|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het blijft link, kopen via internet er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Blij dat ik mijn kaartje al máánden in huis heb, hoef ik met tenminste niet druk te maken over internettransacties. En begin er steeds meer zin in te krijgen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:+1 er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Op welke dag reist u af dame?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ikke? Ik denk 1 dag te vroeg om de files te vermijden. Dus dat betekent dat de camping nog niet open is en je je even moet redden. Maar dan ben als je meerijdt je die ochtend erna wel als eerste binnen Ik heb nog 4 stoelen vrij in de bus. [edit] of had je het tegen Julia haha ) [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 29-05-2008 16:32] Bla |
|
Heheh, ik had het indd tegen Juul, maar maakt niet uit hoor schatje Ik reis maandag die kant op met mijn reisgenoot. Wel ff zorgen dat wij elkaar nog tegenkomen aldaar Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
k ga met t vliegtuig...en lordi betaalt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
patser Je moeder. |
|
quote: wsch wel weinig tijd om rond te lopen en zat te worden...heb nog geen idee hoe lang k blijf en hoeveel programmeertijd k heb... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Goed bezig meis! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Voor mensen die nog met een bus mee willen naar wacken. www.blaatschaap.net/?pageId=4 Slurp [Dit bericht is gewijzigd door slurp op 12-06-2008 0:50] |
|
Ik ga wel voor 28 euro met de trein naar Wacken |
|
Ik voor minder met de auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga voor 66 kronen waarschijnlijk met het vliegtuig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ga voor 1000€ nog niet Je moeder. |
|
quote: Jij gaat dan ook nérgens heen en vind alles kut. Behalve die punkband in de Rock Inn laatst toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
klopt voor 99% ja! en terras baby! Je moeder. |
|
Ohjah; vorige kaartjes gingen toch niet door nu 2 gekocht en al thuis liggen in originele enveloppe met alle rotzooi erbij voor 80 euro per stuk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hahaha.. die moest er zeker heel nodig vanaf. Wie verkoopt er nou kaarten voor een uitverkocht gewild festival voor 30% onder de kostprijs? De prijzen van 2ehands kaartjes liggen niet meer zo absurd hoog als voorheen maar de nieuwwaarde of zelfs enkele tientjes meer zou toch makkelijk te regelen moeten zijn. Maar gefeliciteerd met je aankoop natuurlijk |
|
quote:de bedoeling is vooralsnog woensdagnacht 0:00 uur, maar dit ligt ook aan de voorspellingen qua drukte. vorig jaar hadden we best wel een mooi plekje op de donderdagmorgen. als het goed is rijden we in kolonne vanaf deventer om 0:00 uur weg. ow en als er nog iemand van zijn kaartjes(s) afmoet, dan weet ik ze nog wel welbesteed. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: aaah jullie met de D'ter groep mee? Ikke dit jaar niet denk ik, voor t eerst sinds jaren. Arme moi. Wij rijden wsl met Mike mee. |
|
quote: Hehe, ja klopt vond het zelf alleen niet nodig er mee voor te geven dan de vraagprijs. En bedankt Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ga gewoon niet |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |