|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan het alleen maar met je eens zijn XXL. Drie dagen zuipen is voor mij meer dan zat, daar hoeven echt niet nog drie dagen aan vooraf te gaan. |
|
Maar wij zijn dan ook niet True ende Evil. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
nee, wij zijn lief en aardig. Das veel beter toch? |
|
Xtra Xtra Lief Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij wel , ik ben gewoon lief. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 29-07-2008 11:30] |
|
morgen gaan wij ook eindelijk! vandaag de laatste boodschappen (lees: bier!) halen en dan zijn we er klaar voor. |
|
Dat snap ik dus echt niet, ik raak buiten het festivalterrein zelf eigenlijk nooit bier aan. Is dat mijn afwijking? |
|
quote: kweenie, ik neem eigenlijk altijd een tray bier mee voor op de camping enzo, daar heb je toch ook dorst? |
|
quote: ik hoef niet te sjouwen wordt naar backstage in nijmegen gebracht, ga met een grote bus die ons bij het terrein afzet. en ik heb een sterke vriend oh en whiskey hebben we ook mee, klein flesje maar |
|
quote: Neuh, zoveel dorst heb ik meestal niet, bovendien drink ik dan gewoon meestal water. Dat vind ik prettiger. |
|
quote:Ik drink ook liever koud bier, dus vooral op het festival terrein, maar voor de zekerheid altijd wat Grolsch mee voor de smaak |
|
Tas klaar; ready to go ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ff douchen, laatste stukje vjaardagstaart eten en dan hoppa! de snelweg op! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Alles is nu mooi ingepakt. Nog even een horror in de DVD speler, een paar uurtjes slapen en rond 7 uur de weg op. |
|
Nog iets meer dan uurtje dan vertrek ik richting Wacken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Zo.. alles ook ingepakt. Nog even relaxen, dan even slapen, dan weer 8 uurtjes werken en daarna richting Wacken! ETA: woensdag 23:30. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-07-2008 2:51] Bruce Banner |
|
Nog snel even een vraagje; je kunt er ook gewoon pinnen neem ik aan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Op het terrein stonden vorig jaar een paar pinautomaten, maar die waren wel om de haverklap kapot (om wel weer meteen gerepareerd te worden overigens). Daarnaast zitten er twee pin-automaten in het dorp. Als je slim bent vermijdt je beide opties (door bijv. van tevoren ruim genoeg op te nemen) want de rijen zijn er vaak enorm. Zeker op een donderdagmiddag wil je echt niet 1 uur in de brandende zon staan wachten, om maar te hopen dat het automaat niet leeg is tegen de tijd dat je aan de beurt bent. Of je in de supermarkt tegenwoordig ook kan pinnen weet ik eigenlijk niet. |
|
Noem mij ouderwets maar ik neem altijd gewoon standaard 100 euro bestedingsgeld per dag cash mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1, dan zit je meestal wel goed. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Idd ja lekker old skool! Ik pin nooit op festivalterreinen gewoon zorgen dat je genoeg bij je hebt. see you at occultfest! |
|
quote: +1, maar dan iets minder, omdat ik gewoon niet zo een vreselijk grote drinker ben. Bovendien ga ik dit jaar de eerste twee dagen toch niet drinken, want een verdrietige dronk en een net overleden hond is waarschijnlijk geen goede combinatie. Zaterdag ben ik jarig, dus dan ga ik wel drinken. |
|
tot morgen!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |