|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mmmm hoop niet dat we dit te zien gaan krijgen: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=66829 Het is de lichtinval ;') |
|
Haha, mooi toch.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bij Taake waren er ook verhalen dat ze met dierenbloed en varkenskoppen gingen gooien maar dat was ook niet zo.. Nouja ik ben benieuwd morgen hehe Het is de lichtinval ;') |
|
veel plezier, helaas afwezig maar heb ze al eens gezien gelukkig, als ze in goede vorm zijn is de live muziek echt heel goed te doen, ongeacht de show! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-07-2007 16:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: het zou wel heel blackmetal zijn als ze die opgegraven hebben |
|
quote: Tja, en waar die verhalen vandaan komen is mij dan ook geheel onduidelijk. Past totaal niet in het Taake plaatje. |
|
wat heb ik toch een zin in morgen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Isthar begint om 21:00 uur |
|
quote: Juist wel |
|
Dan mag jij voor mij staan!!1!1!!1! Het is de lichtinval ;') |
|
Hehehe, ik was zowiezo al niet van plan om nogal vooraan te gaan staan, maar nu helemaal niet meer. Rot op met je bloed enzo! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Is goed hoor |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Zin in vanavond .. en in zondag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
..hele weekend. Maar zin hebben is gay. |
|
quote: +1 |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: quote: +2 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ben je er zondag in Hekelgem ook bij dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Tot straks, hoeren. Fuck the world and fuck you |
|
Bek houden jij tot straks Het is de lichtinval ;') |
|
Tot straks liefurds! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hahaha, wat een liefde, om eng van te worden. Later! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Iemand nog een reservering over?? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |