|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:zeker ja. af en toe denk ik wel eens dat hij in zijn eentje zm runt omdat ie zoveel doet kwa interviews en reviews Fuck the world and fuck you |
|
quote: hehehe... net zoals eerder op de dag met VT tegelijkertijd (nu met MR. N.)(in dit geval 18:48 uur) een reactie geplaatst. lekker man dat synchroon-spammen! |
|
quote: eentje voor de smaak zegt hij dan.... Boeiender |
|
idd... eentje voor de smaak, 10 voor de dorst! |
|
Hehehe, en Bart stelt niet teleur, geweldig geschreven http://www.zwaremetalen.com/recensie/11806/Grindbashers-Songs-of-Suicide-Words-of-Death.html Boeiender |
|
net gelezen ja, coole shit weer. Fuck the world and fuck you |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hehehe, vooral deze zin: quote: Geniaal. Boeiender |
|
vooral het feit dat Bart de link legt met MDB en 2 titels van deze fantastische band eruit weet te halen!(eentje lag natuurlijk erg voor de hand) ik zeg: |
|
ik weet niet wa&t gezegd great minds think alike! als ik het zo een beetje lees van jullie dan weet ik toch weer waarom ik het doe, zelfs zonder een score de spiegel zijn en mensen reflecteren in woorden, sweet! signature |
|
oftopic: ga je de nieuwe Ofermod ook nog eens onder handen nemen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
heb ik die al niet gedaan? signature |
|
nope, staan alleen een nieuws update op de FP ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, vanavond samen met Herrie aka GRINDBASHER naar Fredde Kadeth om de zooi af te mixen. Een zooitje samples toevoegen en klaar is Klara. Boeiender |
|
wat doet klara in de band ? Fuck the world and fuck you |
|
die is vast klaartje gekomen |
|
die tjeu toch Fuck the world and fuck you |
|
en natuurlijk zaterdag een fotosessie voor extra pr... Boeiender |
|
quote: Hehehe, wel een Emotie klassieker inderdaad... Boeiender |
|
Zo, dat wordt vet met dt! Boeiender |
|
quote: Herstel, IS vet! Over mijn eigen setje klinkt het opperbest nu. Fredde Heerscht. Boeiender |
|
quote: Gheheh Bart leest het forum uiteraard van top tot teen door, was niet te missen als hij dit topic heeft bekeken. |
|
nee, echt waar, ik had het niet gelezen!! signature |
|
Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |