|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De tering, als ze inderdaad aan komen met drugshonden en dergelijke laat ik het denk ik maar zitten, geen zin om dat risico te lopen op een festival waar al vanaf de laatste dag GMM2007 naar uit kijk Was zo lekker geweest, een jointje voor het slapen gaan [edit] Weer lekker typisch trouwens, dat die Nederlandse nummerborden er dan uit geplukt worden [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-06-2008 20:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
t ene jaar staan ze er wel t andere jar niet. Tis een grote gok. Maar goed in een pot pindakaas duwen...pindakaaspot ff in de zon smelt ie weer fijn dicht bovenop en hoppa....ruiken de honden nooit |
|
Hmm, als het zo moet hoeft het van mij niet. Dan drink ik wel wat liters extra ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Lol.. en dan wordt bij de ingang van het campingterrein je pindakaas afgepakt omdat je geen glas mee naar binnen mag |
|
Ghehe, pwn3d!!1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar hoe zit het dan als je met de trein gaat ? Word er bij de ingang nog gecontroleerd? of ben je dan redelijk save ? |
|
quote:nou, van die controle kan Greycloak alles vertellen. zels als je een paar dagen geleden geblowed hebt, mag je niet meer rijden omdat ze toch wat in je plas/ bloed vinden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zie het probleem niet. Zuipen = ja Blowen = nee Is dat nu zo moeilijk? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
voor veel mensen waarschijlijk wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dit is wacken he geen graspop... Ben jij ooit gecontroleerd op wacken voordat je de camping opging??? Daar kan alles |
|
quote: Voor de notoire blowers geldt dat thc, naar ik meen, een week of 6 na het laatste gebruik nog wordt aangetoond bij een drugstest. Hoopt zich op in je vet enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ghehe...Nee dan geen wiet voor mij op Wacken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:En dan is het nog te roken? |
|
quote: Schijnbaar. Spul goed verpakken en zo'n blik is waterdicht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Als je zoveel moeite doet voor een blow op wacken ben je imho wel erg ver heen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tja. Zoals eerder al werd gezegd, "ik drink er wel een paar extra". ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat XXL zegt eigenlijk. Dikke foekert voor het slapen gaan is heerlijk (vooral op zo'n festival), maar als ik daar zoveel moeite voor moet doen laat ik het mooi zitten >>> x erg veel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
helaas moet ik mijn wacken kaartje verkopen... is er iemand die geen kaartje heeft maar toch graag heen wil? het is een 3 dagen all in kaartje.. marja_veld@hotmail.com |
|
Ik zou gewoon daar een beetje rondvragen of er iemand is die wiet bij zich heeft en wat wil doorverkopen. Gewoon andere mensen het risico voor je laten wagen! Ik heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat ik geen wiet/hash heb gezien (en soms ook gerookt, en dat ook nog eens terwijl ik er niet eens naar op zoek ga). |
|
Ik heb overigens ook een keer (wel een jaar of 5 geleden, maar goed, gezien dat er door Duitse politie met honden over het terrein werd gelopen op zoek naar drugs.. dan kan je nog zoveel moeite doen om alles ongemerkt naar binnen te krijgen.... |
|
volgens mij was het 2002, dat ik op wacken met een paar vrienden jointjes stond te maken voor de securitymannen, hehe. Die hadden wel wiet, maar geen vloei ofzo. Bleken allemaal ex bajes klanten te zijn die geen andere baan konden vinden. |
|
quote: hahaha looser. Als ik ooit weer naar wacken toe ga dan, nou dan ga ik er heen. Suck my piss |
|
Damn kut dat Massacre afgezegd heeft. Hmmm... MASSACRE Trying To Make It To WACKEN After All - July 3, 2008 Reactivated death metal band MASSACRE — who yesterday announced that they were canceling their appearance at this year's Wacken Open Air festival, set to take place July 31 - August 2, 2008 in Wacken, Germany — have issued the following update from vocalist Kam Lee: "I'm attempting to work out a way to have MASSACRE appear at the Wacken fest for a final show. The reason why we may not appear is because of the cost of the flight and airplane tickets for all the members may be too much. But it is in discussion a way to work out for MASSACRE to be able to attend this fest." MASSACRE's current lineup consists of DENIAL FIEND members Sam Williams (guitar), Curt Beeson (drums; NASTY SAVAGE), along with ex-MASSACRE/current DENIAL FIEND members Terry Butler (bass), Steve Swanson (guitars) and Kam Lee (vocals). The band is scheduled to appear at the Central Illinois Metalfest on Sunday, July 20. For more information, visit www.myspace.com/massacrefrombeyond. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2008 8:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb nog een kaartje te koop. Kan helaas niet ivm werken in zweden.. 130 euro kunt me ervoor mailen naar robinprins26@hotmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |