|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook niet, dat vind ik dan weer wél jammer...... Maarja dan maar graspop he! |
|
quote:heb nog nix afgesproken eigenlijk. missc is met jullie mee oprijden op wel een ideetje. welke dag gaan jullie? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Dan zie ik u daar, ik was van plan om 's maandags al die kant op te gaan, zodat ik mijn tent heul dicht bij de ingang neer te zetten, zodat ik niet al te vaak ga struikelen over scheerlijnen met BB in mijn klauwen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Jeuhj, ik mag met Juultje en Basje meeej!!!! |
|
quote:als dat geen... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Huh??? *onschuldig kijkt* |
|
...ranja drinken wordt! Anyways, zin in! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
oh, ondertussen zijn er nog 3 bands bevestigd. Stone Gods (oude Darkness met andere zanger), Girlschool en Sweet Savatage. Waarvan ik die laatste toch echt geweldig vind |
|
Ik zit net die running order te bekijken. Tijdens de IM show kan je bij alle andere podia's de show van maiden op een videowall volgen. Die verwachten dus wel een drukte daar. Wel goede oplossing zo lijkt me Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wacken Open Air is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gast! Heb jij niks beters te doen? Against God and Government |
|
Drugs, lijkt me. |
|
Drugs zijn gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ben ik de enige waarbij die RunningOrderTool website niet werkt? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Nee hoor. De link op de nederlandstalige wacken site is verkeerd. Deze link werkt wel: http://www.sommernachtstrauma.com/woa2008/ |
|
Vandaag twee kaartjes gekocht en opgehaald voor € 260,- Gisteravond voor het eerst gekeken op internet naar kaartjes en het was gelijk raak. Vind de prijs wel prima zo, helemaal omdat ik nu ook niks meer hoef over te storten ed. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hoe zit het met controles op wiet? Streng? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Persoonlijk weet ik niet hoe het op Wacken zit. Maar ik heb wel van vrienden gehoord dat zei vorig jaar expres niks meenamen omdat ze bang waren gepakt te worden. Maar toen ze er eenmaal waren, bleek dat zij en de rest van de Nederlanders juist de enigen waren zonder wiet. |
|
quote: Ok Mwah, even zien dus. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wij hebben een aantal jaar geleden wel een uitgebreide controle vlak buiten wacken gehad, waarschijnlijk vanwege onze nederlandse nummerborden. Wel een risico dus. |
|
quote: Controles zijn er elk jaar volgens mij. Er is een politie fuik als je vanaf de doorgaande hoofdweg, afslaat naar wacken. Vlak voor het dorp was er een paar jaar geleden een politie halte, waar alle buitenlandse kentekens (zeker Nederlandse) werden uitgepikt. Waarna je werd verzocht om de auto uit te pakken en men tevens met drugshonden werkte. Ik weet alleen niet hoe streng men was/is betreffende een gebruikershoeveelheid wiet. Polite was meer geinteresseerd in andere chemicalien. Laatste paar jaar ben ik via een andere weg het dorp binnen gekomen en dan aanlsuiten op de file naar Wacken. Al die jaren geen controle gezien. Weet niet hoe het vorig jaar was, omdat ik niet geweest ben. Op het terrein zelf loopt politie rond, maar een blowtje bouwen en roken is geen enkel probleem. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Gewoon hard gaan op bier man! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Mijn ervaring is dat wanneer je een uur of 3 's nachts aankomt er amper controle is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb vorig jaar gehoord van een groepje die 1600 euro (geloof ik) boete hadden gekregen omdat ze wiet bij hadden. Die konden meteen lappen. Weet niet hoeveel ze bij hadden, iemand van onze groep kwam hen tegen. Dat risico zou ik er niet voor willen lopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |