|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Welkom, n00b. Fuck the world and fuck you |
|
quote: with a little help.... quote: Hehehe, hoe kan een vrouw gay zijn Mental? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Nee, maar Groningse seksfeesten schijnen erg verhelderend te zijn! |
|
@BRG : oeps. Fuck the world and fuck you |
|
quote: je bent weer irri Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zal ik je eens lekker injecteren dan? |
|
quote: ehm, als je echt wilt gaan blowen moet je goed uitkijken of jij beter op hash of wiet reageert. ik wordt gek in m'n kop van wiet (ja het kan nog gekker) dus blow altijd hash, dat maakt me alleen maar een beetje numb. En het geeft geen vreetkick. |
|
quote:Ik kon het niet laten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:oh oh kijk maar uit dan mevrouw argus die smiley niet ziet! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gewoon aan de heroine gaan, veel beter. |
|
quote: Ik denk dat ik er maar niet aan begin. Ik heb mijn hele leven nog nooit gerookt of geblowd. En het aantal medicijnen dat ik in 28 jaar naar binnen heb gewerkt, is ook zo'n beetje op 1 of 2 handen te tellen. Dus ik weet eerlijk gezegd niet of ik het zou overleven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: klote wat heb je dan precies? Ik heb soms ook wat last van mn gewrichten, maar das voornamelijk dat t klem komt te zitten en kraat. Alleen mn heup doet nog wel eens pijn. Bij mij komt t omdat mn lichaam te weinig vocht aanmaakt voor de smering van mn gewrichten. Dat van die dokters ken ik trouwens, die zeggen "oh, maar dat gaat vanzelf weg" ofzo. of, als je last van steken in je borst hebt "oh, dat komt door de puberteit" als je 22 bent. WTF!! Ik heb wel vaak last van mn rug, maar dat komt doordat ik een motorongeluk heb gehad, en achterover gecht op mijn goed met dikke zware harde boeken gevulde rugzak terecht gekomen ben. kom je bij t ziekenhuis, "nee, we maken er geen foto's van, het is zondagavond en we zijn zo afgewerkt" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ehm, met mijn bloedvaten, wil je me echt dood ofzo. effe serieus, de kans dat ik doodga aan harddrugs of paddo's is echt heel erg reeel en aangezien ik geen pijnstillers meer slik omdat ik graag nog even wil leven doen we ook niet aan harddrugs. |
|
Je kan altijd nog Hyven- SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Waarschijnlijk teveel ruimte in m'n gewrichten zelf en te korte pezen. (dat laatste verklaart ook pijn halverwege m'n armen) maar ik ga nu dus opzoek naar een dokter die er echt naar wil laten kijken, want ik denk niet dat ik het nog veel langer goed trek zo. En ik heb geen zin om elke dag te blowen om geen pijn te hebben. Das ook niet de oplossing. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 04-07-2007 22:28] |
|
quote: damn..... sterkte... maareh, niet om de doemdenker uit te hangen ofzo, maar kunnen ze daar wel iets aan doen? lijkt me niet eerlijk gezegd... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Die weet dat toch al lang Hmm als ik dat allemaal zo lees kan ik ook wel aan de drugs gaan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Bij jou is het gewoon een ouderdomskwaal natuurlijk. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:tis nooit echt onderzocht. dit is gewoon mijn theorie. en er bestaan operaties om je pezen langer te maken. maar ehm, tot laters, want tikken met een hand is niet praktisch. |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Tjeempie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Zware shit hier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |