IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-10-2007 8:48 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

edit: laat maar weer

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 02-10-2007 8:48]


Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2007 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jeugd bedenkt nieuw spel: zo snel mogelijk flauwvallen
Leerlingen van een middelbare school in Spijkenisse hebben een bizar spel beoefend: hoe val je zo snel mogelijk flauw. Onder aanmoediging van leeftijdsgenootjes gingen de vier leerlingen van de Blaise Pascal-school vrijdag de strijd met elkaar aan.

De leerlingen beoefenden het spel door hun hoofd tussen de knieën te houden met de handen in de nek. Door daarna snel weer op te staan en hard op de rug van de hand te blazen viel het viertal flauw. Vrienden stonden klaar om het viertal op te vangen. Het gebeuren is opgenomen met mobiele telefoons van de omstanders. De flauwgevallen leerlingen kwamen enkele tellen later weer bij hun positieven.

De rector van de school, Gert-Jan Albers, heeft nog niets van het gebeuren gehoord en is op zoek naar het viertal. Hij zou gisteren met toezichthouders hebben overlegd om een herhaling van dit voorval te voorkomen. De GGD zegt dat de kans op blijvende schade klein is, maar raadt het spelletje wel af.

haha dit probeerde ik vroeger ook nog weleens maar het lukte me nooit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-10-2007 20:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Mensen die de premie van hun zorgverzekering niet betalen, kunnen volgend jaar toch nog aanspraak maken op een zorgtoeslag. Minister Ab Klink (Volksgezondheid) was van plan al in 2008 deze toeslag stop te zetten, maar aan dat plan zitten te veel haken en ogen.

Dat heeft de minister de Tweede Kamer, die op stopzetting had aangedrongen, vandaag laten weten. De Belastingdienst kan de zorgtoeslag alleen maar eind 2007 stopzetten voor de duur van een jaar. Dat betekent dat een wanbetaler die alsnog met de premie over de brug komt, sowieso heel 2008 geen toeslag meer krijgt. Betaling achteraf is ook niet mogelijk.

Dat de toeslag maar eenmaal per jaar stopgezet kan worden, heeft te maken met het automatiseringssysteem van de Belastingdienst. Deze kan stopzetting op andere momenten niet aan. Het gevolg is dat het College voor Zorgverzekeringen (CVZ) voor half november al een lijst met wanbetalers bij de Belastingdienst moet inleveren, waarna deze ook nog de tijd moeten krijgen om dit aan te vechten. Daarvoor is nu geen wettelijke basis, schrijft Klink.


Mooi land. Klaplopers worden beloond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-10-2007 20:59 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kan dat achteraf niet gewoon teruggevorderd worden met rente + boete?

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-10-2007 20:59]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 02-10-2007 21:00 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 2 oktober 2007 13:59 schreef ElitE het volgende:
Jeugd bedenkt nieuw spel: zo snel mogelijk flauwvallen
Leerlingen van een middelbare school in Spijkenisse hebben een bizar spel beoefend: hoe val je zo snel mogelijk flauw. Onder aanmoediging van leeftijdsgenootjes gingen de vier leerlingen van de Blaise Pascal-school vrijdag de strijd met elkaar aan.

De leerlingen beoefenden het spel door hun hoofd tussen de knieën te houden met de handen in de nek. Door daarna snel weer op te staan en hard op de rug van de hand te blazen viel het viertal flauw. Vrienden stonden klaar om het viertal op te vangen. Het gebeuren is opgenomen met mobiele telefoons van de omstanders. De flauwgevallen leerlingen kwamen enkele tellen later weer bij hun positieven.

De rector van de school, Gert-Jan Albers, heeft nog niets van het gebeuren gehoord en is op zoek naar het viertal. Hij zou gisteren met toezichthouders hebben overlegd om een herhaling van dit voorval te voorkomen. De GGD zegt dat de kans op blijvende schade klein is, maar raadt het spelletje wel af.

haha dit probeerde ik vroeger ook nog weleens maar het lukte me nooit


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-10-2007 22:01 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 oktober 2007 20:59 schreef Iskariot het volgende:
Kan dat achteraf niet gewoon teruggevorderd worden met rente + boete?


+1


Je moeder.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2007 12:45 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Zojuist gelezen op AT5 Nieuws:

Coffeeshops worden diervriendelijk

Een aantal coffeeshops in de stad gaat op de diervriendelijke toer. De zaken maken hun spacecake op initiatief van Stichting Wakker Dier vanaf donderdag, dierendag, niet meer van legbatterijeieren, maar van scharreleieren.
Het gaat vooralsnog alleen om coffeeshops De Dampkring, De Tweede Kamer en de twee vestigingen van Abraxas. Samen zijn ze in het toeristenseizoen goed voor circa driehonderd eieren per week.
Zo'n twintig andere coffeeshops willen volgens Wakker Dier ook overstappen op kipvriendelijke eieren, maar hebben nog niet besloten wanneer ze dat gaan doen.

Kijk, dat vind ik nou mooi nieuws.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-10-2007 16:51 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Waren de scharreleieren nu maar diervriendelijk...


Zenial


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2007 17:34 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 16:51 schreef Zenial het volgende:
Waren de scharreleieren nu maar diervriendelijk...


Hey, niet piepen! Het is een goed begin... Bewustwording, daar begint het mee. Geef ze de tijd, dan komt er vanzelf biologisch-dynamische spacecake op basis van vrije uitloop-eko-eieren.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Uit studies blijkt dat scharrelkippen meer stress ondervinden dan stalkippen



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-10-2007 17:37 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 oktober 2007 20:55 schreef Chelman het volgende:
Mooi land. Klaplopers worden beloond.
Niet iedereen heeft het zo breed als jij, fuckface. ik zou je wel eens willen zien in een andere positie.kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. droefhaas.


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 17:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 oktober 2007 17:35 schreef Jenje het volgende:
Uit studies blijkt dat scharrelkippen meer stress ondervinden dan stalkippen




Hehehe, precies... ik vraag me af hoeveel mensen nu in het echt een legbatterij of een scharrelkipboerderij hebben gezien.... tering, wat een aangevreten kippen in zo'n "diervriendelijke" scharrelboerderij....



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-10-2007 17:38 by Snaack Profiel van Snaack

@mental

d.r.o.g.r.e.d.e.n.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-10-2007 17:39]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De msen die het niet breed hebben krijgen veel meer toeslag en betalen amper ...

Nu worden mensen die gewoon niet betalen weer beloond. En ik elke maand maar braaf mijn 130 euro lappen en nooit ziek zijn. In Nederland loont het gewoon om een aso klootzak te zijn.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-10-2007 17:40 by mental Profiel van mental

ik dok em ook gewoon altijd, maar chelman moet eens kappen met dat neerbuigende toontje van hem.


Fuck the world and fuck you


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2007 17:40 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

M.b.t. 'onderzoek heeft uitgewezen': Ja, en onderzoek heeft uitgewezen dat de afname van de ooievaarsstand in Nederland rechtstreekse gevolgen heeft voor het geboortecijfer.

Bewustwording, dude! Dat mensen nadenken over de gevolgen van hun gedrag. Hoeven ze het echt niet in één keer goed te hebben, maar je kunt het beter half goed doen met de juiste intenties dan helemaal fout uit lamlendigheid. En dat vind ik ervan!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 03-10-2007 17:42]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2007 17:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, precies... ik vraag me af hoeveel mensen nu in het echt een legbatterij of een scharrelkipboerderij hebben gezien.... tering, wat een aangevreten kippen in zo'n "diervriendelijke" scharrelboerderij....


Die kut van de PvdD heeft ook nog nooit een stal van binnen gezien. Wanneer beseffen die randstadhoeren nu eens dat het voor een boer niet loont om dier te verkwanselen. Dier niet gezond = dier zonder vlees = hij kan dier niet aan slachthuis verkopen = geen geld.

Maar goed .. helft weet niet eens uit welk deel van een varken de biefstuk komt.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-10-2007 17:43 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 17:41 schreef Jenje het volgende:
Maar goed .. helft weet niet eens uit welk deel van een varken de biefstuk komt.




“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 17:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 oktober 2007 17:41 schreef Jenje het volgende:
Die kut van de PvdD heeft ook nog nooit een stal van binnen gezien. Wanneer beseffen die randstadhoeren nu eens dat het voor een boer niet loont om dier te verkwanselen. Dier niet gezond = dier zonder vlees = hij kan dier niet aan slachthuis verkopen = geen geld.

Maar goed .. helft weet niet eens uit welk deel van een varken de biefstuk komt.


Psies... ik heb bij heel wat boeren gewerkt / stage gelopen, en diegene met de meeste liefde voor dieren zijn de boeren zelf (al zal er best af en toe een sadistische klootzak tussen lopen).



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2007 17:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de Pabo toets waar 12% na de derde keer nog op is gezakt.

Ik had 1 fout, en het was een stomme fout omdat ik 1 eurotje ernaast uitkwam.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 18:02 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

http://www.pabo.be/

1 euro? Fout?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-10-2007 18:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 oktober 2007 17:37 schreef mental het volgende:
Niet iedereen heeft het zo breed als jij, fuckface. ik zou je wel eens willen zien in een andere positie.kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. droefhaas.


...En jij klaagt over het feit dat Chelman een neerbuigende toon heeft? ... Discussiëer dan zelf ook/wél op een normale toon, en niet op die Kasteeltoon van je.

Anyway, hij heeft wél gelijk, of je het breed hebt of niet. Jenje vatte het ook erg mooi samen.

Wat is trouwens een droefhaas?


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2007 18:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 oktober 2007 17:37 schreef mental het volgende:
Niet iedereen heeft het zo breed als jij, fuckface. ik zou je wel eens willen zien in een andere positie.kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. droefhaas.


Logisch. Iedereen die het niet breed heeft mag zijn rekeningen niet betalen en daar nog een toeslag op krijgen ook. Mooie redenering waarde menthol.

Volgens mij zijn jouw hersens gestopt met ontwikkelen nog voordat je uit de baarmoeder geslingerd was.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2007 18:04 schreef Lainedil het volgende:
...En jij klaagt over het feit dat Chelman een neerbuigende toon heeft? ... Discussiëer dan zelf ook/wél op een normale toon, en niet op die Kasteeltoon van je.

Anyway, hij heeft wél gelijk, of je het breed hebt of niet. Jenje vatte het ook erg mooi samen.

Wat is trouwens een droefhaas?
Een paashaas zonder paas


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 18:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2007 17:43 schreef Aaargh het volgende:



Nou


UIT WELK DEEL DAN HE???


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen