![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
FOTO"S!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
http://www.gonnykruisdijk.nl/index.php?topgroupid=10&groupid=55 links bovenaan. Geen beste foto, maar beter krijg je ze niet ![]() ***Ruadh gu brath!*** ![]() |
|
het had zo mooi kunnen zijn. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Mooi haar ![]() Welkom ook enzo. Castlefest nog heen toevallig? ![]() |
|
Mental is bang voor elfjes? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik hou wel van elfjes! Behalve van die modelf hier, die vind ik eng ![]() ![]() |
|
Soms kom je zoooooooow wanhopig over. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het erge is dat ik het weet van mezelf ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ach..zolang ze niet gebigt heeft, voel je daar niets van hoor Mental ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: En belangrijker, een 3DO die ik van haar overgekocht heb. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Helaas niet, normaal gesproken wel! Manlief vecht al twee jaar mee in het leger op de EFF, dit jaar uiteraard als Carthaag, want die waren tenminste in het zwart gekleed ![]() ***Ruadh gu brath!*** ![]() |
|
Ik ben er één keer geweest, vorig jaar. Wat een kansloze bedoening is dat, ongelooflijk. De kunst lijkt wel om zo lelijk mogelijk naar dat festival te gaan, waarbij ik uiteraard een goede kans maak. Ik heb daar ook voor het eerst in m'n leven een 'dame' van een jaar of 18/19 met een baard en snor gezien. En ja, die waren allebei echt. Serieus, nooit meer, echt nóóit meer. ![]() |
|
EFF dit jaar niet naar toe geweest, vorig jaar en jaar ervoor waren mij niet zo bevallen. Komend weekend dus wel Castlefest, mooie bands staan er en ben heel nieuwsgierig naar hoe het daar is, eerste keer daarheen :D ![]() |
|
Kijk aan, een ouder iemand. Dus ik zeg U. U. Maarre, het leger, het leger. Worden zij ook uitgezonden op missies naar oorlogen in den vreemde? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ouder... Wel 6 maanden ouder, ja ![]() ***Ruadh gu brath!*** ![]() |
|
quote: ![]() Compleet met de oe's en de aa's en het dramatisch dood neervallen. Hihi. ![]() |
|
quote: Mooie dood. Mooi ook dat je een koot en bie term gebruikt. Ikzelf ben een gigantische koot en bie fan, er is zelfs een topic op zware metalen over hen. Ik zeg, wees welkom en laat je niet intimideren door die jonge gastjes hier. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Dank voor het welkom. Ik vind al dat 'jonge grut' eigenlijk wel vertederend ![]() ***Ruadh gu brath!*** ![]() |
|
Wat rekenen jullie onder jong grut? Ik ben 25 maar ik voel me 80 dus ik dacht ik vraag het even. ![]() |
|
Hahaha, geweldig. Ik ben zelf een aantal jarengeleden de komplete van '86 tegengekomen op een rommelmarkt, alsmede het grote bescheurboek (73 tot 86). [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-08-2007 22:17] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Je ziet er ook uit als 80, net als ik. ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |