|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zien we dan wel weer. Aidsremmers for teh win! |
|
quote: Nee. "Heb je genoten van alle hoeren die vooraan stonden tijdens de Belgische show?" |
|
quote: O, Wij waren zelf de hoeren die helemaal vooraan stonden Maar niet veel van de hoeren gemerkt, alleen die met dat witte hemdje waarover de zanger een hoop bloed goot "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
Wat een uitstraling heeft die kerel |
|
Tering |
|
ZOENEUH ZOENEUH MAAK ME gèèèèèèèk black metal ist gay! |
|
Juist Jenje. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe wtf raymond, leef je nog? Je moeder. |
|
quote: Ja hoor wat dan? |
|
o hehe, dacht even dat je geraped was door kfovort (oid) Je moeder. |
|
quote: Als je op Piene doelt, dat is veruit hun beste plaat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Inderdaad, geen keyboards meer en het klinkt gelijk een stuk vetter. |
|
Ik weet niet meer welke band het was, maar ik zag een keer een behoorlijk gaaf optreden van een of andere kutband... ...het keyboard was niet aangesloten. :') |
|
quote: Hahaha, briljante actie! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Burrie kijkt niet blij haha Het is de lichtinval ;') |
|
Hehehe. Ik ben toch blij dat ik gewoon in Arnhem was, hehehe. Ik moest al zolang wachten op het station. Als ik dan ook nog eens onder het bloed had gezeten... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik ging gewoon helemaal op in de muziek en laat dat nu niet bepaald blij zijn... |
|
quote: hehe, ach, trein halen met je smoel en kleren onder het bloed in een druk centrum van leeuwarden is ook geen pretje. scheelt dat ik te zat was om door te hebben dat ik lang niet alles eraf had gespoeld met bier. vandaar dat de conducteur en de rest van de coupe zo wazig keek hehe Je moeder. |
|
Was half 2 al thuis Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |