|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Veel plezier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ga je wel missen popje met je very useful pieces of kitchen equipment |
|
quote: |
|
Pasta fork of utter doomness. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En dat andere zelfgefabriceerde geval bestaande uit (onder andere) tuinfakkels, barbeque spiezen en duct-tape |
|
Vergeet de uit een kerstboom gefabriekte Manowar killer niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Ah ja. Immortal is er niks bij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dude, jij hebt de foto's, die heb ik nog helemaal niet gezien! |
|
Ik zal ze ff branden. Neem ze zaterdag wel mee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Zo, de kaarten zijn besteld, nu maar hopen dat ik nog op tijd was haha! Ik heb er hoe dan ook zin in FREEZE |
|
weet iemand hoe lang het ongeveer duurt als je de kaartjes onde rembours hebt besteld? Ik ben een beetje bang dat ze elk moment voor de deur staan en ik heb nu geen 230 euro thuis liggen :S |
|
Binnen 2 dagen. |
|
wordt een run naar de pinautomaat dus? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: nou, het werd dus een wanhopig (nouja bijna) telefoontje naar moederlief, aangezien de bezorgers gister al bij mijn schoonouders voor de deur stonden. kaartjes laten we daar bezorgen omdat wij niet veel thuis zijn... maar we dachten dat we nog wel ff langer de tijd hadden, wat dus niet zo was. Maar gelukkig kan ik het geld van mijn moeder lenen, en ze komen de kaartjes morgen bezorgen.:D Dus, vanaf morgen in het bezit van wacken kaartjes. had wel flink gebaald als we toch niet hadden kunnen gaan, ben de afgelopen 2 jaar ook al niet geweest |
|
Ik heb gister avond even naar Wacken gemailed over het feit dat, ze eerst een bericht op hun site zetten dat er nog 5,000 kaarten zijn en het er een uur later weer vanaf halen. Maar nu krijg ik dus net een bijna lege mail terug. Het enige wat er in staat is "Tomarrow Sold Out". Dus zo doende |
|
a: allemaal nostradamussen daar! b: ze kunnen niet typen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
Uitverkocht dus. Gezellig met zijn 60.000 Maiden kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
dik 70.000... of 100.000 als ze meer geld willen verdienen daar, en daar zie ik ze wel voor aan. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
60.000 kaarten "maar"? En nu de drukkerij afbranden om erger te voorkomen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yep, geloof maar dat er nog vele duizenden extra naar binnen komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik dacht dat Wacken dit jaar 80,000 kaarten in de verkoop had gegooit. Maar zeker weet ik dat ook niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |