![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://youtube.com/watch?v=FYaHHjvuYqk KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Welkom Rosatan ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Welkom allemaal.......... ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Rosatan gaat misschien nog mee, kzal dr vanaaf ff vragen. WTF is NGBM ken ik die ook?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:Hier ook bekend als NoGayBlackMetal en die ken jij zeker te weten ![]() ![]() |
|
quote: Fuck, ik ken echt zo weinig mensen bij naam en bijnaam. Maar als jij het zegt ken ik m dus! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Haar. ![]() ![]() |
|
quote:Haar ![]() Begint met een M en eindigt op arre ![]() ![]() |
|
quote: ach ja zo, die dus, hahahahaha, ja die ken ik wel ja! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: Lijkt er nieteens op! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Eehjeh, de bus stopt hier echt zo goed als letterlijk voor de deur. (okee ik geef het toe, honderd meter verderop, maar, meer ook niet) Maar ik wil ook best een keertje die kant opkomen. Maareh, dan verwacht ik jou ook een keertje hier. ![]() ![]() |
|
Tering, Pandora en IJsregen terug. Nu nog Icequeen en Morgil en het wordt weer ouderwets lachen ![]() Zenial ![]() |
|
iedereen roept altijd dat ik geen gevoel voor humor heb, dus als je wilt lachen moet je toch echt bij die anderen zijn. Maar je mag natuurlijk wel altijd om mij lachen dat kan geen kwaad en daar ben ik wel leip genoeg voor. ![]() |
|
hihi ![]() |
|
welcum n00bs ![]() ![]() |
|
quote:Ik zit hier toch al even en heb pandora echt nog nooit zien posten tot nu hehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Voor jouw tijd nog hehehe Zenial ![]() |
|
quote:Pandora is uit het Elfensteentijdperk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hallo kapster! ![]() ![]() |
|
Had Jaap geen issues met pandora? of was dat iemand anders ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ah ha Dosie, nieuwe aanmeldpoging gelukt ja? ![]() ![]() |
|
Rosatan...tering, kan het nog meer metal en dus gay? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: tsja, tis ook al zo een vier jaar terug denk ik, misschien wel vijf jaar, dus zo gek is dat niet he. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |