IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 14-03-2008 15:19 by Creepmime Profiel van Creepmime

Hmm, nee 125 euro wil ik max. betalen inderdaad maar even wachten, daarbij moet ik er niet 1 maar 6 De rest van de festivals zijn niet vergelijkbaar met Wacken en tijdens Party San zit ik in Noorwegen. Misschien tot maar weer gezellig EK voetbal kijken op Graspop in zo'n achtertuin.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-03-2008 16:31 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 maart 2008 14:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Dat zeker, maar ik weet niet hoe het georganiseerd is, al wat mindere verhalen gehoord.

Zie Hellfest topic voor ervaringen van mij vorig jaar.
Maar ondanks K-organisatie en K-weer vorig jaar zeer de moeite waard, en de Fransen waren prima volk daar.
Dit jaar wordt het echter door andere mensen georganiseerd, die veel meer ervaring in het organiseren van metal-evenementen hebben.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 14-03-2008 22:46 by Hagal Profiel van Hagal

hm uitverkocht, balen. Nouja dan maar naar graspop

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-03-2008 20:41 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Uitverkocht, godverdomme. Dan wordt het dus Party San

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-03-2008 20:47 by Jolijn Profiel van Jolijn

en gelukkig heeft moi wel een kaartje. En ik heb er nu al wel zin in. hopelijk kan ik dan feestvieren terwijl ik zelfs al klaar ben met de opleiding!

...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2008 21:12 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 maart 2008 14:27 schreef Zenial het volgende:
Ik denk dat we dit jaar Iron Maiden mogen bedanken dat half duitsland al een Wacken kaartje heeft gekocht

Wat dacht je van Avantasia ipv Iron Maiden?
Enig idee hoelang de duitse Wackenangers daar al op wachten en hoe onwijs populair die band in Duitsland is?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-03-2008 21:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Overigens denk ik dat je het eerder Wacken moet kwalijk nemen dan Maiden, ik ga ervanuit dat Wacken immers een flinke bom duiten heeft neergelegd voor exclusiviteit waardoor Maiden niet elders speelt in DL dit jaar. Dat betekend dat elke Duitse Maiden-fan die de band in eigen land wil aanschouwen verplicht is om naar Wacken af te reizen...

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 16-03-2008 12:37 by Blair Witch Profiel van Blair Witch

quote:
Op 15 maart 2008 20:47 schreef Jolijn het volgende:
en gelukkig heeft moi wel een kaartje. En ik heb er nu al wel zin in. hopelijk kan ik dan feestvieren terwijl ik zelfs al klaar ben met de opleiding!

...

Me tooooooooooo!!!!!!!!!!!! :D

(en dan net terug uit Barcelona!)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2008 13:46 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 maart 2008 21:16 schreef Valorian het volgende:
Overigens denk ik dat je het eerder Wacken moet kwalijk nemen dan Maiden, ik ga ervanuit dat Wacken immers een flinke bom duiten heeft neergelegd voor exclusiviteit waardoor Maiden niet elders speelt in DL dit jaar. Dat betekend dat elke Duitse Maiden-fan die de band in eigen land wil aanschouwen verplicht is om naar Wacken af te reizen...

Jups, verklaart misschien ook de verder niet heel indrukwekkende line-up...

quote:
Op 15 maart 2008 21:12 schreef XXL het volgende:
Wat dacht je van Avantasia ipv Iron Maiden?
Enig idee hoelang de duitse Wackenangers daar al op wachten en hoe onwijs populair die band in Duitsland is?

Aangezien ik nog nooooit van die band gehoord heb, heb ik daar geen idee van nee. Volgens mij moet ik dat zo houden

Zenial

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-03-2008 14:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 maart 2008 13:46 schreef Zenial het volgende:

Aangezien ik nog nooooit van die band gehoord heb, heb ik daar geen idee van nee. Volgens mij moet ik dat zo houden

Is ook helemaaaaal niets voor jou, denk ik zo.

Bruce Banner

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-03-2008 14:22 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik had ook wel naar Wacken willen gaan, alleen geen zin in die stampvolle toko te staan..Ik ga wel weer naar Occultfest..

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 17-03-2008 14:39 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 17 maart 2008 14:22 schreef Vikingblood het volgende:
Ik had ook wel naar Wacken willen gaan, alleen geen zin in die stampvolle toko te staan..Ik ga wel weer naar Occultfest..

see you at occultfest!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2008 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 maart 2008 14:22 schreef Vikingblood het volgende:
frikadelleuh!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-03-2008 19:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 maart 2008 13:46 schreef Zenial het volgende:
Jups, verklaart misschien ook de verder niet heel indrukwekkende line-up...

Avantasia is eigenlijk ook niet echt een band, maar een project van Tobias Sammet, de frontman van de power metal band Edguy. Onder die naam heeft hij nu 3 power metal opera's gemaakt met allerlei verschillende zangers en zangeressen.

Maar als je niet van power metal houdt, moet je er inderdaad ver uit de buurt blijven.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 17-03-2008 23:14 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 16 maart 2008 12:37 schreef Blair Witch het volgende:
Me tooooooooooo!!!!!!!!!!!! :D

(en dan net terug uit Barcelona!)
Haha, dat wordt weer gezellig

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 18-03-2008 0:36 by horned_reaper Profiel van horned_reaperhttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 17 maart 2008 19:29 schreef altx het volgende:
Avantasia is eigenlijk ook niet echt een band, maar een project van Tobias Sammet, de frontman van de power metal band Edguy. Onder die naam heeft hij nu 3 power metal opera's gemaakt met allerlei verschillende zangers en zangeressen.

Maar als je niet van power metal houdt, moet je er inderdaad ver uit de buurt blijven.

Ik ben wat dat betreft een echte Power Metal fan.
Maar dat laatste album van Avantasia vindt ik wel zo'n drama

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-03-2008 8:31 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 18 maart 2008 0:36 schreef horned_reaper het volgende:
Avantasia is ook niet echt Power Metal IMHO. Iets met Prog

Die nieuwe plaat is wel erg... anders inderdaad. Ik heb er bijna spijt van dat ik hem gehaald heb, maar toch heeft wel iets als je er onbevangen naar luistert.

Ik krijg stiekem toch echt steeds meer zin om te gaan. De line-up is niet fantastisch, 80.000 zwetende metalheads is ook geen fijn vooruitzicht, maar toch... Zal wel iets met bier te maken hebben

FREEZE

altx
Usericon van altx
Posted 18-03-2008 8:34 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 maart 2008 0:36 schreef horned_reaper het volgende:

Ik heb die derde nog niet gehoord (de andere twee wel; de eerste heb ik zelfs origineel). Maar ik zal eens gaan kijken of ik het met je eens ben of niet...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Phantom Lord
Blaat
Posted 18-03-2008 8:35 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 18 maart 2008 8:34 schreef altx het volgende:
Ik heb die derde nog niet gehoord (de andere twee wel; de eerste heb ik zelfs origineel). Maar ik zal eens gaan kijken of ik het met je eens ben of niet...
*zie mijn post*

FREEZE

altx
Usericon van altx
Posted 18-03-2008 8:36 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 maart 2008 8:31 schreef Phantom Lord het volgende:
Avantasia is ook niet echt Power Metal IMHO. Iets met Prog

(...)

Lul eens geen onzin. Avantasia heeft echt nul komma niks met prog te maken.

Ik weet dat het trendy is om net te doen alsof ik altijd uit mijn nek klets, maar dit keer heb je even pech...

edit: Okay, disclaimer: Oordeel is gebaseerd op de eerste twee (gelijknamige) albums.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 18-03-2008 8:38]

Phantom Lord
Blaat
Posted 18-03-2008 8:39 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 18 maart 2008 8:36 schreef altx het volgende:
Lul eens geen onzin. Avantasia heeft echt nul komma niks met prog te maken.

Ik weet dat het trendy is om net te doen alsof ik altijd uit mijn nek klets, maar dit keer heb je even pech...
De nieuwe Avantasia is echt geen volledige power metal meer. Vind ik ten minste. Gelukkig verschillen meningen

*goede edit inderdaad *

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 18-03-2008 8:39]

FREEZE

altx
Usericon van altx
Posted 18-03-2008 8:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 maart 2008 8:39 schreef Phantom Lord het volgende:
De nieuwe Avantasia is echt geen volledige power metal meer. Vind ik ten minste. Gelukkig verschillen meningen

*goede edit inderdaad *

Had gescheeld als jij er ook even bij had vermeld dat je het met name had over het laatste album...

Phantom Lord
Blaat
Posted 18-03-2008 9:43 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 18 maart 2008 8:56 schreef altx het volgende:
Had gescheeld als jij er ook even bij had vermeld dat je het met name had over het laatste album...
Als je naar Wacken gaat en ik kom je tegen krijg je bier ja

FREEZE

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 19-03-2008 20:20 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Ik heb vandaag mijn kaartje binnen gekregen.

Never have so many sacrificed so much for so few

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 19-03-2008 20:42 by horned_reaper Profiel van horned_reaperhttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Er worden nu al bedragen van bijna 300 euro geboden op Wacken kaartjes :S via Ebay en Marktplaats.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com