|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat kan ik begrijpen, maar ik heb van Pinkpop verhalen gehoord over dat ze masseuses wilden hebben, koelkasten met precies alles erin dat zij wilden, en nog meer van die 'ik wil een bak met alleen de rode m&ms verhalen', tel daar nog eens bijna 2 miljoen Euro bij op wat ze zich tegenwoordig vragen en dan ben je alweer flink veel geld en gekloot verder! |
|
quote: *zucht* Dat bedoel ik dus... Je weet alles blijkbaar... maar bandnamen goed schrijven is al te moeilijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Lees het anders gewoon ff na op: http://www.thesmokinggun.com/backstagetour/metallica/metallica1.html Staan nog veel meer riders van allerhande grappige bandjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
de tering. als ze daarnaast nog budget over hebben, vind ik het knap Je moeder. |
|
quote: Da's dan wel weer jammer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha thesmokinggun is zulk fijn leesvoer, maar het kan nog wel erger dan dit boekje van metallica Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ja hoe was autumn? |
|
Wat een gezeik over iets fout schrijven...iedereen kan wel eens een verkeerde toets op het toetsenbord raken bij snel typen, dan heb je al snel een schrijffout. Om daar dan zo kinderactig over te zeiken begrijp ik totaal niet. En niet alleen de grootste bands hebben vreemde eisen voor een optreden. Ik, als iemand die ook veel boekt, heb ook al vreemde eisen te horen gekregen van bands die echt wel een stuk kleiner zijn dan Metallica. het is ook maar hoe ver een boeker hier in mee gaat uiteraard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bron? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een koelkast met bier & snacks + een paar geile wijven...zo bizar zijn die eisen nou ook weer niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je begrijpt het punt niet... Maar dat geeft verder niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik begrijp het punt maar al te goed. Vind het alleen zo onvoorstelbaar dat sommigen dan toch nog zo blijven zeiken over schrijffouten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hahaha je begrijpt het echt niet, dát was het punt ook niet Je moeder. |
|
quote: Optiefen joh, jij gaat helemaal niet naar festivals buiten Hoogeveen. |
|
Begrijpend lezen kan ik heus wel Maar degene die zich zo slim willen doen voorkomen door anderen op fouten te wijzen, fouten die niet van belang zijn bij de strekking van het verhaal, maken zichzelf belachelijk. In plaats van zeuren over die fouten (ja, ook al is het de bandnaam) kun je beter met evenwichtige tegenargumenten komen waar het hele verhaal om draait. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zoals uitleggen hoe je metallica spelt? meer heeft het niet om handen... en mayo, stfu! Je moeder. |
|
quote: Alwetende orakels die hun reply's beginnen met "ik heb gehoord dat"... wat valt daar verder nog aan uit te leggen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dan lees de afgelopen anderhalve pagina maar eens door. Zoals gezegd....begrijpend lezen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Veel mensen vinden taalfouten nou eenmaal storend als ze iets lezen. Mijns inziens is dat geheel begrijpelijk. Hoe dommer de fout hoe storender, en in bovenstaand verhaal is het gewoon duidelijk dat valfar niet de moeite heeft genomen om zijn eigen post door te lezen alvorens hem te versturen. Het is logisch dat je dan commentaar krijgt dat verder niets met de inhoud te maken heeft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
niet de initiele post waar ik het over heb komop nog 5 posts voor slotje, wie scoort de laatste? (-> slapen hehe) Je moeder. |
|
quote:En dan nog zo debiel zijn om dan alleen maar over de schrijffout te zeuren?? Je hebt gelijk dat een zin beginnen met "Ik heb gehoord dat..." nogal ongeloofwaardig overkomt maar ipv over de schrijffout te zeuren kun je beter het gesprek aangaan want misschien is er toevallig wel een bron die zijn verhaal kan ondersteunen. Ikzelf blijf verder uit die discussie want ik ken de eisen van Metallica niet en ik ken ook het voorval met Vader niet, tenminste niet wat op feiten is gebaseerd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Je zit op een internet forum....hoe kleinzielig om daar over fouten te zeuren. We zitten niet op school waar we punten krijgen voor goed geleverd werk en we zitten ook niet in een competitie alwaar we met elkaar concureren voor de beste resultaten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: nou voor mij niet hoor dat is toch de charme van zo'n internetforum dat lekkere volkse karakter! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |