|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo, info van V.T.: (weer een gig) woensdag 18 februari, Cafe Rocks Enschede,Hofstraat 3 HD Enschede, Grindbashers, Bloodsin en nog 1 (naam volgt z.s.m.). [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 30-12-2008 13:02] |
|
quote:Hey geen Hammerfoll in hedon ik zie daar een gaatje Grindbashers c.d. precitaetstie |
|
Zo, interview met Lords Of Metal te belezen op: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2467 Boeiender |
|
zo, het was alweer een tijdje te rustig voor de schermen... dankzij de be-ont-zielende inzet van Carnagath hebben we de layout voor de split-cd bijna af, de master dankzij Fredde en MR.N. in huis en gaat het, als Allah het wil, hele spul aankomende week naar de perserij. De deadline 31-01 wordt dus zeer waarschijnlijk ruim gehaald. Binnenkort 2 a-muzikale voorproefjes op de myspace van ons en op www.myspace.com/herrierecordsinc |
|
Zo, er zijn nu 2 nieuwe nummers te beluisteren op de Grindbashers myspace, Naive Belief en Suicide Bomber. Boeiender |
|
quote:is de vragensteller een turk ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Denk het niet, hoezo? Boeiender |
|
Myspace dut'nie! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:OOOOOOOO, wat een opmerking weer, afkomst heeft daar toch niets mee te maken man.........denk is na. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:nogal wat fouten gezien, en zonder WR achtig over te willen komen, het leek of ie m zo op de site had gegooid zonder m eventjes te checken.kan zijn dat het nu veranderd is... Fuck the world and fuck you |
|
Lol, wat een drama engelands daar bij LoM. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:???????????? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mischien is op play drukken een optie? EN voor de duidelijkheid: www.myspace.com/grindbashers Hier dutieutgewoon. Boeiender |
|
quote:sieg heil! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, ik zag het ook ja. Maar ik was al veel te druk met de vauten van dhr. Herrie om daar ook nog wat aan te doen, hehehe. Boeiender |
|
quote:nog niet dus. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ben toch blij dat ik niet de enige ben die dat heefd dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Duttiet nu wel? Heb de songs maar weer op automatisch afspelen gezet, al vind ik het zelf bloedirritant, hehehe. De 1e 2 songs zijn nieuw en komen eind deze maand uit op de splitcd met Agatholces. Boeiender |
|
Klonk idd erg fed dat nieuwe spul van jullie!!!!!!!!!! Ben trots op de Zwolse Grind cene met bands als Grindbashers en grindbashers en..........O, laat maar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
GVD ut blijven moddervette nummers www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
signature |
|
quote:Zaterdag ff wat afspreken man....Lowe on ice....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Godvrrrrrrrr Hypnos, wat moet die post in dit topic!?! Oh, en ik was inderdaad zo dom om het aan te klikken NIET DOEN MENSCHEN! Boeiender |
|
Dude... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |