|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 hehe Je moeder. |
|
quote: klein verschilletje maar al miste ik op PS wel fatsoenlijke wc's, al beloven ze dit jaar beterschap. Ik ga niet meer naar PS, geen geld ben wel mijn boeltje aan het pakken voor wacken, woensdagnacht rijden we vanaf de backstage in nijmegen met grote bussen. :D echt relaxed, eens niet in een klein busje of auto, of trein. lekker bier drinken en chillen. |
|
yo, wegens omstandigheden kan ik niet meer naar wacken, maar ik heb 2 kaarten+ busreis vanaf Enschede die ik wil doorverkopen. iemand interesse? |
|
Daar ben je lekker op tijd mee |
|
hehe yeah, omstandigheden komen nooit gelegen |
|
quote: Ik heb er zeker 1 en wsl 2 tegen kostprijs. Koen (Onze koen, ja.) is door omstandigheden verhinderd ( vertel ik je wel een keer op msn). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
1 verkocht aan de meneer van metalshots. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
kheb er ook nog steeds 1 tegen kostprijs juliapunt at gmail punt com er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ik ben ze ook allebei al kwijt nu |
|
Ik heb alles nog nooit zo vroeg geregeld als nu; ik moet alleen m'n tas nog inpakken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1, en boodschappen doen en onder mijn bed in de bus pleuren. Die kratten bier die er in steenwijk onder stonden heb ik maar gewoon laten staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Morgen pakken en morgenavond die kant op |
|
Fire, jij hier??? ik dacht dat jij invalide wasN? signature |
|
quote: Hoezo dat? |
|
je tikt nog trager dan de gemiddelde anti-Alzheimer ben jij niet te oud voor Wacken? signature |
|
quote:Waldrock is allang geweest joh. quote:Check, en mocht er rond die tijd nog iemand staan met tent en al dan heeft ie een uur de tijd gehad en vast wel geld voor de bus. Niet lullig bedoeld uiteraard. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik typ niet traag, alleen duurt het even voor ik weer reageer Dat zien we wel weer |
|
jouw vrouw is zeker een babe signature |
|
Kaartje verkocht... Moet toch een keer tijd hebben om in nieuwe huisje te klussen! Have fun daar!!! |
|
Nog een dik uur en ik ben pleit0s. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat gaan de mensen eigenlijk doen die nu al weg gaan ? Ik verkas morgenochtend naar Leer, waar ik de trein neem en hopelijk ben ik dan rond 12 uur in de middag op de camping. |
|
ehm, ze gaan vast barbeknoeien en zuipen met vrienden in afwachting van de bands en ter algemeen vermaak. |
|
3 dagen BBQ en zuipen voor satan idd. Die maken gewoon een weekje camperen van Wacken. 1 keer gedaan en absoluut niet mijn ding. Edit: ik doe het liever na afloop wat rustig aan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-07-2008 11:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |