![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ik hoop dat britney ingaat op hun voorstel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
"(...) their children neglect their studies and their values because they are influenced by your cheap American music that you call culture" ![]() ![]() |
|
quote: hoeveel cd's/Lpees/tapes/mp3's van VS-bands heb jij thuis schaepie?? Ik wel zo een 1000 (ruwe schatting ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 13:12] ![]() |
|
quote: Nou, die collectie is wel een stuk groter dan mijn verzameling Islamitische jankmuziek. ![]() Maar ik vind het wel gewoon een vet statement. ![]() |
|
quote: mijn verzameling islamitische jankmuziek is welgeteld nul(en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven). ![]() (alhoewel, zingt de zanger van moonspell niet ergens op een cd: Allah Akbar???) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 13:14] ![]() |
|
Allah Akbar! La Allah Ella Allah is kennelijk een instrumental, ik moet het toch maar eens checken. ![]() ![]() |
|
quote: Rutte realiseert zich zo te niet niet dat hij nu de helft van z`n zetels weggooit.. Ik ben benieuwd wat Verdonk nu gaat ondernemen, zal wel weer een eigen partij worden ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
op FOK staat nu vermeld dat ze daadwerkelijk eruit is gezet. Ik ben benieuwd of ze nu naar de partij van Geert Wilders gaat. of krijgen we nu een tweede PVV (Partij Van Verdonk) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 15:33] ![]() |
|
Ook hier bevestigd: http://www.nu.nl/news/1234057/11/Rutte_zet_Verdonk_uit_fractie.html Onvermijdelijk natuurlijk. Liep alleen maar te lazeren nadat ze de leiderschapsverkiezingen van Rutte verloren had. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
KUT Lekker, goed voor de geloofwaardigheid van de partij. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: en ze dansten nog wel zo mooi samen tijdens de verkiezingscampagne, wie had dit nu kunnen denken. maar serieus, ik ben benieuwd naar wat meer achtergonden want Verdonk leverde de VVD natuurlijk aardig wat stemmen op. ![]() |
|
Ik kan het me van Rutte dan wel weer voorstellen. ![]() |
|
quote: Ik denk dat Verdonk te trots is om naast iemand een partij te leiden. Verdonk hoort in een geloofwaardige partij en niet in een populistische, dus er zijn niet echt veel andere opties als uit de politiek stappen of zelf iets beginnen. Ze had al meteen nadat ze niet tot leider gekozen was moeten vertrekken bij de VVD. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Dat het vreemdelingen debat zo belangrijk is ![]() ![]() |
|
Hoor nu op de radio dat ze 24 uur wilt nadenken of ze een 1 mansfractie wil doorzetten... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik hoop het niet. ![]() |
|
quote: Hey, ga eens werken jij! ![]() |
|
quote: Ik doe niet anders! ![]() |
|
quote: Ik snap die gasten niet he, kijk britney of madonna vind ik ook niks, maar zijn die gasten A-seksueel ofzo? Kan me niet voorstellen dat die hakbar's niet eens een keer zin hebben om eens keihard te knallen met een deerntje ![]() Against God and Government ![]() |
|
http://www.nu.nl/news/1234568/50/Chinese_student_eist_schadevergoeding_van_Microsoft.html quote: Dat zal ze leren. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ach als ik soms op dit forum lees wat voor straffen er hier bedacht worden voor criminelen. Dan is het maar te hopen dat een buitenstaander niet al te generaliserend wordt over al die "hardrockers". ![]() |
|
quote: Dus ... [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-09-2007 17:49] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Haha, scherp! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Was zeker een High School... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |