![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb weer eens wat gemist rofl! ![]() ![]() http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu ![]() |
|
quote: Serafijn???? WTF... Nog gayer dan Seraphique! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:of Seraphim ... oftewel: ook daarin aapt hij anderen na. Zij is blond, so she ain;t too blame ... ![]() |
|
quote: Zoveel mesnen zeggen dat ze anti religie zijn.. maar toch kan ik best met die mensen opschieten.. T project heet zo omdat t zowel lichtgevende als brandende betekent.. Dat paste wel aangezien ik ene gristen ben en hij religie zelf wat minder vind enzo.. ![]() |
|
quote:*proest* ![]() ![]() |
|
quote: Dat zal gezellig in de oefenruimte worden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Welkom N00bs! Niet teveel op het gezeik letten, als dat te erg wordt dan modden we dat weg en zo niet dan bannen we wat lui zodat jullie weer gewoon hartelijk welkom worden geheten! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Een serafijn is toch een engel of hij nou brandt of niet ![]() edit: en daarbij vind ik dat als je religie 'haat', er niet echt meer sprake kan zijn van normaal met elkaar omgaan. tocj? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-06-2007 16:54] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Als ze nou een communistische drummer nemen en een islamitische bassist is het feest compleet! OT: Welkom! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: :') Ach, alsof jij ook maar voor één seconde gelooft dat dat knaapje christenen écht haat. ![]() |
|
quote:Ik denk écht serieus dat die kerel er goed over heeft nagedacht dat hij een reden heeft, en wat de reden is dat hij Christenen moet haten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Sssst! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hoi allemaal, niet nieuw hier, wel lang weggeweest. Ben volgens mij een keer of zeven/acht verhuisd sinds ik hier voor het laatste was, maar okee. In elk geval als jullie vragen hebben stel ze vooral. En zo niet, das dan lekker makkelijk voor mij. Groetjes, pandora ![]() |
|
quote: Da's inderdaad lang weggeweest. Maarre welkom terug! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik hoorde allemaal hele negatieve dingen over ene oud ZM-user pandora. En iets over Elvensteen ofzo. Welkom, laat het drama beginnen! EDIT: Van Jenje natuurlijk, maar die is zo negatief, ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen natuurlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-07-2007 20:16] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ohh, help, bestaat die ook nog. Maarre, ik ben niet zo gemeen hoor. hij heeft alleen een boek van mij nooit teruggeven, dus daar krijgt die nog een blauw kruis voor. Maar verder ben ik altijd heel erg lief. *probeert lief schattig en onschuldig te kijken ![]() |
|
quote: Is ze godverdomme net over dat trauma heen. Durft ze eindelijk weer hier terug te komen. Begin jij er weer over. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik zit hier pas een klein jaartje, hoe moet ik nou weten hoe erg 't verleden hier op ZM was! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: En daar is Jenje negatief over? Vaag. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Gewoon aan mij vragen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
der is niks mis met het verleden van zm, maarre ik was het bestaan ervan gewoon een tijdje vergeten ofzo. Enne zijn er dan mensen die geen trauma overhouden aan het ontmoeten van elfensteen. ![]() ![]() |
|
quote: Vertel opa Wim, vertel! Ik heb Elvensteen hier een maandje geleden nog zien posten, iedereen was heel boos, en toen ging 'ie opeens weg! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Ik heb 'm godzijdank nooit in het echt gezien. En ik heb dus ook nooit wat aan hem uitgeleend... Phew... *veegt de zweetdruppeltjes van zijn voorhoofd bij de gedachte hoe dat uit had kunnen pakken* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ach ik hoop voor hem gewoon dat hij mij nooit meer tegenkomt. Want ik ben dan wel een meisje en ik ben dan wel klein en dun en alles, maareh, ik sla behoorlijk hard. (moet ook wel als je in slayerpits en dergelijken overeind wil blijven terwijl je maar 55 kilo weegt) En tsja, je kan me een heleboel flikken, maar van m'n boeken blijf je af. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |