IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2007 12:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 september 2007 12:17 schreef Chelman het volgende:
Terroristische zelfmoordpadden FTW!



Kwajongens met een fietspomp. Wie heeft het vroeger niet gedaan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2007 13:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2007 11:07 schreef Chelman het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=57596

Fijne jongens die moslims.



ik hoop dat britney ingaat op hun voorstel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2007 13:05 by Schaep Profiel van Schaep

"(...) their children neglect their studies and their values because they are influenced by your cheap American music that you call culture"



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2007 13:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2007 13:05 schreef Schaep het volgende:
"(...) their children neglect their studies and their values because they are influenced by your cheap American music that you call culture"



hoeveel cd's/Lpees/tapes/mp3's van VS-bands heb jij thuis schaepie?? Ik wel zo een 1000 (ruwe schatting ) en ik denk dat die allemaal tot cheap american music worden gerekend volgens onze moslimvrienden

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 13:12]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2007 13:11 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 september 2007 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
hoeveel cd's/Lpees/tapes/mp3's van VS-bands heb jij thuis schaepie?? Ik wel zo een 1000 (ruwe schatting ) en ik denk dat die allemaal tot cheap american music worden gereken volgens onze


Nou, die collectie is wel een stuk groter dan mijn verzameling Islamitische jankmuziek.

Maar ik vind het wel gewoon een vet statement.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2007 13:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2007 13:11 schreef Schaep het volgende:
Nou, die collectie is wel een stuk groter dan mijn verzameling Islamitische jankmuziek.

Maar ik vind het wel gewoon een vet statement.


mijn verzameling islamitische jankmuziek is welgeteld nul(en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven).

(alhoewel, zingt de zanger van moonspell niet ergens op een cd: Allah Akbar???)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 13:14]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2007 13:24 by Schaep Profiel van Schaep

Allah Akbar! La Allah Ella Allah is kennelijk een instrumental, ik moet het toch maar eens checken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-09-2007 14:41 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
'Rutte wil Verdonk uit fractie gooien'

AMSTERDAM - VVD-leider Mark Rutte wil Rita Verdonk uit de fractie zetten. Zij gaat dan verder als onafhankelijk Kamerlid. Dat meldt RTL Nieuws.

De fractie was donderdag bijeen om over de positie van de voormalige minster van Vreemdelingenzaken te praten. Verdonk heeft eerder deze week opnieuw kritiek geuit op de koers van haar partij.

Partijleider Mark Rutte heeft haar na eerdere aanvaringen al gewaarschuwd dat hij geen afwijkende geluiden van haar meer zou accepteren.

Rutte en Verdonk hebben donderdagmorgen ongeveer een half uur met elkaar gesproken. Verdonk zou daarbij gezegd hebben dat haar uitspraken in de krant uit hun verband zijn gehaald. Rond kwart over één begon het overleg in de fractie.

Vreemdelingdebat

Aanleiding voor de fractievergadering was een bericht in De Telegraaf. Die krant meldde donderdag dat Verdonk maandag tijdens een besloten diner heeft gezegd: "De VVD is onzichtbaar in het vreemdelingendebat en daar moeten wij wat aan doen".

Zij benadrukte toen ook achter partijleider Mark Rutte te staan.

Volgens het AD heeft Verdonk tijdens een bijeenkomst in Utrecht ook gezegd over haar partij: "Naar de kiezer wordt niet geluisterd". Samenwerken met de PVV van Geert Wilders zou geen optie zijn, maar ze zou die partij niet willen uitsluiten als een toekomstige coalitiepartner.


Rutte realiseert zich zo te niet niet dat hij nu de helft van z`n zetels weggooit..
Ik ben benieuwd wat Verdonk nu gaat ondernemen, zal wel weer een eigen partij worden


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2007 15:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

op FOK staat nu vermeld dat ze daadwerkelijk eruit is gezet. Ik ben benieuwd of ze nu naar de partij van Geert Wilders gaat.

of krijgen we nu een tweede PVV (Partij Van Verdonk)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 15:33]


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-09-2007 15:39 by Daops Profiel van Daops

Ook hier bevestigd: http://www.nu.nl/news/1234057/11/Rutte_zet_Verdonk_uit_fractie.html

Onvermijdelijk natuurlijk. Liep alleen maar te lazeren nadat ze de leiderschapsverkiezingen van Rutte verloren had.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2007 15:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

KUT

Lekker, goed voor de geloofwaardigheid van de partij.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2007 15:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 september 2007 15:39 schreef Daops het volgende:
Ook hier bevestigd: http://www.nu.nl/news/1234057/11/Rutte_zet_Verdonk_uit_fractie.html

Onvermijdelijk natuurlijk. Liep alleen maar te lazeren nadat ze de leiderschapsverkiezingen van Rutte verloren had.


en ze dansten nog wel zo mooi samen tijdens de verkiezingscampagne, wie had dit nu kunnen denken.

maar serieus, ik ben benieuwd naar wat meer achtergonden want Verdonk leverde de VVD natuurlijk aardig wat stemmen op.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2007 15:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik kan het me van Rutte dan wel weer voorstellen.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-09-2007 15:47 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 13 september 2007 15:33 schreef attila_de_hun het volgende:
op FOK staat nu vermeld dat ze daadwerkelijk eruit is gezet. Ik ben benieuwd of ze nu naar de partij van Geert Wilders gaat.

of krijgen we nu een tweede PVV (Partij Van Verdonk)

Ik denk dat Verdonk te trots is om naast iemand een partij te leiden. Verdonk hoort in een geloofwaardige partij en niet in een populistische, dus er zijn niet echt veel andere opties als uit de politiek stappen of zelf iets beginnen.
Ze had al meteen nadat ze niet tot leider gekozen was moeten vertrekken bij de VVD.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-09-2007 16:20 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Dat het vreemdelingen debat zo belangrijk is



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 13-09-2007 17:05 by Kimmey Profiel van Kimmey

Hoor nu op de radio dat ze 24 uur wilt nadenken of ze een 1 mansfractie wil doorzetten...


Het is de lichtinval ;')


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2007 17:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik hoop het niet.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 13-09-2007 17:08 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Op 13 september 2007 17:08 schreef WhiteRider het volgende:
Ik hoop het niet.

Hey, ga eens werken jij!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-09-2007 17:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 13 september 2007 17:08 schreef Erbrechen het volgende:
Hey, ga eens werken jij!

Ik doe niet anders!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-09-2007 21:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 september 2007 11:07 schreef Chelman het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=57596

Fijne jongens die moslims.


Ik snap die gasten niet he, kijk britney of madonna vind ik ook niks, maar zijn die gasten A-seksueel ofzo? Kan me niet voorstellen dat die hakbar's niet eens een keer zin hebben om eens keihard te knallen met een deerntje


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-09-2007 1:14 by XXL Profiel van XXL

http://www.nu.nl/news/1234568/50/Chinese_student_eist_schadevergoeding_van_Microsoft.html


quote:

Hij wil omgerekend 135 euro schadevergoeding (1350 yuan) en een advertentie van Microsoft in een Chinese nationale krant waarin het concern zijn verontschuldigingen aanbiedt wegens schending van Lu's privacy.


Dat zal ze leren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-09-2007 12:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 13 september 2007 13:01 schreef ElitE het volgende:


ik hoop dat britney ingaat op hun voorstel


Ach als ik soms op dit forum lees wat voor straffen er hier bedacht worden voor criminelen. Dan is het maar te hopen dat een buitenstaander niet al te generaliserend wordt over al die "hardrockers".



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-09-2007 17:48 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Chinees gooit kinderen uit het raam

PEKING - De politie in China heeft een man gearresteerd die ervan wordt verdacht zes kinderen uit het raam te hebben gegooid van de derde verdieping van een schoolgebouw.

Een meisje werd gedood en de andere vijf, allen ongeveer acht jaar oud, raakten gewond, aldus Beijing News vrijdag.

Het incident deed zich voor in de stad Hongqiao, in de provincie Hunan. Volgens het dagblad was de 28-jarige verdachte al langere tijd geestesziek. Het is niet bekend hoe de man in de school kon komen.



Dus ...

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-09-2007 17:49]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2007 18:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 september 2007 12:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ach als ik soms op dit forum lees wat voor straffen er hier bedacht worden voor criminelen. Dan is het maar te hopen dat een buitenstaander niet al te generaliserend wordt over al die "hardrockers".

Haha, scherp!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-09-2007 21:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Chinees gooit kinderen uit het raam

PEKING - De politie in China heeft een man gearresteerd die ervan wordt verdacht zes kinderen uit het raam te hebben gegooid van de derde verdieping van een schoolgebouw.

Een meisje werd gedood en de andere vijf, allen ongeveer acht jaar oud, raakten gewond, aldus Beijing News vrijdag.

Het incident deed zich voor in de stad Hongqiao, in de provincie Hunan. Volgens het dagblad was de 28-jarige verdachte al langere tijd geestesziek. Het is niet bekend hoe de man in de school kon komen.


Was zeker een High School...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen