|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mij ken je wel, heb nog tegen je gelachen afgelopen Vrijdag. Stond je naast Wim? [Dit bericht is gewijzigd door Mental Theo op 22-07-2007 15:31] |
|
Ja klopt hehe tering haha nu wil ik het weten Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Als je het eerder gezegt had, had je best mee kunnen rijden hoor "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Tja als ik dat geweten had... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Had het wel al hier neer gezet vandaag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Denk dat ik toch maar niet ga, want het regend buiten. |
|
quote: Bijzonder... spelfout weggehaald... |
|
Ja regen is bijzonder vies |
|
He Burk ontopic? |
|
He Orlando! |
|
quote: niet mee eens. ik vond Isthar erg goed, lekker beuken en de doomy stukken kwamen er mooi uit. Salacious Gods vond ik dan weer niet te teren, wat een Bart Smit-trueheid zeg. maar ach, er waren aan het publiek te zien wel mensen die het goed vonden. Shining was absoluut onovertroffen en briljant. sowieso het feit dat ze openden met Vemodets Arkitektur was al een kloppende hema-worst waard. net optreden, kijk al uit naar december. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Lol, een isthar fan [Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-07-2007 18:50] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Rofl... :') |
|
quote: ...EN origineel Salacious Gods fan, dunkt me. maar die laatste troep van ze kan ik niets mee. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Geloof me, vanavond in Hekelgem speelde shining nog veel beter en had een stuk gavere show. Morgen zal ik ff wat foto`s uploaden. [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 23-07-2007 2:42] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Har du njutat av alla hororna framme under den Belgiska showen? |
|
quote: Ongetwijfeld. |
|
Godverdomme wat was het geniaal gisteren. Geniale show met veel varkensbloed, kan het nu nog uit mijn haar pulken Die gasten keken me echt vaag aan toen ik na het optreden de plee in liep met mijn kop helemaal onder hehe. Ook nog een stukje meegeblerd bij Shining, als het goed is is daar een foto van en die zal Digerdoden vanavond wel even online pleuren. Stuk gaver dan in Arnhem en dat was al vet! |
|
wrijf het er nog maar even in... Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ah jammer dat ik niet mee ben geweest dan..maar goed, dat varkensbloed had ik toch niet getrokken denk ik... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Smaakte best goed anders, kreeg nog een slok aangeboden |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
... |
|
quote: AIDS, every body has AIDS Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |