![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL ![]() |
|
Als liberaal zou ze geen staatsbescherming moeten willen, dat is communistisch ![]() ![]() |
|
quote: Stel dat de CDA-ers en VVD-ers dat inderdaad doen dan nog blijven twee punten overeind: a.Is het bij de CDA en VVD stelselmatig en verplicht om dat doen zoals het geval is met de SP afdrachten? Of zijn het corrupte individuen die de wet overtreden? b.Stel dat de CDA en VVD iets verkeerd doen. Hoe kan je dat als een rechtvaardiging zien voor verkeerde acties van de SP? quote: Waarom? Een politica die mede door haar activiteiten in de NL politiek bedreigd wordt hoort beveiligd te worden. Vind je dat als Maorijnissen door een stel doorgeslagen mocro's o.i.d. bedreigd worden zou, dat zijn beveiliging dan ook verspilling zou zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Euh..wrong. http://en.wikipedia.org/wiki/Minarchism KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Zie die ---> ![]() ![]() |
|
De staat heeft naar mijn mening de plicht om haar burgerbevolking te beschermen. Ook al ben ik het niet met Ayaan eens, ze moet wel beschermd worden. ![]() |
|
quote: Nou, aangezien SP-kamerleden moeten rondkomen van een lager loon dan andere kamerleden zouden ze juist vatbaarder moeten zijn voor smeergeld dan bijvoorbeeld VVD en CDA'ers. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: jammer, maar het is voor veel mensen erg moeilijk er mee om te gaan, want je moet natuurlijk niet in het verkeer komen, en je moet je wel goed voelen. Maar als het in de illegale handel raakt gaat, krijg je er al helemaal geen advies bij en is de dosering veel moeilijker te schatten. De bedenktijd van een maandinstellen heeft natuurlijk wel wat zin maar dan moet je je wel verdiepen in die maand, en als je de touristen ervan af weet te houden dan gebeuren er toch aanzienlijk minder ongelukken denk ik. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik denk niet dat het verstandig is om het te verbieden, omdat de illegale handel teveel problemen met zich meebrengt. Een bedenktijd van een maand lijkt me wel goed, niet zozeer zodat mensen zich erin kunnen verdiepen, maar vooral omdat toeristen op die manier niet de kans krijgen om paddo's te kopen. Ik ga in ieder geval nog wel even inkopen doen voordat ze niet meer verkocht mogen worden. ![]() |
|
jah inderdaad, ik haal dan maar een paar growkits, dan kan ik de handel misschien veilig houden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hehe, is het gebruik van die growkits nog een beetje eenvoudig dan? Ik ben toch wat ontmoedigd door het lezen van Psylocibin: Magic Mushroom Growers Guide. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-10-2007 13:27] ![]() |
|
ik heb het niet geprobeerd, maar ik geloof dat die growkits echt heel simpel zijn. Je hebt alles in een pakketje en je moet het alleen in een warme hoek zetten, maar je moet wel even uitkijken met de sporen die kunnen je misschien infecteren, maar dat is als je echt teveel aanraakt of inademd. Gewoon niet laten opstuiven en goed je handen wassen erna. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ahhh dat klinkt goed! Dankjewel (Midas)! ![]() ![]() |
|
Growkits zijn zeer gemakkelijk. Donker en warm zijn de goede criteria. Ding openmaken, gebruiksaanwijzing volgen (simpel!), achter je koelkast zetten en lekker laten staan. Drie, soms vier, keer oogsten, en je kan, als je maandelijks eet, een jaar lang met een maat van het pad geraken. Ideaal spul, en mijn ervaring is dat het psylocibine gehalte nog veel hoger is ook. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Perfect, mijn dank! ![]() Onderzoek naar zwijnenexplosie Veluwe Uitgegeven: 10 oktober 2007 15:14 Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 15:17 ARNHEM - De provincie Gelderland laat onderzoeken of de wilde zwijnenstand op de Veluwe mogelijk door illegale praktijken zo explosief is gegroeid. ANP Dat heeft verantwoordelijk gedeputeerde Harry Keereweer de Partij voor de Dieren (PvdD) woensdag toegezegd. De PvdD vermoedt dat bepaalde jachtlustigen de varkens structureel illegaal bijvoeren. Ook is het mogelijk dat er illegaal zwijnen worden uitgezet, denkt de partij. Hobbyjagers De PvdD sluit niet uit dat de overlast die nu zo in de belangstelling staat bewust is geregisseerd door hobbyjagers. Mocht dat uit het aangekondigde onderzoek blijken, dan wil de partij een verbod op jagen ter vermaak. Toen ik de kop zag staan had ik er meer van verwacht. ![]() ![]() |
|
hahahaha jammer maar zo militant zijn ze nu ook weer niet ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ik heb er nog nooit 1 gezien ![]() ![]() |
|
'Seksualisering op scholen neemt toe' Uitgegeven: 11 oktober 2007 07:31 Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 07:55 AMSTERDAM - Het onderwijs moet grenzen stellen aan de toenemende seksualisering op scholen. Die oproep doet het Algemeen Pedagogisch Studiecentrum (APS), meldt De Telegraaf. "Leerlingen etaleren borsten en billen alsof het niks is", aldus Anke Visser van de projectgroep preventie seksuele intimidatie. Het APS vindt dat er kledingregels mogen komen voor leerlingen, niet alleen tijdens lesuren, maar ook voor schoolfeesten. Op de feestjes moet volgens de organisatie paal en perk worden gesteld aan "openlijke vrijpartijen". Schuurdictatuur Op feestjes komt ook steeds vaker de zogenaamde 'schuurdictatuur' voor, waar jongens achter het meisje tegen billen kont aan schuren. Een doorn in het oog van het APS. "Er zijn scholen die dat gewoon openlijk toestaan op feestjes: leraren staan erbij en kijken ernaar. Gelukkig zijn er nu de twee eerste praktijkscholen die het schuren officieel hebben afgeschaft. Wie het wel doet, wordt verwijderd van een feestje." De organisatie vindt dat de rol van de interne vertrouwenspersonen groter moet worden op scholen. Naast klachtbehandeling zouden zij zich ook bezig moeten houden met de seksualisering en de kledingcultuur. Hihihihihihihi ... we have a dutch thatcher! ![]() |
|
quote: Goeie zaak. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2007 11:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Haha, jij bent écht fan van jodenstermethoden hè? ![]() ![]() |
|
Netjes idd. En dit was te verwachten: Definitieve cijfers referendum Utrecht bekend UTRECHT - De gemeente Utrecht heeft donderdagochtend de definitieve uitslag van het burgemeestersreferendum bekendgemaakt. In totaal hebben 21.664 Utrechters een stem uitgebracht. Hiermee komt het opkomstpercentage op 9,36 procent. Ralph Pans heeft 4914 stemmen gekregen en Aleid Wolfsen werd 13.014 keer aangekruist op de stembiljetten. 3736 Mensen brachten een ongeldige of blanco stem uit. Fiasco De Utrechtse gemeenteraad is donderdagochtend om 11.00 uur bijeengekomen om een beslissing te nemen over de nieuwe burgemeester van de Domstad. Woensdag liep het burgemeestersreferendum uit op een fiasco. Omdat de opkomst ver onder de 30 procent lag, is de volksraadpleging ongeldig verklaard. Het is nu aan de gemeenteraad om te bepalen wie van de twee kandidaten, Aleid Wolfsen of Ralph Pans, wordt voorgedragen als voorkeurskandidaat om burgermeester Annie Brouwer-Korf op te volgen. Poppenkast daar ![]() ![]() |
|
quote: Voor mensen die objectief gezien een gevaar voor de weerlozen (kinderen dus) vormen ben ik inderdaad voorstander van zichtbare waarschuwingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Notoire hardrijders dus het rijbewijs afnemen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |