|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heel goed, eelt op de ziel is altijd handig |
|
quote: Zeg Julia schat van me, nog veel rondgeneukt de laatste tijd met deze of gene? |
|
doe eens lief allemaal..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: kijk, das beter! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
groepsknuffel dan maar? |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hoi, ik ben Thijs, en ik ben nieuw hier! Ik woon in Leiden, ben 16 jaar, en zit momenteel nog op school. M'n smaak qua muziek ligt vrij breed, van klassiek tot d 'n'b tot rock en death metal. Paar namen, Incantation, Morbid Angel, Spawn of Possession, Disavowed, Andy C, Iniquity, Houwitser, Rotten Sound, Dom & Roland...kijk verder maar op m'n last.fm profiel als je meer wilt zien/weten/horen. (: Enneh..als je vragen hebt, gewoon vragen! http://www.last.fm/user/Thyzzz/ |
|
De kleur van je sokken man! hoe kan je dat nou niet vermelden. En natuurlijk festivals, zo ja, welke. |
|
festivals. bah. geldverslindende onzin. Fuck the world and fuck you |
|
quote: nietes, lekker veel zuipen en bands zien, wat kan daar nou fout aan zijn. (en dat het geld kost, ach das toch zo met alles dat leuk is) |
|
Ga nou gewoon eens leuk mee, Mental. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:je ziet me op occultfest. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zwarte, blauwe, en witte sokken, liefst van Puma eheh. Over de festivals, ben pas geleden nog naar Waldrock geweest en eerder dit jaar Neurotic Deathfest '07, was allebei erg gaaf. |
|
witte sokken Je moeder. |
|
Zwarte sokken zijn veel beter The trend is dead. |
|
quote: Jezus...ze worden steeds jonger...strax is Witte billen ridder nog oud vergeleken bij de newbees Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, niet evil genoeg? |
|
quote: Dat ben ik al! De gemiddelde leeftijd van de n00bs is 15.5, schat ik. Damn, vroegâh...als 13-jarig mannetje op Metalfan...dat waren nog eens tijden! |
|
quote: Wel als je er een over je snikkel draagt.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 01-08-2007 19:38] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:ik dacht dat jij altijd roze droeg Fuck the world and fuck you |
|
Okee, dan krik ik in een keer de gemiddelde leeftijd maar even omhoog. Op 11-jarige leeftijd ging ik al naar de Betondag (dat was in 1981...), daarna was mijn eerste concert Black Sabbath in Zwolle, wanneer was dat? 1983? Favoriete bands op dit moment: Black Sabbath, Finntroll, Candlemass, Janis Joplin, Mothers Finest, Uriah Heep. Maar ook Johnny Cash is geweldig, zeker de American Recordings... En Daniel Lohues, maar dat komt vast ook omdat ik in Drenthe woon Verdere info: vrouw, getrouwd met (goddank nog steeds) langharig tuig dat ik in 1988 in Scum in Katwijk 'ontmoet' heb. Eerstvolgende concert: Candlemass in Eindhoven. Shoot! ***Ruadh gu brath!*** |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Nou, vooruit dan maar: Foto's!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |