IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws topic deel te veel Vorige pagina | Volgende pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 12-09-2007 10:28 by Julia Profiel van Julia

quote:

Noord-Limburg: prop huizen niet vol Polen
HORST/SEVENUM - Zes gemeenten in Noord-Limburg willen voorkomen dat uitzendbureaus en werkgevers steeds meer gewone huizen opkopen voor het huisvesten van Oost-Europese werknemers. ‘In een twee-onder-één-kap-woning kun je niet zomaar twaalf mensen stoppen’, zegt wethouder Huub Dinghs van Sevenum. Burgemeester Frank van Rooij van Horst aan de Maas: ‘Eengezinswoningen zijn niet bedoeld als pension.’

De meeste Poolse en andere Oost-Europeaanse werknemers vinden in Noord-Limburg onderdak op campings, in pensions en verbouwde schuren op boerenerven. Maar er is een nieuwe trend zichtbaar: uitzendbureaus en werkgevers kopen huizen op en zetten er buitenlandse werknemers in.

‘In een buurgemeente zijn in een straat van zes woningen onlangs twee huizen opgekocht, waarin grote groepen werknemers zijn gehuisvest. Dat veroorzaakt veel onrust’, aldus Van Rooij.

Bewoners klagen over overlast en vrezen waardevermindering van hun huis. Volgens de burgemeester gebeurt het nog niet op grote schaal. ‘Maar we kunnen de problemen beter voor zijn. De markt is al bezig zijn weg te kiezen.’

Gemeenten kunnen natuurlijk niet verbieden dat Poolse werknemers in gewone huizen gaan wonen, aldus wethouder Dinghs. Misschien kunnen wel voorwaarden worden gesteld: ‘4 of 6 personen in een woning is geen probleem.’

De gemeenten Horst aan de Maas, Sevenum, Arcen en Velden, Helden, Bergen en Venray gaan onderzoeken of speciale bouwprojecten een oplossing kunnen bieden.
(bron: de volkskrant)



godverrr!



dat gebeurt dus ook hierzo!
we hebben grote woningen (zoals ik al zei paleisjes) voor niet al te hoge prijzen en binnen een straal van 10 woningen zaten al 2 'Polen-woningen' (8 Polen in 1 huis) en sinds 2 weken zijn er nog 2 woningen verkocht en binnen 3 dagen lagen er tig Polen daar op de bank.
Héle straat vol met Poolse auto's en 's ochtends busjes die af en aan rijden.
Verder geen last van ze (nog) maar het is hier een woonwijk en geen pensionwijk.


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 12-09-2007 10:36 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

ja, kutzooi. In het dûrp waar ik vandaan kom hebben ze een failliet hotel als huisvesting. Op zich prima, niemand heeft er last van. Maar nu wonen er ook in het centrum veel van die leute. Mijn zus is halsoverkop verhuisd omdat de huisbaas besloot dat er in de 2 vrijstaande kamers in het pand maar even in totaal 11 Polen moesten wonen. De winkeliers en omwonenden zijn er ook niet blij mee, het pand ziet geeft een verwaarloosde aanblik en de mensen zorgen voor veel lawaaioverlast.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-09-2007 11:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe altijd dat gezeik op polen. Die mensen weten gewoon hoe je een feesje bouwt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 13:37 by XXL Profiel van XXL

Als er in die zelfde huizen een gelijk aantal studenten hadden gezeten hadden we ook zo lopen zeiken?

Ik vind het eerder triest dat we met een half miljoen werkelozen in dit kloteland nog steeds werknemers van ver weg moeten halen.

Laat die uitkeringtrekkende klaplopers maar asperges steken en dat soort baantjes aanpakken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 13:46 by XXL Profiel van XXL

Vrouw in cel wegens serveren zoute hamburger
Uitgegeven: 11 september 2007 21:57

UNION CITY - Een medewerkster van McDonalds in Union City in de Amerikaanse staat Georgia heeft een nacht in de cel moeten doorbrengen, omdat ze een politieman een te zoute hamburger serveerde.

De agent zei dat hij van de zoute hamburger ziek was geworden.

De 20-jarige Kendra Bull bekende dinsdag tegenover Amerikaanse media dat ze zout had gemorst op hamburgervlees. In haar lunchpauze nam ze zelf een hamburger waarop was gemorst.

Ziek

In tegenstelling tot de agent die later een hamburger nam, werd ze er niet ziek van.

Bull is na het betalen van een borgsom vrijgelaten. Ze loopt het risico te worden aangeklaagd wegens roekeloos gedrag.




Wat een mongolenland is het toch ook.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-09-2007 13:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 september 2007 13:37 schreef XXL het volgende:
Als er in die zelfde huizen een gelijk aantal studenten hadden gezeten hadden we ook zo lopen zeiken?

Ik vind het eerder triest dat we met een half miljoen werkelozen in dit kloteland nog steeds werknemers van ver weg moeten halen.

Laat die uitkeringtrekkende klaplopers maar asperges steken en dat soort baantjes aanpakken.


nouja zoveel polen zijn er niet extra, alleen zijn ze nu legaal dus willen ze ook in legale woningen.

er zijn maar weinig mensen die willen schoonmaken of in de landbouw of tuinbouw of bouw willen voor dat geld, ik zie het wel als een goede impuls voor de economie, nederlanders moeten maar harder werken(of minder verdienen) of zorgen voor hogere scholing.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 13:56 by XXL Profiel van XXL

Daarom ben ik er ook voor dat bij mensen die zich te goed voelen en niet "willen" zonder pardon de volledige uitkering wordt stop gezet.

Dan MOETEN ze wel.

En nee, "ja, maar ik heb HBO dus da's beneden mijn niveau" is geen goed agrument.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2007 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 september 2007 13:56 schreef XXL het volgende:
Daarom ben ik er ook voor dat bij mensen die zich te goed voelen en niet "willen" zonder pardon de volledige uitkering wordt stop gezet.

Dan MOETEN ze wel.

En nee, "ja, maar ik heb HBO dus da's beneden mijn niveau" is geen goed agrument.
Dat laatste heb je dan weer mis, bedrijven nemen geen hbo-ers aan voor lbo/mbo functies ...

heb ene paar maand in de ww gezeten en ben tig keer afgewezen vanwege te hoge opleiding


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 13:59 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 september 2007 13:57 schreef Jenje het volgende:
Dat laatste heb je dan weer mis, bedrijven nemen geen hbo-ers aan voor lbo/mbo functies ...

heb ene paar maand in de ww gezeten en ben tig keer afgewezen vanwege te hoge opleiding


Dat moeten ze ook maar eens aanpakken, dan. Te gek voor woorden.

Edit: ik wist inderdaad niet dat dat anno 2007 nog steeds gebeurt.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2007 14:00]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2007 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 september 2007 13:59 schreef XXL het volgende:
Dat moeten ze ook maar eens aanpakken, dan. Te gek voor woorden.

Edit: ik wist inderdaad niet dat dat anno 2007 nog steeds gebeurt.
Mwoa, de denkwijze snap ik wel, een HBO-er die simpel werk moet doen wil zsm weer weg .. daar zitten die werkgevers ook niet op te wachten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2007 14:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 september 2007 13:59 schreef XXL het volgende:
Dat moeten ze ook maar eens aanpakken, dan. Te gek voor woorden.

Edit: ik wist inderdaad niet dat dat anno 2007 nog steeds gebeurt.

Dat kan je niet aanpakken. Als een bedrijf iemand wilt weigeren omdat hij te hoog opgeleid is dan kan je dat niet tegengaan.

OT: Ik huisvest ze op bungalowparks. Iedereen blij. Maar waarschijnlijk ga ik binnenkort wel een of twee pandjes kopen, het is uiteindelijk toch goedkoper. Die gasten willen zelf zo goedkoop mogelijk zitten. Alle Polen die in de bouw of op de weg werken verdienen zo om en nabij €1.800-€2.000 netto in de maand (op basis van zeer laag salaris en speciale nettoconstructies voor verblijf in het buitenland) en het liefst zouden ze met 100% van dat bedrag naar huis keren na 2 of 3 maanden. Hehe...ze klagen dat alles hier zo duur is en als ik vertel dat de helft van Nederland van minder rond moet komen geloven ze me niet. Van de bloembollenplukkers/aspergestekers kan ik het nog begrijpen dat ze willen besparen, die verdienen natuurlijk veel minder.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-09-2007 14:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2007 14:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 september 2007 14:06 schreef Chelman het volgende:
€1.800-€2.000 netto in de maand




Waar kanik me aanmelden?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2007 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2007 14:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 september 2007 14:09 schreef XXL het volgende:


Waar kanik me aanmelden?


Bij elke uitzenbureau die steigerbouwers etc. zoekt.

Let wel, je bouwt geen pensioen op en volgens mij is deze constructie niet toegankelijk voor mensen met een vast adres in Nederland. Je krijgt namelijk allerlei netto toeslagen waarvan de meest substantiele (woonkosten) niet uitgekeerd mag worden aan mensen die een vast adres hebben. Mooie constructie hoor, kost de werkgever minder geld en de werknemer minder belasting:

i. €286,25 netto per week (40 uur)
ii. €34,- / per werkdag bijdrage woonkosten (netto toeslag)
iii. €3,- / per werkdag gereedschapsbijdrage (netto toeslag)
iv. €1,75 / werkdag bijdrage telefoonkosten (netto toeslag)

Komt neer op €480,- netto per week (exclusief overuren)

Ik heb mensen via 2 uitzendbureau's werken op dit moment en ze betalen beiden evenveel. Anderen die ik belde betalen ook ongeveer gelijke bijdragen en de opbouw is volgens mij bijna altijd hetzelfde.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-09-2007 14:53]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-09-2007 15:13 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

aha..dus van die woonkosten moeten ze het hebben, anders pakken ze maar even ruim 1300 euro per maand.En die kosten hebben ze dus ook nodig voor voedsel etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 12-09-2007 15:13]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2007 15:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 september 2007 15:13 schreef Vikingblood het volgende:
aha..dus van die woonkosten moeten ze het hebben, anders pakken ze maar even ruim 1300 euro per maand.En die kosten hebben ze dus ook nodig voor voedsel etc.


Voor voedsel en inwoning, ja. Wij rekenen ze geen kost en inwoning maar sommige bedrijven doen dat wel (250-300 euro pp.) Maar goed, ze maken ook nog overuren. Er zijn laatst een paar bij ons weggelopen omdat ze geen 60 uur per week konden werken. Het is begrijpelijk dat ze dat willen want ze komen hier voor 2-3 maanden om daarna weer terug te gaan maar als je het via een uitzendbureau doet dan lukt dat vaak niet omdat die bang zijn voor allerlei onzinnige arbodienstcontroles. Wanneer ze direct bij de eindklant werkt kan dat weer vaak wel maar dat wil ik niet. Te veel geregel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-09-2007 15:54 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Dat begrijp ik,,,Toen ik in Jordanie werkte maakte ik ook minimaal 15 tot 18 uur per dag..Maar ik vind het basis salaris niets voorstellen.vooral omdat je dus niets opbouwt enzo.
Maar ja..naar Poolse maatstaven is zelfs dat basissalaris heersch, en dus willen ze zo veel mogelijk opbouwen.
advies naar ze..koop voordat je naar Nederland ga zo veel mogelijk vreten die een beetje langer houdbaar zijn.. scheelt weer.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2007 15:58 by Chelman Profiel van Chelman

Dat advies hoef ik ze niet te geven, dat doen ze al.

Die basissalaris is trouwens naar Poolse maatstaven niet zo enorm heersch hoor. Een beetje bouwvakker in het noorden, centrum en westen van Polen pakt dat daar ook makkelijk hoor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-09-2007 16:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 12 september 2007 15:58 schreef Chelman het volgende:
Dat advies hoef ik ze niet te geven, dat doen ze al.

Die basissalaris is trouwens naar Poolse maatstaven niet zo enorm heersch hoor. Een beetje bouwvakker in het noorden, centrum en westen van Polen pakt dat daar ook makkelijk hoor.


Zo`n zuidPool pakt maar rond de 500 euro...
Ik vond het wel Humor...15 man die boomwortels met de hand uitgraven op de nieuwe A4 Autostrada..goedkoper dan een kraan zeker??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 11:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Terrorists: We'll cut off head of 'prostitute' Britney Spears
Madonna also targeted by jihad leaders who warn of 'spreading satanic culture'

© 2007 WorldNetDaily.com

Muslim terrorist leaders threatened to forcibly convert Britney Spears and Madonna to Islam and warned if they resist, their heads would be cut off for "spreading Satanic culture," according to a new book released today.

The threats, recorded on audio, come as Madonna is due to arrive in Israel Wednesday to celebrate the Jewish new year with fellow Kabbalah practitioners.

"If I meet these whores I will have the honor – I repeat, I will have the honor – to be the first one to cut the heads off Madonna and Britney Spears if they will keep spreading their satanic culture against Islam," said Muhammad Abdel-Al, spokesman and senior leader of the Popular Resistance Committees terror organization.

The Committees, largely based in the Gaza Strip, has carried out thousands of rocket attacks against Jewish population centers and scores of shootings and bombings. It is suspected of bombing a U.S. convoy in Gaza in 2003 and took credit for a rocket attack yesterday that hit an Israeli military base wounding 69 – the largest casualty number of any Palestinian rocket attack.

(Story continues below)


http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=57596

Fijne jongens die moslims.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2007 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm publiciteitsstunt van Britney


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2007 11:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Toch mag de dader(of daders) in het onderstaande bericht van mij op Talibanwijze worden berecht/bestraft.

Texaans meisje (6) misbruikt en opgehangen

In Amerika is in het Texaanse dorpje Corsicana een 6-jarig meisje dood aangetroffen in de garage van haar ouderlijke woning. Ze was opgehangen en toonde tekenen van seksueel misbruik, aldus de hulpsheriff van Navarro county, de gemeente waar het dorp waar het drama zich voltrok, onder valt.

De moeder van het meisje vond haar dochter. Tot nog toe is er geen specifieke verdachte van het misdrijf. Wel zijn meerdere personen verhoord en wordt niemand als verdachte uitgesloten, maar er zijn nog geen arrestaties verricht.

Uit een brief van een onderzoeksrechter blijkt alleen dat autopsie uitwees dat het meisje om het leven kwam ''door een opeenstapeling van gebeurtenissen''.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2007 11:16]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2007 11:23 by XXL Profiel van XXL

Ik las het ook al, ja.

Dikke +1 vanuit huize XXL.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2007 12:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Hungry crows may be behind exploding toads

BERLIN - What’s making toads puff up and explode in northern Europe? More than 1,000 toad corpses have been found at a pond in an upscale neighborhood in Hamburg and over the border in Denmark after bloating and bursting.

It’s left onlookers baffled. The pond water in Hamburg has been tested, but its quality is no better or worse than elsewhere in the city. The toad remains have been checked for a virus or bacterium, but none has been found.

One German scientist studying the splattered amphibian remains has a theory: Hungry crows are pecking out their livers.

Continues.... http://www.msnbc.msn.com/id/7654561/



Terroristische zelfmoordpadden FTW!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 13-09-2007 12:19 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 13 september 2007 11:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Toch mag de dader(of daders) in het onderstaande bericht van mij op Talibanwijze worden berecht/bestraft.

Texaans meisje (6) misbruikt en opgehangen

In Amerika is in het Texaanse dorpje Corsicana een 6-jarig meisje dood aangetroffen in de garage van haar ouderlijke woning. Ze was opgehangen en toonde tekenen van seksueel misbruik, aldus de hulpsheriff van Navarro county, de gemeente waar het dorp waar het drama zich voltrok, onder valt.

De moeder van het meisje vond haar dochter. Tot nog toe is er geen specifieke verdachte van het misdrijf. Wel zijn meerdere personen verhoord en wordt niemand als verdachte uitgesloten, maar er zijn nog geen arrestaties verricht.

Uit een brief van een onderzoeksrechter blijkt alleen dat autopsie uitwees dat het meisje om het leven kwam ''door een opeenstapeling van gebeurtenissen''.




Blijf met je gore poten van kleine kinderen af godverrrr!!!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen