|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jezus Wim, het is laggen.. dat weet je toch wel |
|
quote: Ja, en vragen stellen heeft meestal tot doel antwoorden te verkrijgen. Ik heb nog geen enkel antwoord gekregen. |
|
quote: Ik lech dubbel! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: misschien wel ja |
|
quote: Een dach nied gelagt is een dach niet geleeft |
|
quote: lagge wa!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hehe... op zijn VF: quote: @WhiteRider: Dat is toch het BM-projectje van je vriendinnetje? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat komt omdat ik door andere uitgejoeld word.. ik ben iemand die zijn eigen eer probeert te behouden en dan ook in de tegen aaval gaat .. om het maar ff grof en algemeen uit te drukken |
|
quote: Je Vf zegt genoeg. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Seerfijn ..... |
|
Welkom n00bnazi |
|
quote: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Die regel is nooit veranderd, voor zover ik weet. Het zou namelijk onlogisch zijn mensen te verplichten een komma weg te laten. kom·ma (het, de ~, ~'s) 1 leesteken, aangeduid door een punt met een staartje, dat in het algemeen een korte rust aangeeft, om syntactische delen binnen een volzin van elkaar te scheiden Gezien je bij het woord 'en' veelal een rustpunt hanteert, is het vrij logisch dat het correct is daar een komma te schrijven. |
|
quote: Dat mag, maar ik ken mijn forumgenoten goed genoeg om te weten dat die aanvallende houding was uitgebleven als je je standpunten had kunnen onderbouwen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-06-2007 21:40] |
|
quote: 't Wordt toch geen NSBM project? =O Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nowaay |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Mooi, jij blij, wij blij. Win-win situatie, ga vooral door met jezelf als een debiel te gedragen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou, laat ik het anders formuleren: In dit specifieke geval hoorde die komma daar niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: goh komt er nog zo'n imbiciel bij.. word dalijk echt nog een leuke party hier op ZM |
|
quote: Het was niet fout, in ieder geval. |
|
quote: Welles!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: maar ik ga even naar andere topics kijke.. ik heb geen zin om tegen mensen aan te lullen die zeggen geen pubers te zijn.. maar toch een duidelijk puberaal gedrag vertonen.. en ja ik ben puberaal.. |
|
quote: Misantroop heeft ook een hekel aan communisme hoor, jullie kunnen 't vast wel met elkaar vinden . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |