|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lijkt Carnal wel hier hahahahaha,,,,,comunicatie!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: BAN!!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Zie je Zaterday wel in hedon, vevhten we het wel ff uit middels een biercontest Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Als het goed is kan ik met alle mee behalve 21 en 23 mei want dan vertoef ik in Schotland |
|
quote:Bier drikn kan ook bij de bashers hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Niet met zo'n mooi uitzicht als waar ik heen ga |
|
quote:vertel,vertel,vertelcel!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nou Grey, hier ook even een waarschuwing omtrent slow-chatten, off-topic en weet ik wat en GRINDBASHERS, MR. N en verlepte theedoek kunnen ook een tijdje op vakantie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ontopic: De 20e februari: Grindbashers live in 't Ukien in Kampen. Boeiender |
|
Boeiender |
|
Moet ik weer tegen die lelijke hoofden van jullie aankijken. |
|
quote: Je moet niets, maar je bent natuurlijk welkom Boeiender |
|
quote: Dit staat op losse schroeven en gaat waarschijnlijk niet door. Boeiender |
|
quote: jij bent echt kampioen zeiklul he... |
|
quote: Ik was inderdaad volledig serieus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ban Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
06-03-2009 Eindhoven gaat niet door helaasch... |
|
Want ?! Verdomme zeg, spelen jullie eens in de buurt.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
misverstand... in de zin van dat we gevraagd waren (of dachten te zijn) en dat dit dus niet zo is. maar iig komen we wel die kant op (aldus de organisatie), echter de 6e niet, zoals het er nu naar uit ziet. wel balen idd... maar wellicht spoedig! |
|
quote: Interne miscommunicatie bij Dynamo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik weet niet of ik jullie nu al kan vergeven. Misschien over een week. Of twee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Vergeef die lui bij dynamo maar schoonheid www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:*hondeoogjes* Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |