|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het aftellen is begonnen en de voorbereidingen zijn weer in vollegang!!!! *zucht* Hopelijk zit het weer een beetje mee dit jaar |
|
ivm verhuizing kaartje verkocht... |
|
nou, op de vorige pahina staat er nog één te koop voor slechts 130€ Je moeder. |
|
Echt wel zin an Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: voorbereidingen in volle gang??? Oen we hebben zondag verdomme alles afgesproken T enige wat nog moet is wachten totdat de dag komt dat we gaan |
|
we gaan maandag al rijden mag ik wel wat extra eten inpakken. moi, ik heb altijd trek enzo. Maar ik heb er mooi zin in! |
|
quote: Ik oooooook wordt weer een mooi feeestje!!!! Ff nrs uitwisselen?? Kunnen we elkaar maandag treffen op de camping!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Wij gaan ook op de maandag al rijden. Te herkennen aan een grote legertent en een grote Limburgse vlag [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 10-07-2008 7:32] |
|
...maandag al..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben ondertussen drie keer op de zondag al gegaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hier ook maandag's. Thanx to MOOON>> opgepikt in Bremen en dan keihard heerschen 'k moet zondag nog wel op tijd in Bremen zien te komen voor mijn vlucht van 15:45 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ik denk dat ze bedoelt: de maandag vantevoren en niet aanstaande (ik checkte ook even snel welke dag het vandaag was ) wij gaan overigens de dinsdag (vantevoren) rijden [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-07-2008 11:59] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:wel ff bellen als je er bent hé.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Oooohh... Ja, de dinsdag zelf. Vroeg zat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:lul er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ook heen |
|
Moon goed plan, ik doe je mijn nummer snel eens sturen, kunnen we vast indrinken tegen de tijd dat de tent nog niet staat :D Cadaveria is er dan ook al? mooi feessieeee! vindt maandag nog steeds wel vroeg voor. hoeveel tijd moet je dan doden? |
|
De camping gaat pas woensdag om 8 uur open.... waar ergens slapen jullie al die tijd joh? Als je ergens brak van wordt... is het wel van slapen in de auto. imo You're running in circles |
|
dat staat er elk jaar...maar ze laten echt niet al het volk ergens rondbazuinen in het dorp. dus wordt het gedoogd en hoppa...PARTY!! de dagen op de camping vantevoren zijn nog bijna leuker dan de festivaldagen zelf. Al moet ik zegeen dat de afgelopen jaren door het slechte weer er minder was te beleven op de camping 's nachts dan voor een jaar of 7 terug. Hopelijk dit jaar weer mooi weer zodat er weer veel feesten zijn op de camping |
|
quote: Wat ADHD zegt, ze hanteren een soort van gedoogbeleid. Vorig jaar moesten we voor elke nacht dat we te vroeg waren, 5 euro per persoon dokken. (En dan kregen we als tegenprestatie gelijk het bandje voor de metal market.) Ik heb het slechts 1 keer meegemaakt (uit mijn hoofd m'n eerste Wacken in 2003) dat we er op zondag waren en dat ze toen het terrein toch echt niet open gooiden. Aardige bewoners boden toen iedereen aan om de tent in hun tuin te zetten (dat was cool), maar toen de volgende dag echt heel het dorp vol met tenten stond, hebben ze op last van de politie toch maar het terrein open gegooid. Daarna ben ik nog 2 keer op de zondag al gegaan (het jaar daarna en afgelopen jaar), maar beide keren mochten we er toen gelijk al op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Precies....en natuurlijk ff zorgen dat we met zoveel mogenlijk bekenden bij elkaar staan, scheelt nachtelijk over scheerlijnen struikelen.... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
hoop dat k een beetje tijd heb om bandjes te kijken...zal wel niet... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |