![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoi Mental. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hoi newbs. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Nou, daar ging je kans! ![]() |
|
hehehe Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Welkom, N00bs! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
waar lul je over, man. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
"licht" ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: nou, ik woon op mezelf, en ik doe wat ik wil, moe moeder staat der zeker niet achter... zij geloofd in god,maar goed.. ik niet.. ![]() |
|
quote:maar ik vind het wel best hoor. ik vind je nu al lief. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Iets met spelling enzo. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
licht hahaha ik bedoelde natuurlijk ligt... haha ![]() ![]() |
|
quote:Dat maakt Mental niks uit, zo lang ze maar slikt! ![]() |
|
Muziek: 3 doors down, 30 Seconds To Mars, Amon Amarth, amputator, Andre Hazes, Avril Lavigne, baphomet horns, ben en jim hendriks!, Bon Jovi, Bruce Springsteen, Cheb Khaled, childeren of bodom, Cradle of Filth, Crematory, Dimmu Borgir, Dream Theater, Dream Theater, Hypocrisy, In Flames, justin timberlake, Kataklysm, Leviathan, marco borsato, Metallica, My Chemical Romance, Naglfar, Nirvana, Paradise lost, Robbie Williams, Satanic Warmaster, Slayer, Unearth, Vader Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: dankje haha ![]() ![]() |
|
quote: Beetje een bagger lijstje XXL. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hij is dan ook niet van mij, hoewel er best leuke dingen tussen staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als dat geen neuken wordt. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Kind, je weet niet waar je aan begint. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Avril Lavigne is dan wel weer de shit idd. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
In Flames is ook een vette band. ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: lijstje lijkt erg op wat er in me hyves staat.. maar der staan idd bagger bands bij, maar dat was in me foute tijd... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |