IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-06-2008 20:01 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 26 juni 2008 18:27 schreef Metalhead22 het volgende:
Hoe zit het met controles op wiet? Streng?

Vorig jaar werd ik van de weg geplukt. Toch grappig om te zien hoe 3 Duitsers aan een potje oregano staan te ruiken.
Bij mij gingen ze auto doorzoeken en ondertussen werd al het papierwerk nagekeken. Ik heb geen drugshond in mijn auto gehad en kon ook zo weer weg.

Vrienden van me hadden wiet ingeblikt. Met een label "Stevige erwtensoep" erop. Daarna nog in de soda laten weken. Het schijnt dat die honden het dan niet meer ruiken.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-06-2008 20:19 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

De tering, als ze inderdaad aan komen met drugshonden en dergelijke laat ik het denk ik maar zitten, geen zin om dat risico te lopen op een festival waar al vanaf de laatste dag GMM2007 naar uit kijk
Was zo lekker geweest, een jointje voor het slapen gaan

[edit]
Weer lekker typisch trouwens, dat die Nederlandse nummerborden er dan uit geplukt worden

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-06-2008 20:20]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 26-06-2008 22:01 by ADHD Profiel van ADHD

t ene jaar staan ze er wel t andere jar niet. Tis een grote gok. Maar goed in een pot pindakaas duwen...pindakaaspot ff in de zon smelt ie weer fijn dicht bovenop en hoppa....ruiken de honden nooit

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-06-2008 22:54 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Hmm, als het zo moet hoeft het van mij niet. Dan drink ik wel wat liters extra

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-06-2008 23:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 26 juni 2008 22:01 schreef ADHD het volgende:
t ene jaar staan ze er wel t andere jar niet. Tis een grote gok. Maar goed in een pot pindakaas duwen...pindakaaspot ff in de zon smelt ie weer fijn dicht bovenop en hoppa....ruiken de honden nooit

Lol.. en dan wordt bij de ingang van het campingterrein je pindakaas afgepakt omdat je geen glas mee naar binnen mag

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-06-2008 23:15 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ghehe, pwn3d!!1

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 27-06-2008 0:43 by horned_reaper Profiel van horned_reaperhttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Maar hoe zit het dan als je met de trein gaat ?
Word er bij de ingang nog gecontroleerd? of ben je dan redelijk save ?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-06-2008 0:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 juni 2008 18:41 schreef bloodcorpse het volgende:
Controles zijn er elk jaar volgens mij.

Er is een politie fuik als je vanaf de doorgaande hoofdweg, afslaat naar wacken. Vlak voor het dorp was er een paar jaar geleden een politie halte, waar alle
buitenlandse kentekens (zeker Nederlandse) werden uitgepikt.

Waarna je werd verzocht om de auto uit te pakken en men tevens met drugshonden werkte.

Ik weet alleen niet hoe streng men was/is betreffende een gebruikershoeveelheid wiet. Polite was meer geinteresseerd in andere chemicalien.

Laatste paar jaar ben ik via een andere weg het dorp binnen gekomen en dan aanlsuiten op de file naar Wacken. Al die jaren geen controle gezien.

Weet niet hoe het vorig jaar was, omdat ik niet geweest ben.

Op het terrein zelf loopt politie rond, maar een blowtje bouwen en roken is geen enkel probleem.

nou, van die controle kan Greycloak alles vertellen. zels als je een paar dagen geleden geblowed hebt, mag je niet meer rijden omdat ze toch wat in je plas/ bloed vinden

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-06-2008 0:59 by Dentz Profiel van Dentz

Ik zie het probleem niet.
Zuipen = ja
Blowen = nee
Is dat nu zo moeilijk?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-06-2008 1:03 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

voor veel mensen waarschijlijk wel

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 27-06-2008 7:18 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 26 juni 2008 23:04 schreef Valorian het volgende:
Lol.. en dan wordt bij de ingang van het campingterrein je pindakaas afgepakt omdat je geen glas mee naar binnen mag

dit is wacken he geen graspop... Ben jij ooit gecontroleerd op wacken voordat je de camping opging???
Daar kan alles

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2008 20:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 juni 2008 0:57 schreef Cadaveria het volgende:
nou, van die controle kan Greycloak alles vertellen. zels als je een paar dagen geleden geblowed hebt, mag je niet meer rijden omdat ze toch wat in je plas/ bloed vinden

Voor de notoire blowers geldt dat thc, naar ik meen, een week of 6 na het laatste gebruik nog wordt aangetoond bij een drugstest.

Hoopt zich op in je vet enzo.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-06-2008 20:32 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ghehe...Nee dan geen wiet voor mij op Wacken

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 27-06-2008 21:08 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 26 juni 2008 20:01 schreef Dentz het volgende:
Vrienden van me hadden wiet ingeblikt. Met een label "Stevige erwtensoep" erop. Daarna nog in de soda laten weken. Het schijnt dat die honden het dan niet meer ruiken.
En dan is het nog te roken?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-06-2008 22:38 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 juni 2008 21:08 schreef Jolijn het volgende:
En dan is het nog te roken?

Schijnbaar. Spul goed verpakken en zo'n blik is waterdicht.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2008 22:54 by XXL Profiel van XXL

Als je zoveel moeite doet voor een blow op wacken ben je imho wel erg ver heen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-06-2008 22:55 by Dentz Profiel van Dentz

Tja.
Zoals eerder al werd gezegd, "ik drink er wel een paar extra".

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-06-2008 22:56 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Wat XXL zegt eigenlijk. Dikke foekert voor het slapen gaan is heerlijk (vooral op zo'n festival), maar als ik daar zoveel moeite voor moet doen laat ik het mooi zitten >>> x erg veel

MarjaVeld
Usericon van MarjaVeld
Posted 29-06-2008 20:37 by MarjaVeld Profiel van MarjaVeld

helaas moet ik mijn wacken kaartje verkopen...
is er iemand die geen kaartje heeft maar toch graag heen wil?
het is een 3 dagen all in kaartje..
marja_veld@hotmail.com

valfar
Usericon van valfar
Posted 29-06-2008 21:44 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik zou gewoon daar een beetje rondvragen of er iemand is die wiet bij zich heeft en wat wil doorverkopen. Gewoon andere mensen het risico voor je laten wagen! Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik geen wiet/hash heb gezien (en soms ook gerookt, en dat ook nog eens terwijl ik er niet eens naar op zoek ga).

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-06-2008 22:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik heb overigens ook een keer (wel een jaar of 5 geleden, maar goed, gezien dat er door Duitse politie met honden over het terrein werd gelopen op zoek naar drugs.. dan kan je nog zoveel moeite doen om alles ongemerkt naar binnen te krijgen....

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 02-07-2008 13:39 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

volgens mij was het 2002, dat ik op wacken met een paar vrienden jointjes stond te maken voor de securitymannen, hehe. Die hadden wel wiet, maar geen vloei ofzo. Bleken allemaal ex bajes klanten te zijn die geen andere baan konden vinden.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-07-2008 14:22 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 juni 2008 21:44 schreef valfar het volgende:
Ik zou gewoon daar een beetje rondvragen of er iemand is die wiet bij zich heeft en wat wil doorverkopen. Gewoon andere mensen het risico voor je laten wagen!

hahaha looser.

Als ik ooit weer naar wacken toe ga dan, nou dan ga ik er heen.

Suck my piss

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2008 14:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Damn kut dat Massacre afgezegd heeft.

Hmmm...

MASSACRE Trying To Make It To WACKEN After All - July 3, 2008

Reactivated death metal band MASSACRE — who yesterday announced that they were canceling their appearance at this year's Wacken Open Air festival, set to take place July 31 - August 2, 2008 in Wacken, Germany — have issued the following update from vocalist Kam Lee:

"I'm attempting to work out a way to have MASSACRE appear at the Wacken fest for a final show. The reason why we may not appear is because of the cost of the flight and airplane tickets for all the members may be too much. But it is in discussion a way to work out for MASSACRE to be able to attend this fest."

MASSACRE's current lineup consists of DENIAL FIEND members Sam Williams (guitar), Curt Beeson (drums; NASTY SAVAGE), along with ex-MASSACRE/current DENIAL FIEND members Terry Butler (bass), Steve Swanson (guitars) and Kam Lee (vocals).

The band is scheduled to appear at the Central Illinois Metalfest on Sunday, July 20.

For more information, visit www.myspace.com/massacrefrombeyond.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2008 8:53]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

robinprins
Usericon van robinprins
Posted 09-07-2008 11:23 by robinprins Profiel van robinprins

heb nog een kaartje te koop.

Kan helaas niet ivm werken in zweden..

130 euro

kunt me ervoor mailen naar robinprins26@hotmail.com

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com