|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
iig Metallica en Rammstein naar ik hoorde. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Joh, stelletje pessimisten, meteen het slechtste weer benadrukken van iets wat over het algemeen goed nieuws zou moeten zijn. Zelfs als het weer een euro of 20 duurder wordt is dat nog slechts een schijntje van wat je in totaal uitgeeft op een festival als Wacken. Ik snap niet dat mensen zich zo blind staren op een entreeprijs terwijl ze vervolgens honderden euro's uitgeven aan food & booze.. |
|
quote: Ja, en om vervolgens ook nog eens een bedrag gelijk aan de entreeprijs aan brandstof uitgeven om er te komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:je hebt helemaal gelijk er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Was super! Een paar hoogtepunten waren Opeth, Iron Maiden, Carcass, Soilwork, Kreator, Grave en vast nog wat bands die ik nu vergeet. We hadden een ideale plek op de camping tussen A en P, vanwaar alles dichtbij was. Het weer viel ook mee: woensdag en donderdag wat uurtjes aan het zwembad gelegen en verder alleen regen op momenten dat het eigenlijk niet zo boeide. Een klein minpuntje was het opschuiven van de party stage, daar hoorde je steeds de band van de black stage erdoorheen. Het tekort aan pisbakken hadden ze dit jaar mooi opgelost, dat ook dit jaar nog een groot gedeelte van het terrein onder de pis stond lag nu toch echt volledig aan het publiek zelf. Het enige smetje op het festival was voor mij de diefstal van mijn net gekochte Wacken stoel inclusief zonnebril. Toch jammer dat er altijd een paar rotte appels tussen zitten... |
|
prijs is hetzelfde. vanmorgen is de x-mas kaart in de verkoop gegaan http://www.wacken.com/de/woa2008/main-news/news/ansicht/article/x-mas-tickets-2009-vorverkauf-beginnt-ab-morgen-0000-uhr/ er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hoogtepunten: Sonata Artica Children of Bodem (crowdsurfen, fuck the world) Kreator Orbituary Bands horen vanaf het campingveld. Heenreis (lekker chill en gezellig) Donderdagnacht over het festivalterrein struinen met Darja op zoek naar Drugs Jarig zijn (kadotjes krijgen blijft erg gaaf) Iemand een cd van Arkona kado doen en dan ook nog eens gelijk hebben met denken, volgens mij vind zij dit ook heel gaaf. Terugreis, file, maar erg relaxt gezelschap. Bands horen vanaf festivalterrein Voor zover ik weet maar op een foto gezet. Dieptepunten: Allergisch zijn voor festivalbandje en drie uur bezig zijn met regelen iets te krijgen wat geen allergische reactie opleverd. Uiteindelijk een handelaren bandje gekregen, want dat was zo een semi-papierding. Wel handig dat je dan ineens een erg schone wc vlakbij het festivalterrein hebt. En een leerpunt voor de toekomst is dus een verband om mijn arm en daar het bandje over, want allergische reacties zijn zwaar klote. Nightwish, zing nou geen nummers waar je stem het bereik niet voor heeft. Cd van Arkona vinden, kado willen doen en zelf willen hebben, hebben ze hem nog maar een keer. Maar op SummerBreeze heb ik nog een kans hem te vinden. Erg veel pijn door geen wiet en daardoor sommige bands echt moeten missen. Nog een leerpunt dus, zorgen dat ik wiet krijg op recept van dokter plus een papiertje waarmee ik het mee mag nemen naar het buitenland. En dan was er nog veel meer gaaf, maar als ik alles op ga noemen zit ik nog een uur te schrijven |
|
ik heb meteen na het omkrijgen van het bandje er leukoplast omheen getaped! werkt prima! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Das wel fijn om te weten eigenlijk. Vroeger had ik er nooit last van, maar volgen mij heeft stoppen met de pil mijn huid gevoeliger gemaakt. |
|
Was mooi! Hoogte punten: Iron Maiden At The Gates Obituary Gorgoroth Nifelheim Watain Torture Squad (bij toeval gezien, maar ze hebben er een fan bij! Wát een geweldige show, één van de weinige bands die nog écht dankbaar naar het publiek overkwam als je het mij vraagt) Dieptepunten: Vreet en drinkprijzen op het festivalterrein Children Of Bodom (stoer hoor, in totaal meer dan 60X "fuck" gebruiken tijdens je aankondigingen) Carcass (ja sorry hoor, ik vond er echt geen ene reet aan, op wat oudere grind nummers na) Opeth helaas gemist Weer was over het algemeen ook goed; vol in de zon snoeiheet, maar zogauw er wat bewolking in de lucht hing was het goed te doen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik snap niet waarom mensen lopen te zeiken over de eet en drink prijzen. Op wacken betaal je alles gewoon met geld en niet met bonnen waardoor je dus kunt zien hoeveel je uitgeeft. Als ze dit op bijv graspop zouden doen zou je helemaal achterover slaan. Wacken is over het algemeen helemaal niet zo duur en je hebt redelijk tot goed eten. |
|
quote: Helemaal mee eens. |
|
quote: +2 "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Tjah sinds ze met dat Hate Crew gedoe zijn begonnen is dat wannabe-Amerikaans gefuck ook flink uit de hand gelopen. Nogal jammer, want qua setlist (enkele dingen van Follow the Reaper en nog daarvoor die ik ze al lang niet meer heb zien spelen) vielen ze me heel erg mee. |
|
waar zijn de rest van de foto's? was het weer een beetje te doen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: O, over het spelniveau heb ik niks te klagen, prima voor elkaar. Het mag dan niet mijn ding zijn qua stijl, maar dat hele imago van die Alexi is voor mij direct een dood doener. Oprotten met die bende. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Precies. Bier is per liter nauwelijks duurder dan de gemiddelde randstad-kroeg en eten is zeer schappelijk geprijsd en zeer gevarieerd aanwezig. |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend!! Nashville Pussy Airbourne Avenged Sevenfold Primordial Children Of Bodom Avantasia 3 Inches Of Blood Obituary Carcass Killswitch Engage Nightwish De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Wacken Open Air 2008 |
|
quote: +1 en de metalmarkt uiteraard, daar ging mijn grootste gedeelte altijd heen Je moeder. |
|
zeer puike foto's, thnx! ff op de site spieken voor de rest Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Damn ja, Primordial gemist (opnieuw ) [edit] Nog een dieptepunt: het geluid bij Negura Bunget. Kan aan de plek liggen waar ik stond, maar het was één grote brei van geluid helaas. Erg jammer, één van de bands die ik echt moest zien. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-08-2008 15:44] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik denk het, want waar ik stond, was het geluid op zich prima. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het was weer een zeer geslaagde Wacken dit jaar, zeer voorspoedige heenreis gehad en op maandagmiddag al aangekomen, tot de woensdag vooral veel gezeten, geouwehoerd, gebbq'ed, gedronken etc etc. Woensdag vooral plezier gehad met die Firefighters, is elk jaar weer briljant. M'n eerste Wackenbiertje gedronken onder het genot van blaasmuziek. Wat er daarna allemaal nog gebeurd is en plaatsgevonden heeft is eigenlijk een grote roes dus laat ik het maar houden op de bands die ik erg gaaf vond om te zien: ++++++ Iron Maiden, geweldig! Beste concert van maiden wat ik ooit heb gezien, ze waren in topvorm wat overduidelijk lag aan het enthousiaste (grote) publiek en de sfeer in het algemeen. Wel een beetje eng was de drukte die op een gegeven moment omsloeg in behoorlijke paniek en in mijn gedachten zag ik al een ramp voltrekken want er werden een hoop mensen bijna platgetrapt. Daarna was het gelukkig voorbij en heb ik het grootste gedeelte van Maiden lekker af kunnen kijken. ++ Airbourne, geluid stond belachelijk hard maar na het roken van 2 sigaretten had ik "oordopjes", haha en kon ik absoluut genieten van deze geweldige rock/metal band. + Nashville Pussy, ook heerlijke rock 'n roll muziek met 2 geweldige chicks in de band. Die rechter gitariste kon volgensmij zonder de rest van de band het publiek ook nog wel vermaken. Super. + Massacre, kende het alleen van naam maar de beschrijving sprak me wel aan, en het was gewoon verdomd goede old school death metal. Niets meer, niets minder. Enthousiaste frontman ook. + Exodus , roste de pannen van het spreekwoordelijke dak, alleen het hele circle pit gedoe waar de zanger constant om was aan het zeuren kwam me een beetje de nek uit. Verder hoeven anti-Bin laden speeches van mij ook niet. Niet dat ik voor de man ben, maar ik denk dat we allemaal wel weten dat moslimextremisme en vrijheid van meningsuiting niet samengaan +/- Hatebreed Wel lekker beuken, maar niet meer dan dat. Na een paar nummers heb ik het persoonlijk wel weer gehoord. Was achteraf toch liever voor de 10e keer (ofzo, hehe) naar Obituary gaan kijken. +/- Carcass, klonk wel ok, ook niet echt mijn band en de frontman leek wel dronken (verklaarde misschien ook een aantal rake one-liners, hehe), de totenkopf op z'n gitaar vond ik trouwens ook vrij gewaagd in Duitsland, daarna toch maar ff gaan "liggen" als voorbereiding voor de terugreis. ++ At the Gates, gewoon hartstikke goed! Wel wat veel speeltijd voor een band die na 45-60 minuten toch wel erg eentonig wordt, edoch een super optreden! + Watain Zorgde weer voor de nodige evilness en blackness op een toch overwegend vrolijk zuipfestijn als wacken. + Lord Belial, helaas maar een 25 minuten van gezien omdat we om 02h00 uur wilden aanrijden naar huis. Maar wat ik er van zag was erg goed. Ben alleen bekend met Enter the moonlight gate en de cd daarna. En van eerstgenoemde werden zeker 2 nummers gespeeld en het materiaal wat ik niet kende klonk net zo goed dus daar ga ik ook maar wat van aanschaffen. Een groot minpunt voor mezelf was dat ik Gorgoroth heb gemist omdat ik tussentijds nog ff op de camping was gaan zuipen, vervolgens werd ik wakker in m'n auto met keihard Slayer aan en een biertje in m'n hand en was het al 02h45. Gorgoroth had toen nog maar een kwartier te spelen. Jammer maar volgende keer beter. Heb Gaahl nog wel een paar keer over het festivalterrein zien lopen trouwens. Was wel de laatste persoon die ik tussen al dat lompe zuipvolk verwacht had, hehe. Op naar volgend jaar!! Heb er nu al weer zin in. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 04-08-2008 17:17] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Dank voor het gezelschap en voor het de chauffeur voorzien van eten, drinken en sjekkies tijdens het rijden. Ik zie ooit een geweldige toekomst als brave liefhebbende moeder voor je liggen. Je hebt het in huis meissie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |