![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Apeldoorn de gekste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:hey knulliebullie vanuit half nederland zit je binnen een uur in amsterdam. jij stond zekker niet erg vooraan bij het uitdelen van de snuggerheid hè? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Het enige nuttige in Apeldoorn is CBA, ![]() ![]() |
|
quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
O zoete ironie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Eh, er zijn niet heel veel plekken in Nederland waarvandaan je binnen 'e'en uur in al die steden, die ik noemde, zit. Dat is wat anders. ![]() |
|
quote: Delft Rock City ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Hij is pas 12 he. En Lisse.. sja... Genoeg bekenden die daar vandaan komen ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:is dat niet net zo'n inteelt-dorp als volendam? zo 1 die over 2, in plaats van de verwachte 1, lom-scholen beschikt? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Tering, het kostte me 10 keer lezen om die zin te begrijpen. Hulde. ![]() |
|
Zoiets. Alleen daar hebben ze nog wel neuzen enzo ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: What can I say? ![]() ![]() quote: Wildervanck is niet echt gemakkelijk te bereiken, helaas. Keertje in ed Stad der Steden wat drinken is toch ook wel een optie? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-07-2007 0:33] Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik zal voortaan (kut doe ik het weer) ik bedoel: van af nu mijn woorden en zinsopbouw (sorry: formulatie, kut..... ehhh het achter elkaar zetten van woorden zodat er zich een begrijpelijke zin vormt) aan jouw zmlk niveau (dámn: wat jij snapt dus) naar beneden bijstellen téring: knoop-in-je-zakdoek-taal is nog moeilijk ook! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:en de ogen staan niet zo ver uit elkaar zeker? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Maar hij zoent wel lekker! ![]() |
|
quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Pedo ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
hehe ![]() |
|
quote: Jij ook hier??!! Welkom deerne!! ![]() ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: hebben je ouders je ECHT zo genoemd? ![]() ![]() |
|
quote:Jeej! Jij ook al hier ![]() *doet zonnebloemdans* ![]() |
|
quote: da's wel erg gay hoor! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:De emodans dan? ![]() ![]() |
|
quote: Die moet je me dan maar een keertje leren!!! Op Waldrock??? na wat ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |