar vond ik wat minder, Salacious Gods was wel erg tof, lekker snel enzo en veel tempo veranderingen! vooral het drumwerk was erg strak! maar het hoogtepunt was toch Shining, die Kvarforth is echt een toffe gozer. Veel contact met het publiek, soms negatief, meestal positief. vooral met de mensen vooraan had hij erg veel contact (waar ik dus ook stond), ook erg veel lichamelijk contact (gezicht strelen e.d.) Uiteraard heeft er bloed gevloeid, het was niet erg veel daarentegen! [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 21-07-2007 3:43] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
ook erg veel lichamelijk contact (gezicht strelen e.d.) Hahaha WTF ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
ja hij liep ineens naar mensen toe en streelde hun gezicht of knuffelde en deelde kus handjes uit. hij lachte heel vriendelijk, gewoon echt heel vriendelijk. echt een erg vreemde man, maar wel interessant! [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 21-07-2007 12:01] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
quote: Wel een hele aparte ervaring lijkt me dat.... Ik kan hun muziek ontzettend waarderen, zowel het oude als het nieuwe werk (dus van Angst tot Halmstad). Kwam het live een beetje goed uit de ver, daarmee bedoel ik, kreeg je dezelfde kille morbide sfeer met dikke lage kippevel? Baal er wel van dat ik ze gemist heb, tja werk he, die teringnachtdienst ook altijd ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Nou, net thuis van een avondje black metal! De eerste band van de avond deed me geen fuck, ongeinspireerde bagger, ik denk dat zelfs een stel kleuters het beter hadden gedaan.Dan Salacious Gods, dat beviel me al een stuk beter moet ik zeggen,soms bruut, dan weer wat softer, ik trok het best wel, laatste nummer vond ik het gaafst. geen idee hoe de titel van het nummer was eigenlijk, ken ze verder totaal niet hehe.Dan de band waar we met zijn allen voor kwamen, Shining natuurlijk, vooraf was me al verteld dat het een bizarre show zou worden, maar dat viel gelukkig wel mee.Alleen dat snijden dus, bizar man dat die gast niet out ging op het podium, damn, ik ga bij wijze van spreken al out als ik een klein sneetje heb. Maar goed.Moet zeggen dat de band me positief verraste, ik had een bak rammelende herrie verwacht maar de band kon dus wel echt spelen en de zanger kon behoorlijk veel met zijn stem , kortom, de shit was goed te doen.Geluid was ook prima in orde. Gezien : Wansmaak en zijn vrouw, cool dat ik die twee nu eens gezien en gesproken heb, toffe lui.Wim, cdtje al geluisterd ? Dentz : prima gast, kun je goed mee ouwehoeren. Waterfiets : Ouwe zuiplap! ![]() Kimmey: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niet gezien : MMayo...en ik zat nog wel vol spanning te wachten op d'r. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: hahaha, omgwtf!!11 streelde je gezicht! WTF?!!?!111 niet te geloven, vriendelijk lach hohoho.... maar goed het is idd een interessante man, heb eens wat biertjes met em ge-at en het e.e.a. besproken, rustig persoon verder opzich, wel aardig ja... maar goed OMGWTFFf!11 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Teder, ja.. ![]() Geweldig, ja, dat wel. Heehoooow @ mental. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 21-07-2007 7:38] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-07-2007 11:30] ![]() |
|
quote: Dat wist je al lang want ik had je al een keer een cd laten horen en toen zei je dat al ![]() Echt geniaal optreden weer van Shining! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-07-2007 11:39] ![]() |
|
De eerste band was ruk, de 2e gaaf en Shining natuurlijk ook erg gaaf! Maar wel ziek dat hij op zijn knieeen ging zitten en met een stanleymes zichzelf ging snijden en het bloed lekker in het publiek ging gooien... Maargoed het was gaaf! En natuurlijk -Digerdoder ![]() -Burzum ![]() -Mental ![]() -Wansmaak + vrouw ![]() -Dentz ![]() -Regeer ![]() -Iskariot ![]() -Waterfiets ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 21-07-2007 12:00] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Niet zo zeiken, Dark Incarnation vroeg me immers om meer uitleg! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
Hij zou mij niet aan moeten raken bah... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
haha ja weer een nieuwe forum homeau erbij! Je moeder. ![]() |
|
Kvarforth doet me denken aan Johnny Depp in Pirates of the Caribbean Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hehe :D Je moeder. ![]() |
|
isthar was geweldig, de perfecte indicatie waarom ik niet zo heel vaak meer naar concerten ga en koploper in nederland op t gebied van homosexualiteit in metal. Salacious begon met een ongeloflijk kutgeluid maar dit trok later aardig bij, als stekelwalter minder de gene simmons uit loopt te hangen ![]() shining was muzikaal prima te doen, kwam allemaal erg goed over, van mij hoeft een band elke muzikant niet meerdere malen voor te stellen evenals de pogingen om t publiek te laten joelen voor de band.. gewoon spelen en sjaggerijnig kijken, de muziek klinkt als een kwelling en dat mag van mij dat ook zo uitgestraalt woden... maar das allemaal persoonlijk. desalwelteplus dus zeker een goed optreden. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |