|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga jij is naar bed. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Nieuwe namen: - As I Lay Dying - Killswitch Engage - Obituary - Sabaton |
|
Obituary altijd goed. Mijn kaartje hangt alweer mooi aan de spiegel Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: *denkt erover om ook te gaan* |
|
quote: Gezellig als je meegaat!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Wat kost een kaartje ook alweer 100 toch? Zal eens kijken of ik binnenkort een kaartje kan scoren...... |
|
Ik was 117 euro kwijt (goedkoopste optie was geloof ik met creditcard betalen bij Metaltix) En nu ga ik echt pia hier. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Gaaf, ik ga ook meschien dit jaar. Even de shit daar laten chrashen! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-11-2007 22:15] The trend is dead. |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=86763 quote: Gave line-up tot nu toe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: chrashen? meschien? Eh? Wat ga je nou precies doen? Edit: Ohja, ben zelf nog steeds in een neh lijkt me niks mood maar wellicht toch handig een kaart te kopen, voor het geval ik weer eens van gedachte verander (Metalcamp gaat het zowieso niet worden). Krijg nog wat extra centen binnen eind deze maand, wel handige bestemming dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2007 17:27] |
|
Oeh, Watain komt ook. Feestje Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
En Exodus |
|
117 euro joh? valt me opzich nog mee toch wel een ruime verdubbeling tov 2001 en 2002... maar nog steeds vette namen Je moeder. |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oeh die line-up wordt weer beter en beter *vreugde dansje.. go wacken go wacken go wacken* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
At the gates, Carcass, Hatebreed, Exodus, Kreator.... |
|
Carcass trok niet veel meer dan 50 man in Paradiso op de Heartwork tour. Welcome to carcass cuntry, posers! |
|
Omg ik was er afgelopen jaar ook, Ik zat al te denken om te gaan, Kreator, Maiden, Hatebreed, Nightwish,... Maar nu komt Exodus ook, ik moet er gewoon heen.., Damn, ff geld verzamelen en (nu al) vervoer regelen. |
|
Swedish metallers OPETH have been confirmed for this year's installment of the Wacken Open Air festival, set to take place July 31 - August 2, 2008 in Wacken, Germany. The festival billing is shaping up as follows: AS I LAY DYING AT THE GATES AUTUMN AVANTASIA AXEL RUDI PELL AXXIS BEFORE THE DAWN CARCASS CHILDREN OF BODOM CORVUS CORAX CREMATORY DESTRUCTOR DREAM OF AN OPIUM EATER ENEMY OF THE SUN ENSIFERUM EVOCATION EXCREMENTORY GRINDFUCKERS EXODUS GIRUGĂ„MESH GOREROTTED GORGOROTH GRAVE HATEBREED HEADHUNTER IRON MAIDEN KAMELOT KILLSWITCH ENGAGE KREATOR KRYPTERIA LORD BELIAL LORDI MACHINE MEN NIFELHEIM NIGHTWISH OBITUARY OPETH POWERWOLF PRIMORDIAL PSYCHOPUNCH SABATON SALTATIO MORTIS SONATA ARCTICA THE BONES VAN CANTO WARBRINGER WATAIN Opeth Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
SWEET!!!! Mijn kaartje is nog ergens in het westen des lands |
|
Heilige spuitpoep, dat wordt een donders tof feestje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
AT THE GATES CARCASS GOREROTTED GRAVE KREATOR OBITUARY OPETH Hmz. Als die eerste 2 er nu niet bijstonden was het wat anders. Nou, vooruit maar weer, koleredrukte. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nahh, als ik vervoer kan regelen.. aanwezig denk ik. Het valt in mijn vakantie en Party San kan er achteraan, toch verder geen grote vakantieplannen dit jaar. |
|
quote: +1. Dat is dan wel weer jammer. Wel grappig dat ik vorig jaar jou op een overvolle camping tegen het lijf liep. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |