IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Shining (SWE) + supports @ Goudvishal Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-07-2007 17:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 17:11 schreef Dentz het volgende:
Iemand nog een reservering over??

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2007 17:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Damn....was dit helemaal vergeten

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-07-2007 18:31 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 17:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Damn....was dit helemaal vergeten

Fool of a Took!

Op je knie en pijp voor genade!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-07-2007 18:32 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 17:11 schreef Dentz het volgende:
Iemand nog een reservering over??

Toch niet op de gastenlijst???

Jammer! :')

Op je knie en pijp voor genade!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-07-2007 19:11 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2007 18:32 schreef JuronymouS het volgende:
Toch niet op de gastenlijst???

Jammer! :')

Sarcast.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2007 20:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Potdulleme, vervoer heeft dr ootoo gesloopt. Geen Shining dus, met treintje ook niet echt handig nu

jorrit hecticrecs
Usericon van jorrit hecticrecs
Posted 20-07-2007 21:27 by jorrit hecticrecs Wijzig reactieProfiel van jorrit hecticrecsQuote dit bericht

mocht je dit nog lezen en woon je niet al te ver weg er is nog plek! shining speelt pas 23:15 dus.....

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-07-2007 1:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

En nog bloed gevloeid?

an evil incarnation of DEATH!

5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 21-07-2007 3:14 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

Wat een geweldig, ziek optreden!
Isthar vond ik wat minder, Salacious Gods was wel erg tof, lekker snel enzo en veel tempo veranderingen! vooral het drumwerk was erg strak!

maar het hoogtepunt was toch Shining, die Kvarforth is echt een toffe gozer.
Veel contact met het publiek, soms negatief, meestal positief.
vooral met de mensen vooraan had hij erg veel contact (waar ik dus ook stond), ook erg veel lichamelijk contact (gezicht strelen e.d.)
Uiteraard heeft er bloed gevloeid, het was niet erg veel daarentegen!

[Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 21-07-2007 3:43]

Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?!

Dark incarnation
Posted 21-07-2007 3:20 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

ook erg veel lichamelijk contact (gezicht strelen e.d.)

Hahaha WTF

5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 21-07-2007 3:42 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

ja hij liep ineens naar mensen toe en streelde hun gezicht of knuffelde en deelde kus handjes uit. hij lachte heel vriendelijk, gewoon echt heel vriendelijk.
echt een erg vreemde man, maar wel interessant!

[Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 21-07-2007 12:01]

Dark incarnation
Posted 21-07-2007 4:01 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 3:42 schreef 5-euro het volgende:
ja hij liep ineens naar me toe en streelde mijn gezicht, en kijk me met een hele vriendelijke lach aan, gewoon echt heel vriendelijk.
maar hij deed het dus bij meerdere

Wel een hele aparte ervaring lijkt me dat....
Ik kan hun muziek ontzettend waarderen, zowel het oude als het nieuwe werk (dus van Angst tot Halmstad).
Kwam het live een beetje goed uit de ver, daarmee bedoel ik, kreeg je dezelfde kille morbide sfeer met dikke lage kippevel?
Baal er wel van dat ik ze gemist heb, tja werk he, die teringnachtdienst ook altijd

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-07-2007 4:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou, net thuis van een avondje black metal! De eerste band van de avond deed me geen fuck, ongeinspireerde bagger, ik denk dat zelfs een stel kleuters het beter hadden gedaan.Dan Salacious Gods, dat beviel me al een stuk beter moet ik zeggen,soms bruut, dan weer wat softer, ik trok het best wel, laatste nummer vond ik het gaafst. geen idee hoe de titel van het nummer was eigenlijk, ken ze verder totaal niet hehe.Dan de band waar we met zijn allen voor kwamen, Shining natuurlijk, vooraf was me al verteld dat het een bizarre show zou worden, maar dat viel gelukkig wel mee.Alleen dat snijden dus, bizar man dat die gast niet out ging op het podium, damn, ik ga bij wijze van spreken al out als ik een klein sneetje heb. Maar goed.Moet zeggen dat de band me positief verraste, ik had een bak rammelende herrie verwacht maar de band kon dus wel echt spelen en de zanger kon behoorlijk veel met zijn stem , kortom, de shit was goed te doen.Geluid was ook prima in orde.

Gezien : Wansmaak en zijn vrouw, cool dat ik die twee nu eens gezien en gesproken heb, toffe lui.Wim, cdtje al geluisterd ?
Dentz : prima gast, kun je goed mee ouwehoeren.
Waterfiets : Ouwe zuiplap!
Kimmey:

Niet gezien : MMayo...en ik zat nog wel vol spanning te wachten op d'r.

Fuck the world and fuck you

Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2007 4:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
ja hij liep ineens naar me toe en streelde mijn gezicht, en kijk me met een hele vriendelijke lach aan, gewoon echt heel vriendelijk.

hahaha, omgwtf!!11 streelde je gezicht! WTF?!!?!111 niet te geloven, vriendelijk lach hohoho.... maar goed het is idd een interessante man, heb eens wat biertjes met em ge-at en het e.e.a. besproken, rustig persoon verder opzich, wel aardig ja... maar goed OMGWTFFf!11

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 21-07-2007 7:22 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Teder, ja..

Geweldig, ja, dat wel.

Heehoooow @ mental.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 21-07-2007 7:38]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-07-2007 11:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:

...

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-07-2007 11:30]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-07-2007 11:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juli 2007 4:05 schreef mental het volgende:
ik had een bak rammelende herrie verwacht maar de band kon dus wel echt spelen

Dat wist je al lang want ik had je al een keer een cd laten horen en toen zei je dat al

Echt geniaal optreden weer van Shining!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-07-2007 11:39]

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-07-2007 11:57 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

De eerste band was ruk, de 2e gaaf en Shining natuurlijk ook erg gaaf!

Maar wel ziek dat hij op zijn knieeen ging zitten en met een stanleymes zichzelf ging snijden en het bloed lekker in het publiek ging gooien...

Maargoed het was gaaf!

En natuurlijk

-Digerdoder
-Burzum
-Mental
-Wansmaak + vrouw
-Dentz
-Regeer
-Iskariot
-Waterfiets

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 21-07-2007 12:00]

Het is de lichtinval ;')

5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 21-07-2007 11:59 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 4:54 schreef Argh het volgende:
hahaha, omgwtf!!11 streelde je gezicht! WTF?!!?!111 niet te geloven, vriendelijk lach hohoho.... maar goed het is idd een interessante man, heb eens wat biertjes met em ge-at en het e.e.a. besproken, rustig persoon verder opzich, wel aardig ja... maar goed OMGWTFFf!11

Niet zo zeiken, Dark Incarnation vroeg me immers om meer uitleg!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-07-2007 12:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Hij zou mij niet aan moeten raken bah...

Het is de lichtinval ;')

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2007 12:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

haha ja weer een nieuwe forum homeau erbij!

Je moeder.

5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 21-07-2007 12:19 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

Kvarforth doet me denken aan Johnny Depp in Pirates of the Caribbean

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-07-2007 12:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2007 12:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe :D

Je moeder.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-07-2007 12:34 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

isthar was geweldig, de perfecte indicatie waarom ik niet zo heel vaak meer naar concerten ga en koploper in nederland op t gebied van homosexualiteit in metal. Salacious begon met een ongeloflijk kutgeluid maar dit trok later aardig bij, als stekelwalter minder de gene simmons uit loopt te hangen ....

shining was muzikaal prima te doen, kwam allemaal erg goed over, van mij hoeft een band elke muzikant niet meerdere malen voor te stellen evenals de pogingen om t publiek te laten joelen voor de band.. gewoon spelen en sjaggerijnig kijken, de muziek klinkt als een kwelling en dat mag van mij dat ook zo uitgestraalt woden... maar das allemaal persoonlijk. desalwelteplus dus zeker een goed optreden.

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com