![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Ofzo ![]() Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 ![]() |
|
Dat ziet er bij lange na niet true metal genoeg uit, dàààg! ![]() |
|
Wow. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je hebt best een vrij brede muzikale smaak. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
jezus xxl, let jij op dr muzikale smaak bij zulke foto's ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Het gaat niet om het uiterlijk, dat moet zo'n lelijkerd als jij toch wel onderhand weten ![]() ![]() |
|
quote:ik heb me lang aan dat soort gedachtes vastgeklampt ja. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 31-07-2007 21:56] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hey newbees..vanaf m`n nieuwe laptop wens ik jullie veel aids en andere geslachtsziektes toe ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Splut! :') ![]() Jets0rs! ![]() MySpace! ![]() Trendy! ![]() Blackmetal! ![]() Yeah! Als we de forum-Sherlock toch niet hadden... ![]() |
|
Enkele bands; Metallica, Nevermore, Soilwork, Pink Floyd, Pantera, Wintersun, Textures, Slayer, Sum 41, Papa Roach, Opeth, Otep, Amon Amarth, Dimmu Borgir, Killswitch Engage. En nog veeeel meer Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 ![]() |
|
Ok leuk dat je er was... Daaag! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Als onze forum sherlock gewoon een normale hobby had, dan zagen we ook geen dingen die niemand (behalve mental) een bips kan schelen. Dank u, wat voor weer wordt het, o orakel? ![]() |
|
Zomg, fijn xD Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 ![]() |
|
quote: Een hoop rommel, maar omdat je Pink Floyd gaaf vindt mag je blijven. ![]() |
|
quote:Gruwel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:LOl kimmey heeft concurrentie ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
zal ik ook al mijn foto's gaan posten :D:D:D:D Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hey...we hebben een emo pukkelkop erbij! YAYA! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hm, zo scoor je nooit chikcs, Mental! ![]() |
|
quote: Nee hoor! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Ik had het over dr muziek, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Tsja, zo gaan die dingen hier. ![]() |
|
quote: SLAYER??!!! ![]() ![]() De rest kunnen we nog wel rechttrekken. Zal ik je begeleiden kleine meid? ![]() Ach Kimmey, jij bent al voorzien. Je sloerie-days are over. Tijd voor een nieuwe forumsloerie. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ah, jij bent in de veronderstelling dat tsjikkies graag je paal willen zuigen als je daarvoor over je nek gaat van hun muzieksmaak? o ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |