|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maybe een toelatingsbeleid op zm???? onee doe maar niet, want dan ben ik ook het bokje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
quote: Hoevaak zijn er in alle oorlogen op deze wereld atoombommen gebruikt? Nogal een domme vergelijking uwerzijds.. Je trekt de zaken nogal uit hun verband... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ondervragenXD? yeah right.. jij bent de enige dan... voor de rest noem ik het puberaal afzeiken.. en dat noemt mij een puber.. ja ik ben er een.. ligt aan mijn leeftijd... maar kijk ook is bij jullie zelf |
|
quote: Wel weer grappig dat jij het presteert om 3 fouten te maken in 1 zin. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bij mij ook, ik word al dement. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: niet zo vaak... maar ze zullen zeker nog wel meer van die krengen op onze kop gooien |
|
quote: A: Je leest dus klaarblijkelijk niet wat er zoal gemeld is. B: Je geeft geen antwoorden. C: Blaas niet zo hoog van de toren. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die komma is niet fout. |
|
quote: Hahahahaha, busted! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja, want de vorige keren kreeg je er ook een op je kop? |
|
quote: Vol uitgeruste en gepantserde ruiter tegen een boer met een hooivork :'). Als je dat eerlijk vindt . Mislukte romanticus. Hates: Sexism Emo's Most Goth's Tolerance Ignorance Liars Religion Some people Communism Democracy And a lot more... Nou, je hebt toch wel wat weg van een NS. Je hebt een hekel aan communisme, democratie en tolerantie. Mooi begin . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wel, dat is-ie wel. Tenminste zoals ik het geleerd heb althans. Als je twee hoofdzinnen verbindt met 'en', mag er geen komma tussen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Komen we in hetzelfde tehuis???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Weer een blekkie met een taalbeperking. Welkom kneus. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-06-2007 21:30] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: en iemand loopt mij te comanderen via het internet XD jezus.. ik lag me verrot om jullie.. ik dacht dat vampirefreaks leedvermaak betekende.. maar dit is toch wel heel erg |
|
quote: De enige die je ondervraagt? Laat ik eens wat dingen voor je op een rijtje zetten. We stellen al geruime tijd vragen met betrekking tot je interesses, al weiger je daar concreet antwoord op te geven. Verder heb ik je geen puber genoemd, ik ben zelf ook 'puber'. Buiten dat wordt met 'puber' in dit geval niet gedoeld op je leeftijd, maar staat 'puber' synoniem voor 'iemand die idioot gedrag vertoont', als ik zo vrij mag zijn er een vrije vertaling aan te geven. En bij mezelf kijken? Waarom? Naast allerhande andere interesses, koester ik ook enige voorliefde voor geschiedenis, incluis (de psychologie achter) WWII, maar je zult geen foto's op een site van mij vinden van marcherende SS'ers. |
|
quote: blekkie XD ik ben geen schaap ofzo.. misschien wel in jou ogen en die andere stinkerds hier |
|
quote: Jawel, als de auteur van mening is dat het de leesbaarheid bevordert, is het niet incorrect. Sterker nog: bij lange zinnen wordt het aangeraden om een komma te schrijven. Je bent in de war met de regel voor opsommingen. Ik hou van blauw, rood, groen en geel. Daar mag geen komma, maar bij het verbinden van hoofd- en bijzinnen is de keus aan de auteur. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-06-2007 21:33] |
|
quote:Bekijk jij alles in spiegelbeeld zeg Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Laat btw ook maar....... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: quote: Lagen, hè? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ik noemde jou dan ook niet.. ik bedoelde dat iedereen hier zo deed maar dat jij normale vragen stelde.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |