![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik las het al, ja. Ik vraag me af welke vegetarier dit onzinplan nou weer bedacht heeft. Als dit zo doorgaat ga ik denk ik toch mijn boodschappen in duitsland doen. Heen en weer rijden zal ongeveer 15 euro zijn voor mij en ik gok dat ik dat met goedkope drank, auto daar aftanken en ongezond voer inslaan wel terugpak. Bovendien is het een leuk dagje uit. quote: quote: Tuurlijk komt dat op de agenda. Op die manier wordt het begrip melkKOE wel erg letterlijk genomen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-09-2007 10:05] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
AMSTERDAM - Het UMC Utrecht gaat een pil aanbieden als alternatief voor het herstellen van het maagdenvlies. De pil is een truc voor moslimvrouwen en -meisjes om het bloeden bij hun ontmaagding na te bootsen, meldt het ziekenhuis woensdag. Inertia Stock Het gaat om een vaginale zetpil die een half uur na inbrengen een 'slijmerige rode afscheiding' veroorzaakt, zegt gynaecoloog Ineke van Seumeren. Reconstrueren Het UMC Utrecht krijgt jaarlijks zo'n twintig verzoeken van meisjes van Turkse en Marokkaanse afkomst om het maagdenvlies te reconstrueren. Ongeveer de helft van de verzoeken wordt ingewilligd, zegt Van Seumeren. Van Seumeren benadrukt tijdens consultaties dat de meeste vrouwen niet of nauwelijks bloeden tijdens de eerste keer. "Ik vraag hen of zij onderling dan niet praten over alternatieve hulpmiddeltjes. Als alternatief geef ik ze de pillen mee." Weefselrandje De gynaecoloog stelt verder dat het maagdenvlies helemaal geen vlies is. "Het is een dubbellagig soepel weefselrandje vlak achter de ingang van de vagina. Ongeveer zestig procent van de meisjes heeft bloedverlies bij de eerste keer omdat het randje inscheurt, maar ze hebben dat in zeer wisselende mate. Veertig procent van de vrouwen merkt er niks van de eerste keer." ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dat die moslims nog steeds niet begrijpen dat niet elk meisje bloedt bij ontmaagding ... ![]() |
|
Gewoon in de kont neuken. Worden ze ook niet ontmaagd. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Tenzij je dieselt... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dan rijd je al goedkoper heen en terug dus is het eerder rendabel. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Maar je moet niet in Deutschland diesel aftanken...het is duurder. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Als ik bij de grens tank haal ik het precies tot Chrzanow.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Als ik bij de grens tank (Lonnekermeer bij Oldenzaal) zou ik eigenlijk 100-150 km binnen Polen moeten komen....meestal moet ik 50 km voor de Poolse grens al tanken. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gewoon gaan fietsen dan maar. ![]() Vermiste man bleek eindje fietsen Uitgegeven: 25 september 2007 15:51 SCHNEGA - Een sinds juni vermiste 50-jarige Duitser man is gezond weer opgedoken, naar eigen zeggen na een fietstocht van 3000 kilometer. Hij heeft maandag de politie in zijn woonplaats Schnega op de hoogte gesteld van zijn terugkeer, berichtte de politie daar dinsdag. De man vertelde niet waarom hij plotseling zonder zijn familie in te lichten duizenden kilometers door Polen is gaan fietsen. Er werd destijds in en rond zijn woonplaats uitgebreid naar de vermiste gezocht. Een woordvoerder van de plaatselijke politie dacht dat de man er misschien even tussenuit moest. (c) ANP Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als ik een beetje normaal rij haal ik zo`n 900 km op een volle tank...Vol gas haal ik misschien 600 km Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik zou zo 800km moeten halen (meestal haal ik 750) maar door Duitsland is het amper 600. ![]() Lekker extra CO2 uitblazen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Herkenbaar...750 in theorie (benzinos), maar meestal 600 'n 'n bietje in de praktijk. Fukk het nieuwe rijden, traag optrekken en daardoor het volgende stoplicht niet halen of onnodig lang wachten ![]() Goed voor de airmiles ook dat doorsjeezen ![]() ![]() |
|
Als je voor de airmiles gaat tank je sowieso al te duur. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dikke pluimen moeten er uit die pijp komen..het is toch maar Duitsland...Tank in Wroclaw wel weer bij ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Tankpas ![]() ![]() |
|
quote: Tankpas van de zaak FTW!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ron komt binnenkort terug met 'Dancing' AMSTERDAM - Ron Brandsteder mag dan bij RTL voorlopig niet meer te zien zijn met Dancing with the Stars, hij gaat binnenkort wél met het programma de planken op. In de nieuwe theatershow van André van Duin komt Dancing weer voorbij. André: "Ron en ik maken er een hilarische parodie van. Onze show wordt een ouderwetse revue, met ballet erbij. Ook de DikvoorMekaarShow komt terug; Ferry de Groot doet mee, onder andere naar aanleiding van ons optreden bij De Wereld Draait Door ." Vervolgt: "In totaal doen we, vanaf half oktober, 130 voorstellingen. Eind april is het weer afgelopen. Ik vind het heerlijk om weer met Ron te kunnen werken, we hebben veel in elkaars tv-programma's opgetreden. Ik heb er enorm veel zin in!" ![]() ![]() ![]() |
|
Yeah, zag't gister in DWDD. Ron hoeft van mij niet zo, maar dat André weer de planken op gaat is niets dan goed nieuws natuurlijk. ![]() |
|
Ach kom nou, die man is toch al zeker 20 jaar zijn houdbaarheidsdatum voorbij? Van Dusschoten, dat was een aangever, maar Brandsteder? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Niet door hem ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Haha. Zit je weer in je flauwe en makkelijke opmerkingen modus, Ruckie? ![]() Verrassend triviaal ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |