|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Officiële release-datum mcd: 29-10-2008! |
|
quote: Ah, mooi. Boeiender |
|
Zo, gister weer unieke en verrassende grind gemaakt. Belooft een mooi feestje te worden op 2 november. Boeiender |
|
quote: Inclusief verrassende zanger www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
en de puntjes op de "OEHW!" gezet... |
|
De mcd is vanaf vandaag verkrijgbaar voor € 5 en € 1,32 postzegels. Herrie Records Inc. Damstraat 37 8043 GE Zwolle |
|
Zware metalen: "De chatbox van GRINDBASHERS" @Herrie, neem morgen maar een CDtje mee. Ik koop er direct één. (scheelt me weer verzendkosten) Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
zo, nog 3 t-shirts te gaan en dan zijn ze uitverkocht. alle 3 xxl. voorlopig dan geen shirts meer... dus voor de liefhebber/hebster... wees er snel bij. |
|
quote: Het is voor Den Buytenstaendher ook haast niet meer te volgen allemaal, deze incentueuze bende Effe voor de duidelijkheid: wie zit er nou in Carnal Leftovers, wie in Departure en wie in Grindbashers? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
"Het Grindbashers vraag en antwoord-spel": Verlepte Theedoek: drumt bij Carnal Leftovers en Grindbashers (en daarnaast zit hij in nog 4 bands geloof ik) Mr. N.: WAS bassist van C.L. en is guitarist van Departure en Grindbashers Grindbashers: bast + bleert in Grindbashers, drumt in Emotie volgens mij wordt 't hier niet veel duidelijker van.... |
|
Ah, valt nog mee dan, ik dacht dat half ZM inmiddels ingetrouwd was gezien de hoeveelheid reacties. Doen jullie goed qua naamsbekendheid dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
sinds de start (28 februari dit jaar) mogen we zeker niet klagen. oude contacten weer aangehaald, nieuwe aan het maken. hadden al tig gigs meer kunnen doen (echter door o.a. vakantie aantal x "nee" moeten verkopen, voor volgend jaar staan er echter al wat leuke gigs op de agenda etc.). jep, gaat prima en gaat nog wel veel "beter" worden. |
|
was tof concert!! |
|
t-shirts zijn uitverkocht. website (freewebs...) aangepast (komen z.s.m. nieuwe foto's op). en aangezien ik een zeer goed humeur heb, een speciale actie (zolang de voorraad strekt): grindbashers mcd + iniuria mcd (2007) nu samen voor 10 euro inclusief post. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 05-11-2008 18:55] |
|
grinden in Nijverdal: 07-02-2009: GRINDBASHERS & INIURIA, i.s.m. Metalfront Twente, wijkgebouw "De Vleugel", Bachlaan 56 a, Nijverdal. Zaal open: 20:00 uur. Aanvang: 21:00 uur. Boeiender |
|
Bovenstaande was van dhr. Herrie, op mijn lapflop... Godvrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, als we de nummers zo inblikken zoals we vandaag speelden wordt het Übervet!!!!!!!!!! Boeiender |
|
www.myspace.com/herrierecordsinc (under construction...) [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 14-11-2008 16:33] |
|
Zooooooooo, en weer 21 nummers opgenomen, studio report volgt, en daaaaaaaaaaaaaamn, vette shit al zeg ik het zelf! Boeiender |
|
En vet is het! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Yo! Hier een voorproefje van een nummer, nog niet gemixt, maar wel met een onzinfilmpje uit de studio! Boeiender |
|
geweldig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hehehe, kostte was tijd, maar ik weet nu hoe ik de shit kan bewerken qua beeld. Boeiender |
|
quote: Hehe, lomp klinkt het in ieder geval wel |
|
Haha leuk filmpje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |