![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geniaal, de enige echte Pandora. ![]() |
|
ehm, ja, de enige echtte ja, want het is m'n echtte naam. En niet jatten ja, is van mij! ![]() ![]() |
|
quote: Doos. ![]() |
|
ja? ![]() |
|
Welkom terug Pandora, is een poos geleden. Oh en Whiterider probeert indruk te maken op 16 jarigen hier dus let er maar niet op. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
maareh, ik ben al, vijf jaar geen zestien meer. Dus ehm, dan probeert hij toch echt bij de verkeerde indruk te maken. ![]() ![]() |
|
quote: Ik al 13 jaar niet meer. Wat gaat de tijd toch snel ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: De doos van pandora! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Open met die doos. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
ach, ja. Dat wisten we ook al jaren ja. ![]() |
|
quote:ee joh, dan hebben we allemaal geen hoop meer straks. wordt iedereen depressief. Lijkt me geen goed plan. ![]() |
|
Tot nu toe weinig orgineels bedacht. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Zo, is het kwartje gevallen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Lang leve de prozac, zeg ik dan maar. Syntetisch gelukkig is ook een emotie. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Veel erger dan nu het geval is kan het niet worden ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Doe niet zo Black Metal. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Pas maar op, binnenkort loop ik als terrorist m`n school binnen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ach toen die het ooit met je uit kwam maken bij de bushalte moest ik al mee om hem te beschermen LOL ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
volgens mij had ik het uitgemaakt, niet dat dat wat uitmaakt ook. ![]() |
|
Ik weet alleen dat ik met de bus moest naar moerwijk omdat die niet alleen durfde ![]() Achja. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik heb inveel plaatsen gewoont maar niet in moerwijk. Zal wel vode geweest zijn ofzo. ik denk dat hij mij te eng vond om me ooit spullen terug te komen geven. ![]() |
|
hallo, Rik, 20 jaar childhood in bergum, momenteel woonachtig in Groningen. ik zit op de kunstacademie. alle bands die ik luister vermelden is gay, maar wat ik de laatste tijd veel draai is black sabbath, pentagram, new bomb turks, queens of the stone age, kyuss, mercyful fate, slayer, nick cave/grinderman, en natuurlijk IRON fucking MAIDEN op dit moment is het alleen nog nodig om te vermelden dat ik weer zin heb in waldrock! ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen ![]() |
|
quote: Toch een gedeelte vermelden = dus gay ![]() Maar verder: WELKOM! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |