|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goh, ben jij ook er weer? |
|
ja, ehm, specifieke muzieksmaak en omdat het leuk intiem is, de kleur van je sokken. |
|
Ohja, best een goeie vraag joh op een muziekforum Black/Death/Doom/Folk metal, en gewoon folk. I guess that about covers it. Lekker intiem...ik heb naakte voeten op het moment! [Dit bericht is gewijzigd door Gytax op 04-07-2007 21:23] Sanity is madness put to good use. |
|
Shit, weer een kerel op ZM. Fuck the world and fuck you |
|
Wees gerust..heb een test gedaan..ik denk 67% vrouwelijk Sanity is madness put to good use. |
|
Damn een trans.. welkom |
|
quote: Ja maar zijn vriendin heeft ook nog een vriendin. Misschien is zij gewillig en single. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Goh wat leuk. Kun je ook multi tasken? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hahahaha, hou het er maar op dat ik niet spoor ok? =D Sanity is madness put to good use. |
|
quote:cool. foto? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb het geprobeerd, niet altijd succesvol =D Sanity is madness put to good use. |
|
quote: Niet overhaasten Mental. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat moet je niet aan mij vragen, die vriendin van mijn vriendin zit hier al En ehh...ik zei dat ik niet goed kon uitleggen, I'm getting confused! Sanity is madness put to good use. |
|
zat die vriendin van die vriendin niet al op zm? |
|
quote: Als ze maar single is, voor Mental's sake dan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja..en dat weet ik niet Sanity is madness put to good use. |
|
maareh, dan gaat hij haar straks proberen te versieren. Das eigenlijk best zielig voor het meisje. Dus ik hoop dat ze een vriend heeft voor der. Want je wordt er toch niet echt vrolijk van als mental achter je aanzit. (denk ik) |
|
En dan ben ik straks ook nog de schuldige, hulde :+ Sanity is madness put to good use. |
|
quote: Het dondert me eigenlijk niks. Welkom n00bs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet zo overdrijven, want volgens je profiel is het nu bijna 4 jaar geleden dat je je geregistreerd hebt... Die 6000 posts moeten toch ergens vandaan komen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gewoon ZOG de schuld geven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: bijna zevenduizend, hoe kom ik daar ooit aan joh? Maareh, ik wil mijn jaren nog weleens door elkaar halen. Zo weet ik ook al niet meer of ik nou twee of drie keer naar lowlands ben geweest en meer van dat soort onzin. |
|
quote: Het is maar goed dat je naar eigen zeggen niet zo veel drinkt. Kun je nagaan hoe erg het anders had kunnen zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nu nog van de drugs afblijven en je kleren aanhouden en dan komt het wel goed Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |