![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
...betrouwbare slaapplek in de aanbieding... ![]() ![]() |
|
2e kerstdag, andere dagen indien nodig... 't ligt wel in de bedoeling een after-party te houden... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Maarre valt er 2e kerstdag in Zwollywood wat leuks te doen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-12-2009 15:22] =) ![]() |
|
...geen idee. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 16-12-2009 15:27] ![]() |
|
![]() =) ![]() |
|
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
ah... ik zat er al op te wachten... ![]() |
|
quote: Het is op 3e kerstdag he. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2009 16:05] Je moeder. ![]() |
|
quote: Lezen Karnivoor.haha dat dat feest op de 3e is weet ik ook. ![]() @Irritant Klootzakje(hoe toepasselijk):. Ik doe niet aan NEUKEN. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-12-2009 16:17] =) ![]() |
|
quote: quote: volgens babelfish.yahoo.com dus he haha ![]() |
|
Geräusche!!! Zu hause kommen, Schnautze waschen! ![]() ![]() |
|
quote: Oeps hehe. Je moeder. ![]() |
|
hoppa... volspammen dit topic en dan Grindbashers II natuurlijk alleen gebruiken voor on-topic info... hehehe... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ojee, nu worden er vast weer een zwikje mensen jaloers. ![]() Boeiender ![]() |
|
... binnenkort te verwachten recensies op zm, lords of metal en in aardschok. ![]() ![]() |
|
Op www.myspace.com/herrierecordsinc zijn de nummers "Clusterfuck" van Obtuse "No Excuse For Animal Abuse" en "Dawns Early Chorus" van Grindbashers nu te beluisteren! En check de cd aanbieding daar! ![]() Boeiender ![]() |
|
Gisteren de "3vooreen10jebijdemerchandisedamesindehoek!" deal maar aangegrepen, bevalt me goed. Die laatste spilt heeft echt een heerlijk vette productie. Nice. ![]() Je moeder. ![]() |
|
bij Albert Herrie houden we de prijsjes graag klein.... (en dat kan mede dankzij de mensen die er tot dusver aan bijgedragen hebben voor kleine prijsjes en waarvoor hulde!). ![]() ![]() ![]() |
|
@ Nark: harlingen, arnhem (2x), enschede (o.v.b.) staan er voor 2010 op het programma... verder waarschijnlijk nog Belgie (2 x hoop ik in ieder geval) en in juni dus nog in Duitsland en misschien 2 x tjechie... en er zal vast meer op de agenda komen... ![]() ![]() |
|
quote: En ff kijken of ik voor jullie in het noorden ook nog één of meer optredens kan regelen voor jullie. Ga mn best doen ![]() ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
Ik zit eens even op je myspace te kijken, dus jij was dat die de hele tijd met een camera voor m'n neus stond te lopen. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Yup denk dat ik dat wel was. Er waren die avond niet zoveel mensen die net als ik tegelijk kunnen staan en lopen......ghehehe ![]() ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
Best knap ja. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Goeiesmorrugus Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |