|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: You're running in circles |
|
quote: Dit jaar weer? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog steeds niet onder de indruk, het enige wat ze wel hebben is Carcass, maar daarvoor ga ik niet camperen op een met teveel domme duitsers volstaande camping.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:+1 (en At The Gates dan). Nope, alle pijlen op Hellfest idd |
|
IJs-en-weder-dienende-aanwezigheids-lijstje 1 Onweerwolf 2 Ome Grey 3 Mutilator 4 Murdering monk 5 NG 6 Ryn 7 Rajackar 8 Jolijn 9 Adhd 10 Grimnir 11 Decomposingbitch 12 Kurk 13 XXL 14 Kimmey!!! 15 Phantom Lord 16 Hókenman 17 Metalhead22 18 Moon1976 19 6sic6 20 Blair Witch 21 Vikingblood 22 Wansmaak 23 Skyggesang 24 DragonsRage 25 Cadaveria 26 Valorian 27 DragonsRage 28 Count Usher 29 Ralph 30 Pandora 31 Julia 32 Sebosstiaan er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Bullet For My Valentine dit jaar dus weer op wacken ! Ik kreeg dus net mijn kaartje (Full Weekend + Full Service) voor Wacken binnen. Dus ik maak die envelop open, allemaal gratis voldertjes en reclame erbij enzow. Eerst een uur naar mijn kaartje gekwijlt, toen pakte ik een krantje van de Wacken merchandise en keek ik op de achterkant. Daar stond zon poser van Wacken met alle bands die er dit jaar komen enzow. En tot mijn grote verbazing stond Bullet For My Valentine er gewoon tussen, bijna bovenaan. Het vreemde is dat Exodus en Opeth er nog niet tussen staan maar al wel op de site staan vermeld. Maar over Bullet For My Valentine is nog niks te vinden.... Maar we kunnen er dus vanuit gaan dat ze dit jaar weer op Wacken staan. en JAH ik ben er dus ook natuurlijk bij |
|
En er zijn er al dik 40.000 verkocht en de teller blijft doorlopen dus ze verwachten eind mei op ze laatst uitverkocht te zijn. Gaat wel snel... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Da's toch zo'n gehyped nu metal bandje? Wat moet dat nou weer op Wacken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: tjah, i know. maar ik vindt het niet erg want ik had ze toevallig nog nooit gezien. dan is dat ook weer gebeurt ^^ |
|
quote:Ben benieuwd hoeveel volk ze dit jaar gaan samenproppen op die paar stukken land... Vorig jaar was al echt irritant druk en eigenlijk het jaar daarvoor al... |
|
quote: Kaartje verkocht, Hellfest here we come |
|
quote: Metalcore. Vergelijkbaar met een As I Lay Dying of een Neaera, maar dan nog een tikkeltje toegankelijker/commerciëler, o.a. (meer) cleane vocals. (Ja, ik heb van alle 3 de bands cd's... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Lol.. Ooit over nagedacht dat die flyers misschien al een behoorlijke tijd oud zijn? Er wordt niet voor elk ticket een nieuw flyertje gedrukt met de meest recente info. Waarschijnlijk is Bullet For My Valentine al in een eerder stadium gecanceld (aangezien ze niet meer op de site staan). Als je de meest recente line-up wilt zien, en niet afgaat op geruchten, dan moet je gewoon in de 'billing' op www.wacken.com kijken... NB: Mocht Bullet for my valentine onverhoopt TOCH nog gaan spelen, dan kunnen we in ieder geval allemaal hierheen: http://www.ipetitions.com/petition/bfmvoffwacken/ |
|
quote: Gelukkig hebben ze toen al aangegeven dat zelf ook zo te evenaren, dat word dus dit jaar sowieso niet meer en waarschijnlijk een paar duizend minder. Zal druk blijven maar niet drukker iig. Ach ik vermaak me wel, veel verder dan die supermarkt en al die huistentjes zijn we toch niet gekomen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:lol What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Denk je echt dat de hypercommercie een kans op 100.000 mensen laat liggen? Als iedereen kaartjes heeft blijkt waarschijnlijk dat het nóg groter wordt dan ooit. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Naja het punt is ^^ deze flayer die erbij zit is wel degelijk nieuw, want Ensiferum en alle bands die dit jaar komen die voor het nieuwe jaar zijn bevestigd staan er gewoon op. En een deze dagen zullen ze ook wel op de site bevestigd worden, want Soilwork stond ook op die flayer die ik heb, en die is intussen vandaag ook bevestigd |
|
quote: Inderdaad. Waarschijnlijk gaan ze dit jaar voor een nieuw record wat betreft bezoekersaantallen. En ik vond het afgelopen jaar al retedruk Verrassend triviaal |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
U gaat niet meer? Verrassend triviaal |
|
IJs-en-weder-dienende-aanwezigheids-lijstje 1 Onweerwolf 2 Ome Grey 3 Mutilator 4 Murdering monk 5 NG 6 Ryn 7 Rajackar 8 Jolijn 9 Adhd 10 Grimnir 11 Decomposingbitch 12 Kurk 13 XXL 15 Phantom Lord 16 Hókenman 17 Metalhead22 18 Moon1976 19 6sic6 20 Blair Witch 21 Vikingblood 22 Wansmaak 23 Skyggesang 24 DragonsRage 25 Cadaveria 26 Valorian 27 DragonsRage 28 Count Usher 29 Ralph 30 Pandora 31 Julia 32 Sebosstiaan 33 horned_reaper |
|
en Soilwork is bevestigd |
|
3 Inches of Blood bevestigd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |