|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet ff kijken wat voor video kaart je hebt en daarvoor de goede driver downloaden en installeren. |
|
een NIVA TNT nog iets.. (waar dload ik dat Godverdommen.. |
|
|
|
jah, je OS herkent de videokaart niet en grbuikt nu standaard VGA. Dus ff driver dowloaden of als je hem op floppy hebt, daarvanuit installen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Je bent laat ivar |
|
OK BEDANKT !!! (pheww eindelijk kan ik weer lekker op de pc) Godverdommen.. |
|
Je kan voor dit soort vragen ook kijken op GoT of het forum van ComputerTotaal, daar kun je vaak wel nuttige dingen vinden. |
|
Voor je alles formateerd/schoon maakt, altijd eerst ff Van al je settings een print maken !! dit is meestal te dien via je direct-x daar staan al je video en geluid opties. Wiegen Meister ! |
|
Net NA een nieuwe install is dit niet echt nuttig s_s [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-02-2002 12:06] |
|
quote: Ik zag het Alpha en Omega!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
om dingen als format c te voorkomen kan je best het "smart restore" proggie installeren (bij Packard bell pc's is dit standaard erbij) ik weet wel dat je dit proggie van het net kan halen maar weet wel niet waar, zal eens gaan zoeken en het later wel laten weten "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: leuk hoe mensen een topic echt niet lezen. Hij laat nl. weten dat ie zijn PC net helemaal opnieuw heeft geïnstalleert. Beetje laat om dan nog te gaan recoveren he? |
|
LOL, inderdaad ja. Maareuh Panda, speel jij UT met een TNT2 kaart??? Is dat niet retetraag?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Nee.... ik zelf speelde 'em ook. Tot in 1024 X ???? kon ik hem geweldig spelen..... Wel met zo'n ultra roestbak Ik, Wil Schuurman |
|
Voor de instllingen van je beeldscherm kun je ook gewoonweg gaan naar "Configuratiescher", dan naar "systeem", dan naar "apparaatbeheer", dit is de 2° sectie, dus vanboven zie je 4 woorden staan, "algemeen", "apparaatbeheer", "hardwareprofiel" en "prestaties", kies dus die 2de, zorg ervoor dat het linker circeltje opgevuld is met een bolletje, zoek dan naar een icoontje waar een ? bij staat, staat het bij meerdere, zoek dan naar je kaart, dubbelklik, dan zie je normaal een knop staan "opnieuw installeren", kies dat en dan met de gedownloade drivers zou dat geen enkel probleem mogen leveren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: me vader heeft een pc met die voodoo4(of 5) en ik heb een pc,deze staat nu op myn kamer ik had hem al een tijdje alleen deed er niks mee omdat ie helemaal vanbinnenkapot was. gister heb ik wat pc onderdelen gekocht (zoals brander en was andere dingen die stuk waren) en nu werkt ie weer.. Godverdommen.. |
|
quote: mmm, had het wel gelezen was gewoon effe info voor de volgende keer, you see.... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: LOL, no flame intended |
|
quote: Hey Rajackar, gaat het zo'n beetje, flirten met m'n vriendje... Grrrrr Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb ook weer eens een probleem. Mijn scanner werkt in principe alleen onder bepaalde windows versies, zoals 98 en ME. Ik gebruik XP, en dat vindt de scanner nie leuk. Heb ik nu pech of zijn er manieren om het kreng toch aan de praat te krijgen? Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Normaal zou je van de site van het merk van je scanner (bijvoobeeld, Hewlet Packard) een upgrade voor je software moeten kunnen halen, zodat je scannersoftware compatibel wordt met je XP... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wat voor aansluiting heeft 'ie? LPT (lange breede stekker) of USB (korte dunne stekker) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-02-2002 14:28] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
USB, Trust Compact scan 19200. Ik heb op de site van Trust rondgesnuffeld maar kon er niet echt wat over vinden. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik gebruik ook een TNT2 ultra en heb geen klachten speel het ook op een reso van boven de 1000 met een framerate van 27 |
|
Wizard Programmacompatibiliteit? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |