|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zozo, dus de moderators hadden het snel door. Eindelijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Idd vreemd, ja. 99% van mijn posts zijn ook overbodig en ik word niet gemodereerdinges. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Hehe, volgens mij is een forum bijna per definitie overbodig. Net als 99% van menselijke activiteit alleen bestaat om zichzelf in stand te houden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lekker kansloos tijdverdrijf inderdaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you |
|
quote:idd ja. Mezelf toch maar es door de kop schieten dan |
|
quote: Doe maar op 22 sep in Atak, heb ik ook wat te lachen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:haha 't is dat je geen guns mee mag nemen |
|
quote: Jep, Bijbelse namen zijn altijd gaaf ^^ |
|
quote: Hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[edit]oja.. welkom *bladerblader*.... Weerlicht! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-08-2007 14:09] |
|
quote: Volgens mij sprak hij niet voor het echie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Maar dan nog zijn bijbelse namen wel gaaf! |
|
Och. Er staat nieteens wim in de bijbel, gemiste kans, lijkt mij. Wat een dom boek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hmmm, ik dacht jij bent zo oud, je zou er toch wel ergens in te vinden moeten zijn... |
|
Ik ben geschrapt, ik was het niet eens met de inhoud. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Is Wim niet afgeleid van een Bijbelse naam? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wim komt van Willem. Misschien dat dat jezus z'n tweede naam was, zou me iig niets verbazen, maar ik ben niet zo heel erg thuis in de bijbel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dan kun je ook niet zeggen dat het een dom boek is en dat je het niet eens bent met de inhoud! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Willem is een voornaam. De naam komt uit het Germaans en is de Nederlandse variant van het hier weinig voorkomende Wilhelm, die bestaat uit de twee delen, wil en helm. De betekenis is "het willen, het streven" en "bedekker, beschermer" (van helm) of met de wil zo sterk als een helm. Mooi hoor. |
|
quote: Tuurlijk wel, ik ben 6 jaar lang gehersenspoeld op de christelijke lagere school. Ik heb echter de meeste opgedane info kunnen verwijderen uit m'n systeem. Eigenlijk had ik moeten zeggen dat ik niet meer thuis ben in de bijbel, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Bijna goed. Willem is namelijk niemand minder dan God zelf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-08-2007 15:07] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hello Ik ben dus Robin, Ben nieuw hier en 15 Jaar. Luistert: Black Label Society, Ozzy Osbourne, Megadeth, Roadkill, much more! Komt uit delft! En als je vragen hebt, zeg het maar... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |