|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die blonde bij mijn Lidl is ook niet slecht toch? Dat meisje dat altijd glimlacht. Verder ga ik vrijwel nooit naar de Super de Boer omdat ik één van de caissières daar ontloop. Bij de Edah werkte vroeger een meisje met een piercing in haar hand, haar vond ik ook wel interessant. Maar ja, daar had je ook die dikke van Noorderzon en die oude. Die van de C1000 zijn niet echt mijn ding. De Jumbo was vroeger goed, maar nu is mijn Indo er weg en stelt het allemaal natuurlijk niets meer voor. De rest is allemaal te ver weg. Nee, voor de cassières hoef je het tegenwoordig niet meer te doen, zo lijkt het. |
|
Je kan er vaak ook niet parkeren. Suck my piss |
|
In de caissières of bij de supermarkten? |
|
in de s00permarkt. Suck my piss |
|
Ik vind ook dat mensen hun winkelwagentjes bij zich moeten houden. En zeker niet van mijn flat moeten gooien. quote: Gaaf, dat was vroeger toch ondenkbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2007 14:28] |
|
Wat Bruce Willis ook allemaal teweeg brengt... niet te geloven. Bruce Banner |
|
"een groter plan om de elektronische dominantie in de wereld te veroveren." Wowzers!! Suck my piss |
|
Dat zijn nog eens internetwarriors. |
|
bwahahahahahahahalal111 Suck my piss |
|
quote: Die is gesloten. Gisteren wilde ik er wat halen, dichte deur! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat had ik ook! Ik wist dat er woensdag 25% korting werd gegeven op alle producten, op donderdag was dat 30% en gisteren zou dat 40% zijn, maar kennelijk werd de winkel eerder gesloten. Ik heb er dus helaas niet meer van kunnen profiteren. Dat was ook het geval bij alle andere Edah's in de stad. Gaan alle Edah's weg, of hoe zit dat? |
|
Die er nog waren worden óf een plusmarkt óf een weet ik niet meer naam. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zonde, ik kon de Edah altijd wel waarderen eigenlijk. |
|
Nee Edah is kut. En niet kut in een lustopwekkende manier. |
|
Waarom? (Jezus, ik post teveel) |
|
Omdat ik dat zeg (haat @ 20 seconden wachten) |
|
Dat heb ik alleen met de C1000, maar dat komt gewoon omdat ik daar de weg niet kan vinden. |
|
Hier vlakbij in Ede zit echt een mega c1000, heerlijk! Lijkt haast wel amerikaans, zo groot. En dan doordeweeks s'avonds gaan, lekker weinig mensen, ik mag dat wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
AH XL heersht Lekker snaaien tijdens het shoppen. |
|
Nog nieuws? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Edit: Sorry, ik zat er een maand naast. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2007 15:32] |
|
Ja hoor 'Portugese politie biedt moeder Madeleine deal aan' Uitgegeven: 7 september 2007 23:11 Laatst gewijzigd: 8 september 2007 08:16 LONDEN - De Portugese politie zou Kate McCann een deal hebben aangeboden. Zij zou maar twee jaar de gevangenis in hoeven als zij toegeeft dat zij haar verdwenen dochter Madeleine per ongeluk heeft gedood. Dit meldde het Britse tv-station SKY NEWS vrijdagavond op gezag van een lid van de familie McCann. De politie zou geloven dat Madeleine per ongeluk is gedood. Het lijkje zou zijn verborgen, later zijn vervoerd en dan opnieuw zijn verstopt. maar 2 jaar??? |
|
Tja, het ging natuurlijk wel per ongeluk. Kan gebeuren, soms heb je dat. |
|
Tja, zo'n bijl, dat is vragen om problemen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |