![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jeugd bedenkt nieuw spel: zo snel mogelijk flauwvallen Leerlingen van een middelbare school in Spijkenisse hebben een bizar spel beoefend: hoe val je zo snel mogelijk flauw. Onder aanmoediging van leeftijdsgenootjes gingen de vier leerlingen van de Blaise Pascal-school vrijdag de strijd met elkaar aan. De leerlingen beoefenden het spel door hun hoofd tussen de knieën te houden met de handen in de nek. Door daarna snel weer op te staan en hard op de rug van de hand te blazen viel het viertal flauw. Vrienden stonden klaar om het viertal op te vangen. Het gebeuren is opgenomen met mobiele telefoons van de omstanders. De flauwgevallen leerlingen kwamen enkele tellen later weer bij hun positieven. De rector van de school, Gert-Jan Albers, heeft nog niets van het gebeuren gehoord en is op zoek naar het viertal. Hij zou gisteren met toezichthouders hebben overlegd om een herhaling van dit voorval te voorkomen. De GGD zegt dat de kans op blijvende schade klein is, maar raadt het spelletje wel af. haha dit probeerde ik vroeger ook nog weleens maar het lukte me nooit ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Mooi land. Klaplopers worden beloond. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Kan dat achteraf niet gewoon teruggevorderd worden met rente + boete? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-10-2007 20:59] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: +1 Je moeder. ![]() |
|
Zojuist gelezen op AT5 Nieuws: Coffeeshops worden diervriendelijk Een aantal coffeeshops in de stad gaat op de diervriendelijke toer. De zaken maken hun spacecake op initiatief van Stichting Wakker Dier vanaf donderdag, dierendag, niet meer van legbatterijeieren, maar van scharreleieren. Het gaat vooralsnog alleen om coffeeshops De Dampkring, De Tweede Kamer en de twee vestigingen van Abraxas. Samen zijn ze in het toeristenseizoen goed voor circa driehonderd eieren per week. Zo'n twintig andere coffeeshops willen volgens Wakker Dier ook overstappen op kipvriendelijke eieren, maar hebben nog niet besloten wanneer ze dat gaan doen. Kijk, dat vind ik nou mooi nieuws. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Waren de scharreleieren nu maar diervriendelijk... ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Hey, niet piepen! Het is een goed begin... Bewustwording, daar begint het mee. Geef ze de tijd, dan komt er vanzelf biologisch-dynamische spacecake op basis van vrije uitloop-eko-eieren. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Uit studies blijkt dat scharrelkippen meer stress ondervinden dan stalkippen ![]() ![]() |
|
quote:Niet iedereen heeft het zo breed als jij, fuckface. ik zou je wel eens willen zien in een andere positie.kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt. droefhaas. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hehehe, precies... ik vraag me af hoeveel mensen nu in het echt een legbatterij of een scharrelkipboerderij hebben gezien.... tering, wat een aangevreten kippen in zo'n "diervriendelijke" scharrelboerderij.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
@mental d.r.o.g.r.e.d.e.n. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-10-2007 17:39] ![]() |
|
De msen die het niet breed hebben krijgen veel meer toeslag en betalen amper ... Nu worden mensen die gewoon niet betalen weer beloond. En ik elke maand maar braaf mijn 130 euro lappen en nooit ziek zijn. In Nederland loont het gewoon om een aso klootzak te zijn. ![]() |
|
ik dok em ook gewoon altijd, maar chelman moet eens kappen met dat neerbuigende toontje van hem. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
M.b.t. 'onderzoek heeft uitgewezen': Ja, en onderzoek heeft uitgewezen dat de afname van de ooievaarsstand in Nederland rechtstreekse gevolgen heeft voor het geboortecijfer. ![]() Bewustwording, dude! Dat mensen nadenken over de gevolgen van hun gedrag. Hoeven ze het echt niet in één keer goed te hebben, maar je kunt het beter half goed doen met de juiste intenties dan helemaal fout uit lamlendigheid. En dat vind ik ervan! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 03-10-2007 17:42] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Die kut van de PvdD heeft ook nog nooit een stal van binnen gezien. Wanneer beseffen die randstadhoeren nu eens dat het voor een boer niet loont om dier te verkwanselen. Dier niet gezond = dier zonder vlees = hij kan dier niet aan slachthuis verkopen = geen geld. Maar goed .. helft weet niet eens uit welk deel van een varken de biefstuk komt. ![]() |
|
quote: ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Psies... ik heb bij heel wat boeren gewerkt / stage gelopen, en diegene met de meeste liefde voor dieren zijn de boeren zelf (al zal er best af en toe een sadistische klootzak tussen lopen). www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
de Pabo toets waar 12% na de derde keer nog op is gezakt. Ik had 1 fout, en het was een stomme fout omdat ik 1 eurotje ernaast uitkwam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: ...En jij klaagt over het feit dat Chelman een neerbuigende toon heeft? ![]() Anyway, hij heeft wél gelijk, of je het breed hebt of niet. Jenje vatte het ook erg mooi samen. ![]() Wat is trouwens een droefhaas? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Logisch. Iedereen die het niet breed heeft mag zijn rekeningen niet betalen en daar nog een toeslag op krijgen ook. Mooie redenering waarde menthol. Volgens mij zijn jouw hersens gestopt met ontwikkelen nog voordat je uit de baarmoeder geslingerd was. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Een paashaas zonder paas ![]() |
|
quote: Nou Hè UIT WELK DEEL DAN HE??? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |