IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 14-07-2008 14:53 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Nog iemand hier die een plekje voor een mafkees in de auto overheeft op maandag?? Scheelt mijn kerel heen en weer rijden om mij die kant op te krijgen

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2008 14:56 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Twijfel nog steeds over mijn vertrekdatum. Misschien dinsdagnacht die kant op, dan kan ik nog net een weekje werken tussen mijn vakantie in Noorwegen en Wacken.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 0:46 by XXL Profiel van XXL

Ok, ieder zijn ding. Ik snap dat voor veel mensen het 'festivalgevoel' zich voor een groot deel op de camping afspeelt maar ik snap gewoon nog steeds niet dat hele volksstammen daar al een dag of 3 voor de 1e band speelt moeten staan.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 0:50 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 0:46 schreef XXL het volgende:
Ok, ieder zijn ding. Ik snap dat voor veel mensen het 'festivalgevoel' zich voor een groot deel op de camping afspeelt maar ik snap gewoon nog steeds niet dat hele volksstammen daar al een dag of 3 voor de 1e band speelt moeten staan.

Ik wel. Hoewel ik dit jaar waarschijnlijk niet voor woensdag op de camping ben heb ik de afgelopen 8 jaar steeds al vanaf maandag of zeker dinsdag gestaan. Wat het leuk maakt is dat je met een groep vrienden op een camping gewoon een beetje kan relaxen, bbq'en, etc. Natuurlijk kan dit ook thuis maar dat gebeurt vaak gewoon niet. Op Wacken kom je dan vaak samen met een groep vrienden die verspreid over Nederland wonen en dan zijn de dagen voor het festival begint minstens zo relaxed als de dagen met de bands.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 1:03 by XXL Profiel van XXL

Ja, ok. Ergens snap ik het waarschijnlijk ook wel.

Het zal meer zo zijn dat ik zelf geen 3 dagen op een camping, al dan niet op een festival, achter de bbq kan hangen en lantefanteren.

Persoonlijk heb ik dat na een dag wel gezien.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 1:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 1:03 schreef XXL het volgende:

Het zal meer zo zijn dat ik zelf geen 3 dagen op een camping, al dan niet op een festival, achter de bbq kan hangen en lantefanteren.

Ik twijfel nog over Wacken. Na een week metalcamp, waar je wel lekker bij een rivier kan hangen of eventueel de natuur in kan trekken) en een kort weekend Graspop zie ik het eerlijk gezegd ook niet zo zitten om ook weer een volle week op Wacken rond te hangen. Misschien dat ik pas woensdagnacht ga rijden ofzo, dan ben ik er mooi op tijd voor de bands en het scheelt me toch weer een paar vakantiedagen, die inmiddels na eerdergenoemde festivals , een week Stockholm en een week Noorwegen, toch ook op beginnen te raken.. Nadeel is dat ik woensdagnacht zelf moet rijden, waar ik dinsdag overdag, nacht of woensdagochtend nog mee kan rijden met verschillende mensen..

Qua kosten valt het nog mee, brandstof is voor mij ongeveer 75 euro retour, dankzij LPG wat inmiddels ook in Duitsland lekker voorradig is

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-07-2008 1:09]

devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 15-07-2008 1:16 by devil Profiel van devil

Nou ik ga de zondag ervoor maar. Lekker geen last van vrachtwagens op de weg. Kan ik tenminste een beetje door rijden. Hopen dat er nie te veel vakantie verkeer is wat nie door rijdt. En eenmaal aangekome tente opzetten en relaxen. Lekker bbq en en zuipen. Vind het echt nie erg om er ruim van tevoren te zijn. Heb je tenminste geen stress dat er geen plek meer is op de camping waar jij wilt staan en je mist zo ie zo niet doordat je te laat bent vertrokken je eerste band.

Prima dus.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 1:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 1:16 schreef devil het volgende:
Nou ik ga de zondag ervoor maar. Lekker geen last van vrachtwagens op de weg. Kan ik tenminste een beetje door rijden. Hopen dat er nie te veel vakantie verkeer is wat nie door rijdt. En eenmaal aangekome tente opzetten en relaxen. Lekker bbq en en zuipen. Vind het echt nie erg om er ruim van tevoren te zijn. Heb je tenminste geen stress dat er geen plek meer is op de camping waar jij wilt staan en je mist zo ie zo niet doordat je te laat bent vertrokken je eerste band.

Prima dus.

Als je echt lekker door wilt rijden moet je zaterdagnacht rijden, dan heb je een niet alleen geen vrachtverkeer maar ook nog eens minder vakantieverkeer.

Overigens heb ik op de heenweg in 6 jaar met auto naar Wacken rijden nog nooit file gehad, op het stukje bij het dorp/festival zelf na dan.

Terugweg is natuurlijk een ander verhaal.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 1:23 by XXL Profiel van XXL

Ik kan pas donderdag de (pers)camping op dus heb sowieso al vrij weinig keus.

Volgend jaar misschien maar weer eens gewoon als bezoeker gaan en oldskool zuipen voor satan.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 1:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 1:22 schreef Valorian het volgende:
Overigens heb ik op de heenweg in 6 jaar met auto naar Wacken rijden nog nooit file gehad, op het stukje bij het dorp/festival zelf na dan.

Terugweg is natuurlijk een ander verhaal.

Terugweg rijd ik al jaren door al die leuke dorpjes richting hamburg ipv via de snelweg.
Na hamburg heb ik eigenlijk amper nog file's gezien.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 1:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 1:23 schreef XXL het volgende:
Ik kan pas donderdag de (pers)camping op dus heb sowieso al vrij weinig keus.

Volgend jaar misschien maar weer eens gewoon als bezoeker gaan en oldskool zuipen voor satan.

Ik ook, maar dat betekend niet dat je niet al eerder de gewone camping op kan ..

Zijn er eigenlijk nog voordelen aan die perscamping, behalve de locatie? Tot nu toe ben ik daar ondanks accreditatie nooit gaan staan omdat ik liever bij vrienden op de normale camping stond.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 1:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 1:25 schreef XXL het volgende:
Terugweg rijd ik al jaren door al die leuke dorpjes richting hamburg ipv via de snelweg.

De laatste jaren ben ik via Gluckstad gereden, met de pond over de Elbe, en dan weer naar het Zuiden. Dat is ietsjes om, en je bent wat tijd kwijt met pond, maar dan heb je eigenlijk ook nooit file. De file staat inderdaad meestal voor hamburg, zo'n beetje vanaf Wacken als je pech hebt de hele A23 (als ik het goed onthouden heb) tot voorbij de Elbe-tunnel. Heb volgens mij een keer een uur of 12 in de auto gezeten terug naar Utrecht, waarvan zo'n 6 in die eerste honderd km..

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 2:28 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 1:44 schreef Valorian het volgende:
Zijn er eigenlijk nog voordelen aan die perscamping, behalve de locatie? Tot nu toe ben ik daar ondanks accreditatie nooit gaan staan omdat ik liever bij vrienden op de normale camping stond.

Schijten op de perscamping beats the shit out of 2 uur wachten voor een ranzige plee naast het hoofdpoduim?

Edit: Voor de gezellige zuipavonden is dat verder niet mijn eerste keus qua camping.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2008 2:30]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2008 8:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juli 2008 1:25 schreef XXL het volgende:
Terugweg rijd ik al jaren nog vóór 09:00 van de camping af. Geen files.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 11:48 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 15 juli 2008 1:03 schreef XXL het volgende:

het wordt ieder jaar ook eerder drukker.

in 2004 stonden we niet achterlijk ver lopen. twee jaar erna was savonds een trui ophalen bij je tent van af het terrein een tocht van bijna een uur.

de perscamping ligt nu eenmaal wat beter wat dat betreft, maar ik kan me van daar weinig gezelligs herrineren.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 12:09 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 11:48 schreef Jolijn het volgende:
het wordt ieder jaar ook eerder drukker.

in 2004 stonden we niet achterlijk ver lopen. twee jaar erna was savonds een trui ophalen bij je tent van af het terrein een tocht van bijna een uur.

de perscamping ligt nu eenmaal wat beter wat dat betreft, maar ik kan me van daar weinig gezelligs herrineren.

Ik ben tot nu toe meestal op dinsdagmiddag gearriveerd en kon dan eigenlijk altijd nog op een camping binnen 10 min. lopen van de Biergarten terecht. Van daar naar podium is dan uiteraard nog een minuut of 10 lopen, maar daar ontkom je niet aan. Dat is toch de keerzijde van de grootschaligheid van Wacken, als je 80.000 man kwijt moet wordt alles enorm groot en de afstanden langer. Dat vond ik ook zo relaxed aan Metalcamp, door de kleinschaligheid was het allemaal erg klein en intiem, je vind makkelijk mensen terug en loopt binnen no-time van podium naar het strand en naar andere podium etc.

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 12:11 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 15 juli 2008 12:09 schreef Valorian het volgende:
Ik ben tot nu toe meestal op dinsdagmiddag gearriveerd en kon dan eigenlijk altijd nog op een camping binnen 10 min. lopen van de Biergarten terecht. Van daar naar podium is dan uiteraard nog een minuut of 10 lopen, maar daar ontkom je niet aan. Dat is toch de keerzijde van de grootschaligheid van Wacken, als je 80.000 man kwijt moet wordt alles enorm groot en de afstanden langer. Dat vond ik ook zo relaxed aan Metalcamp, door de kleinschaligheid was het allemaal erg klein en intiem, je vind makkelijk mensen terug en loopt binnen no-time van podium naar het strand en naar andere podium etc.

woensdagochtend is dat helaas een ander verhaal. Afglopen jaar stonden we dan weer goed. Doordat Jorre en consorten zoelang in de file hebben gestaan vorig jaar, vertrekken we nu op maandag al. lijkt me ook best lekker. Weinig vakantiegevoel gehad nog.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 12:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 12:11 schreef Jolijn het volgende:
woensdagochtend is dat helaas een ander verhaal. Afglopen jaar stonden we dan weer goed. Doordat Jorre en consorten zoelang in de file hebben gestaan vorig jaar, vertrekken we nu op maandag al. lijkt me ook best lekker. Weinig vakantiegevoel gehad nog.

Relaxed. Staan Bas en Julia en Chris ook bij jullie toevallig?

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 13:17 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 juli 2008 12:22 schreef Valorian het volgende:
Relaxed. Staan Bas en Julia en Chris ook bij jullie toevallig?
erm.. geen idee eigenlijk, wrschnlk wel, ik begreep dat de hele clan bij elkaar zou staan?
ik bel jolijn zodra we het terrein oprijden

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-07-2008 13:22 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 15 juli 2008 12:11 schreef Jolijn het volgende:
Weinig vakantiegevoel gehad nog.

+1

En u heeft myspeeeeeeesmeeeeel!

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 13:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 13:17 schreef Julia het volgende:
erm.. geen idee eigenlijk, wrschnlk wel, ik begreep dat de hele clan bij elkaar zou staan?
ik bel jolijn zodra we het terrein oprijden

@Julia: Ik weet nog steeds niet wanneer ik die kant op ga trouwens, ik laat na mijn vakantie Noorwegen we even weten of ik nog gebruik wil maken van je meerij-aanbod dinsdagnacht. Maar mocht je de auto al kunnen vullen dan hoef je die plek niet vrij te houden voor mij hoor, ik kom er uiteindelijk wel, kan woensdag ook nog met ollie meerijden of dinsdagoverdag met iemand anders, en anders rij ik woensdagnacht met mijn Amazon , alleen zal het dan lastig worden nog ergens aan te sluiten vrees ik.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 13:36 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 juli 2008 13:35 schreef Valorian het volgende:
@Julia: Ik weet nog steeds niet wanneer ik die kant op ga trouwens, ik laat na mijn vakantie Noorwegen we even weten of ik nog gebruik wil maken van je meerij-aanbod dinsdagnacht. Maar mocht je de auto al kunnen vullen dan hoef je die plek niet vrij te houden voor mij hoor, ik kom er uiteindelijk wel, kan woensdag ook nog met ollie meerijden of dinsdagoverdag met iemand anders, en anders rij ik woensdagnacht met mijn Amazon , alleen zal het dan lastig worden nog ergens aan te sluiten vrees ik.
ik hoor het wel, komt allemaal goed!

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 13:50 by Jolijn Profiel van Jolijn

jules bel me maar ik sta met jorre mike tinus en nienke, maar de laatste heb ik dan weer niet zoveel. otto en .... en .... iemand anders komen later ook nog.

bel dan maar ff, en ik zal moontje ook even contacten tegen die tijd. of de hele clan bij elkaar lukt weet ik niet.

en: wie is Chris? ben ik heel stom als ik dat vraag?

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 15-07-2008 13:52]

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 13:52 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 juli 2008 13:50 schreef Jolijn het volgende:
jules bel me maar ik sta met jorre mike tinus en nienke, maar ik daar heb ik dan weer heel weinig mee. otto en .... en .... iemand anders komen later ook nog.

bel dan maar ff, en ik zal moontje ook even contacten. of de hele clan bij elkaar lukt weet ik niet.

en: wie is Chris? ben ik heel stom als ik dat vraag?

hahaha, ik heb geen idee...

maar misschien bedoelt hij erik de buurman die het kaartje van wendy over heeft gekocht/gaat kopen

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 13:56 by Jolijn Profiel van Jolijn

*giechel*

erik/chris...

same difference

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com