![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jeuj! Post nr. 51, krijg ik nou een lintje? my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
Nee, een virueel nekschot in het lultopic. ![]() |
|
quote: Eh.... Jeuj! ![]() ![]() my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
wat onaardig allemaal weer hier ![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Gegroet allen Ik ben Victor ben en heb mezelf ook maar eens aangemeld op dit forum Favoriete bands zijn oa: Cryptopsy, Immolation, Defeated Sanity, Toxik, Severe Torture, Devourment, Last Days Of Humanity en Cuntgrinder ![]() |
|
Nou, hoi. ![]() |
|
Hoi Victor. ![]() |
|
Kom op we willen foto's zien!!!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Hyves.. ![]() |
|
hoi victor! en veel zullen vast hyves hebben... ![]() |
|
quote: dat is het niet.. omdat ik het mooi vind.. maar goed, als jullie der zo over denken, mij best.. ik blijf toch wel hangen hier.... ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Welkom n00bs. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: He bah, weer zo'n grindcore boer! ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Niks mis mee hoor. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Hyves is gay! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: haha, ik luister nog liever de nieuwste hit van Paris Hilton dan dat ik Cuntgrinder ga luisteren, echt niet om aan te horen die bagger. Against God and Government ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Zal je vies tegenvallen, gezien het aantal n00bs dat het volhoudt ![]() ![]() |
|
quote: Is dat zo weinig dan? ![]() Nouja ik ga m'n best doen.. ![]() ![]() |
|
quote: Ach, als je af en toe eens over bands lult en je Nederlands een beetje in de gaten houdt valt het allemaal best mee. ![]() |
|
Helvete gebruikt leestekens en heeft een logische zinsopbouw. Dus dat zit wel snor. Nasum fans zijn altijd welkom natuurlijk. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
o ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |