IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-08-2008 17:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 4 augustus 2008 17:06 schreef XXL het volgende:
Dank voor het gezelschap en voor het de chauffeur voorzien van eten, drinken en sjekkies tijdens het rijden.
Ik zie ooit een geweldige toekomst als brave liefhebbende moeder voor je liggen.
Je hebt het in huis meissie.

Pandora is inderdaad een zeer goed autogezelschap. Ik haar op de heenreis in de auto zitten (samen met nog zo'n attente mij van voedsel voorzienende meid) en ben dus de hele reis volgestopt met Italiaanse hapjes, fruit- en aardappelsalades De laatste autoritten die ik deze zomer gemaakt heb leefde ik voornamelijk op muslirepen en red bull, dan is dit toch wel iets chiquer

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-08-2008 17:22 by XXL Profiel van XXL

Ze was overigens zeeeeeeeer te spreken over het comfort van je auto.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-08-2008 17:32 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Kaartjes voor 2009 zijn alweer besteld!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2008 18:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 augustus 2008 17:03 schreef NecroNoud het volgende:
...
Heb Gaahl nog wel een paar keer over het festivalterrein zien lopen trouwens. Was wel de laatste persoon die ik tussen al dat lompe zuipvolk verwacht had, hehe.
...

Hier heb je em met zijn schandknaap:

Dit vond ik ook wel frappant; een toiletnegert met zo'n statement vh sanitairbedrijf ernaast...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-08-2008 18:31]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 04-08-2008 18:47 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

[quote]Op 4 augustus 2008 18:25 schreef Mutilator het volgende:
Hier heb je em met zijn schandknaap:

quote]

Ah, dat is dus het knaapje waar ik de verhalen over hoorde. Echt true allemaal

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2008 18:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

...verhalen..?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 04-08-2008 18:55 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

Homo achtige activiteiten ....

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-08-2008 19:00 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dit jaar was echt briljant! Nog nooit zo weinig bands gezien maar ook nog nooit zoveel in de biergarten gezeten! Rokken rules! Echt teveel vette dingen meegemaakt om op te noemen. Gelukkig had ik genoeg schoon ondergoed bij me want ik heb me echt vaak bepist van het lachen.
Iron Maiden gezien vanaf de tafels van de biergarten, geniaal! Maar dat lag meer aan de groep waarmee ik was dan de mensen.

Muzikale hoogtepunten waren At The Gates en Rokken (ja echt waar!) verder nog wat dingetjes als Mambo gezien.

Negura Bunget was wel gaaf, maar helaas geen festival band (geen goeie sfeer) , misschien ga ik wel binnekort bij hun tour kijken.

Opeth was wel gaaf, alleen helaas dezelfde setlist als op bospop + Wreath, maar die klonk echt te kut.

Exodus ook nog gezien, was op zich wel gaaf. Alleen jammer dat die zanger zo'n ontzettende Amerikaan is die weer meost gaan zeiken over terrorisme en dat het onze vrijheid belemmert en dat de Aerikanen zo geweldig waren dat ze terrorisme bestreden.

Primordial heb ik nog gezien maar dat was te vroeg en het geluid was te slecht. Maar toch wist Nemethea (of hoe je het ook schrijft) het publiek wel goed op te zwepen. Wel een band die op cd beter is dan live.

Killswitch Engage was voor mij DE grote verrassing, erg vet geluid en leuke show!

De rest is het noemen niet waard. Op At the Gates viel alles muzikaal gezien tegen, gelukkig stonden de vele biergarten en camping momenten daar tegenover en ben ik er zeker weer bij volgend jaar!

Verder was de organisatie echt goed dit jaar! Vooral verkeer technisch, nog nooit waren we zo snel daar. Ik weet niet hoe het met de auto's zat maar met onze bus konden we zo doorrijden! De busreis was ook geniaal. Nog belgen van hier met bus 3 mee van RTP? Die hebben we goed geirriteerd tijdens de busreis, maar wat waren zij ook saai. Volgend jaar zeker weer met de bus! Daar begint Wacken voor ons al!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-08-2008 19:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 4 augustus 2008 18:55 schreef Henke het volgende:
Homo achtige activiteiten ....
Iew, lama.

Voor de rest wat me te binnen schiet:

+++++++ At The Gates
++++ / - het weer
+++++++ het gezelschap
++++ Carcass
++++ knobibrot
--- de geluidslieden bij verscheidene bands, waaronder die kwezel die Leaves' Eyes verneukte
+++ Corvus Corax (stukken interessanter dan in Drachten vorig jaar)
---------- hoeveelheid Dixi's
---------- moffen die je hun wagen voor de jouwe op het pad zetten
++++++++ Conan (boek)
+++++++++++ My Brother My Enemy (boek)
++++++++++ niet zoveel bier drinken als andere jaren
++ Obituary
+++++ Opeth

(wordt ongetwijfeld vervolgd)

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-08-2008 19:07]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-08-2008 19:42 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 augustus 2008 18:48 schreef Greycloak het volgende:
...verhalen..?

type maar in op google; gaahl en gay.

Suck my piss

Incognito
Usericon van Incognito
Posted 04-08-2008 20:52 by Incognito Profiel van Incognito

Wat een mooi feest weer!! Vrij weinig bands gezien, dit omdat we vaak bij de tent of in de biergarten aan het heersen waren. De bands die ik gezien heb waren onder andere Opeth, Iron Maiden, Exodus, Grave, At the gates, Obituary en Nightwish.

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 04-08-2008 21:34 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 4 augustus 2008 17:32 schreef DecomposingBitch het volgende:
Kaartjes voor 2009 zijn alweer besteld!

+1

I.c.e Motion
Usericon van I.c.e Motion
Posted 04-08-2008 21:55 by I.c.e Motion Profiel van I.c.e Motionhttp://www.icemotion.nl

En dan gooi ik mijn fotootjes er ook ff tussendoor.

Autumn

Corvus Corax

Powerwolf

Killswitch engage

Nightwish

Meer op de website waaronder ook modderbezoekers en dat soort taferelen, want dat blijft leuk.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-08-2008 22:58 by Argus Profiel van Argus

Heeft men al iets voor 2009 geroepen?

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-08-2008 23:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 augustus 2008 9:00 schreef XXL het volgende:
iig Metallica en Rammstein naar ik hoorde.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-08-2008 23:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Dan gaat het dus weer uitverkopen...

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-08-2008 23:26 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Het lijkt me heel sterk dat die komen, met name Metalicca. Ik denk dat als Wacken de eissen van Metalicca hoort ze meteen een keiharde dikke vinger naar die band geven. Het moet een eer voor hun zijn om er te mogen spelen en niet andersom, zoals ook de organisatie roept.

Misschien snap ik ook de ironie van de post niet.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2008 23:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dit stelletje was ons welkomst commitee:

Ze schrokken alleen nogal toen ze erachter kwamen dat ruim 80 man hen al minutenlang lachend in de smiezen had

Het was een treffende voorbode van een te gekke week! De maffe Belgen waaronder de kaboutermeisjes, t fotomodel, het zonnebrandcreme/mayonaise gevecht...' t zal me nog wel ff blijven heugen haha!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-08-2008 23:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 augustus 2008 23:26 schreef valfar het volgende:
Het lijkt me heel sterk dat die komen, met name Metalicca. Ik denk dat als Wacken de eissen van Metalicca hoort ze meteen een keiharde dikke vinger naar die band geven. Het moet een eer voor hun zijn om er te mogen spelen en niet andersom, zoals ook de organisatie roept.

Dat zijn dus echt namen die ik backstage heb opgevangen.

Verder zou ik me ook eens niet vergissen in de eisen van een grote band als Iron Maiden en die speelden er ook toch? Eigenlijk hebben de meeste grote namen wel zo hun eisenpakket klaarsyaan.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2008 23:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 augustus 2008 23:26 schreef valfar het volgende:

natuurlijk roepen ze dat, kunnen ze bands mooi onder dat mom wegschuiven

Je moeder.

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-08-2008 23:39 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Maar was het niet een keer met Vader, dat die toen in de tent of op de party stage speelden, maar op de black stage wilden spelen? Toen heeft Wacken gezegd dat ze niet meer hoefden te komen en toen om ze nog extra te kloten hebben ze Suidakra, de vervanging, toen wel op de Black Stage laten spelen. Tuurlijk zullen ze wel op eissen ingaan van veel bands, maar Metallica is echt de diva van de metal, met extreme eissen zoals ik vaker hoor, die zijn de weg echt kwijt.
Als Metalicca komt zal het wel binnen no time zijn uitverkocht (nog sneller dan dit jaar, ik denk dat we dan over dagen praten), en zijn er alleen maar vervelende Metallica fans! Maar goed, niet dat ik Metallica zo perse hoef te zien dus dan zal het bij de andere band wel lekker rustig zijn!
Ik denk trouwens wel dat The Crown er nu wel zal spelen nu die weer voor het grootste deel bij elkaar zijn.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-08-2008 23:41 by altx Profiel van altx

Hoe moeilijk is het om Metallica goed te schrijven?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

valfar
Usericon van valfar
Posted 04-08-2008 23:44 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 4 augustus 2008 23:41 schreef altx het volgende:
Hoe moeilijk is het om Metallica goed te schrijven?

De spelpolisie is ok weer aanwezig Moet hier nau alteid zo kinderagtig op gereageerd worden? Spellen kan wel eens verkeerd gaan, geen reden om hier meteen op te gaan zitten, iedereen snapt het toch?

Edit: Ik heb geen zin om het hele Wacken topic vol te maken met de discussie die nu waarschijnlijk zal volgen tussen jou en mij dus dit is het laatste wat ik erover kwijt wil.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 04-08-2008 23:46]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-08-2008 23:45 by XXL Profiel van XXL

kan allemaal zijn maar een band als Vader is natuurlijk niet te vergelijken met de echt grote jongens zoals je al een beetje aangaf.

Bij Iron Maiden was het bijvoorbeeld ook zo dat die verlangen dat er op dat moment geen andere bands tegelijk spelen en dat er bijvoorbeeld niet meer dan 10 fotografen in de fotopit aanwezig zijn de rest van de fototgrafen kan opzouten. Die grote jongens ( of hun label, dat zal ik in het midden laten) hebben nou éénmaal de neiging nogal eens met aanvullende 'wensen' te komen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-08-2008 23:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 augustus 2008 23:44 schreef valfar het volgende:
De spelpolisie is ok weer aanwezig Moet hier nau alteid zo kinderagtig op gereageerd worden? Spellen kan wel eens verkeerd gaan, geen reden om hier meteen op te gaan zitten, iedereen snapt het toch?

Als je zo veel weet van Metallica, dan kun je op zijn minst hun naam wel even goed schrijven natuurlijk...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com